ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری /نحوه قرعه کشی برای واریز وام‌های ۲۰ میلیونی به حساب بازنشستگان
ثبت نام وام ضروری بازنشستگان کشوری /نحوه قرعه کشی برای واریز وام‌های ۲۰ میلیونی به حساب بازنشستگان

رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور از پرداخت وام ۲۰ میلیونی به حساب بازنشستگان خبر داد.

به گزارش نبض بازار، محمد اسدی (رئیس کانون عالی کارگران بازنشسته کشور) در خصوص پرداخت وام به بازنشستگان و پیگیری متناسب سازی حقوق بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.

 اسدی با تاکید بر لزوم افزایش مستمری ۱۴۰۳ براساس نرخ تورم رسمی می‌گوید: در ارتباط با پرداخت بدهی‌های دولت و اجرای متناسب‌سازی با مجلس مکاتبه کرده‌ایم و این مسائل را با قدرت پیگیری می‌کنیم.

واریز وام بیست میلیون تومانی بازنشستگان کارگری در چه مرحله‌ای‌ست؛ تا امروز چه تعداد از بازنشستگانِ متقاضی موفق به دریافت وام ضروری شده‌اند؟

وام در روز‌های اخیر و به طور مشخص در ۱۲ دی‌ماه،   به حساب تعدادی از بازنشستگان واریز شده است. از ابتدای امسال تقریباً ۲۱۰ هزار وام بیست میلیون تومانی به بازنشستگان تامین اجتماعی پرداخت شده که واریز ۵۰ هزار فقره از این وام‌ها در ماه جاری انجام شده است.

قرار بوده تا پایان سال ۴۰۰ هزار فقره وام به بازنشستگان پرداخت شود؛ آیا این کار طبق برنامه پیش خواهد رفت؟

تا پایان سال هنوز وقت باقی مانده؛ از الان نمی‌شود پیش‌بینی کرد که چه تعداد وام به بازنشستگانِ سراسر کشور پرداخت خواهد شد. فعلاً پرداخت وام تداوم دارد و امیدواریم به اعداد اعلام شده دست پیدا کنیم؛ در حال حاضر، وام بازنشستگان به صورت ماهانه پرداخت می‌شود. هر ماه بازنشستگان برای وام بیست میلیون تومانی ثبت نام می‌کنند، در مرحله‌ی بعد قرعه کشی صورت می‌گیرد و سپس پرداخت‌ها انجام می‌شود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]