اجرای ۳۰۰ کیلومتر تونل مترو توسط قرارگاه خاتم
اجرای ۳۰۰ کیلومتر تونل مترو توسط قرارگاه خاتم

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: بیش از ۳۰۰ کیلومتر تونل مترو توسط قرار گاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در سراسر کشور در حال اجرا است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، سردار عبدالرضا عابد فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) بعدازظهر امروز در آیین پایان عملیات حفاری تونل مترو اسلامشهر (جنوب غرب استان تهران) که در محل ایستگاه مترو میدان نماز اسلامشهر برگزار شد، اظهار کرد: بیش از ۳۰۰ کیلومتر تونل مترو به دست جوانان و متخصصان توانمند قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در سراسر کشور در حال اجراست که بخشی از آنها تکمیل و به بهره‌برداری رسیده است.

وی افزود: امروز قرارگاه خاتم الانبیا(ص)، قرارگاه بی‌نظیر و از بطن مردم و برای خدمت به مردم است و هر کجا که کاری بر روی زمین بماند قرارگاه با نیروهای جهادی وارد عمل شده و اقدامات لازم را انجام می‌دهد.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) با اشاره به سفر رئیس جمهور به شهرستان بهارستان بیان کرد: یکی از مطالبات مردم در سفر ریاست جمهوری به شهرستان بهارستان مطالبه همکاری با آموزش و پرورش و احداث فضاهای جدید آموزشی است که در این راستا با عقد قرارداد با آموزش و پرورش برای ساخت ۱۰ مدرسه ۱۵ کلاسه در اوایل سال جاری عملیات احداث ۱۰ مدرسه در اردیبهشت ماه آغاز شد که در نخستین روز از مهر و همزمان با آغاز سال تحصیلی جدید، ۲ مدرسه تکمیل و افتتاح و مورد بهره‌برداری دانش آموزان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های انجام شده در راستای خدمات رسانی به مردم است، تاکید کرد: برخی افراد اعلام می‌کنند که بودجه کشور در اختیار قرارگاه سازندگی است در حالی که قریب ۴.۵ درصد از اعتبارات فعالیت‌های عمرانی کشور در اختیار قرارگاه خاتم قرار دارد و ۹۵.۵ درصد در اختیار بخش خصوصی است و کارهایی که دیگران نمی‌توانند انجام دهند ما وارد شده کارهای بر زمین مانده را انجام می‌دهیم.

سردار عابد گفت: هر کجا که توکل بر خدا و اتکا به مردم باشد فعالیت‌ها به خوبی انجام می‌شود و امروز افتخاری برای ماست که در پروژه‌های خاص و پیچیده از نظر مشخصات فنی و شرایط اقلیمی مشارکت و همکاری داشته باشیم و کار را به سرانجام برسانیم.

وی با اشاره به موفقیت به دست آمده در اجرای پروژه مترو اسلامشهر (جنوب غرب استان تهران) تصریح کرد: خوشبختانه در طول اجرای این پروژه که به طول بیش از ۱۰ کیلومتر تونل بالغ بر ۳ میلیون ساعت کار مداوم انجام شده، هیچگونه حادثه و اتفاقی برای کارکنان حادث نشده در حالی که از موانع و چالش‌های بسیار سختی عبور کردیم، این نشان از توجه و رعایت مسائل ایمنی و جسارت و جرات مدیران و کارشناسان این پروژه است که قطعاً می‌تواند برای پروژه‌های بعدی ما تاثیرگذار باشد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا(ص) با اعلام آمادگی برای ادامه فعالیت در شهرستان اسلامشهر، خاطرنشان کرد: با تشکیل کارگروهی متشکل از کارشناسان و مسئولان تصمیم گیر در صورت صلاحدید عملیات حفاری  تونل مترو جنوب غرب استان تهران از ایستگاه میدان نماز تا ایستگاه میدان قائم ادامه پیدا خواهد کرد و ما این آمادگی را داریم تا کار را به سرانجام مطلوب برسانیم. 

پایان پیام/۶۷۰۲۱


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]