به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در این بیانیه که توسط وزارت خارجه مصر منتشر شده، آمده است: ما از شورای امنیت می‌خواهیم که تمامی طرفین را آتش‌بس فوری و دائمی ملزم کند. در ادامه این بیانیه ذکر شده است که هرگونه تلاش برای «از بین بردن مسئله فلسطین» که به قیمت جان فلسطینی‌ها […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، در این بیانیه که توسط وزارت خارجه مصر منتشر شده، آمده است: ما از شورای امنیت می‌خواهیم که تمامی طرفین را آتش‌بس فوری و دائمی ملزم کند.

در ادامه این بیانیه ذکر شده است که هرگونه تلاش برای «از بین بردن مسئله فلسطین» که به قیمت جان فلسطینی‌ها و مردم منطقه و آوارگی مردم فلسطین منجر شود، غیرقابل قبول است.

در حالی که طبق گزارش‌ها، شمار شهدای حملات ۲۰ روز گذشته رژیم صهیونیستی به بیش از ۷۰۰۰ و تعداد مجروحان به ۱۸۰۰۰ نفر رسیده است، سخنگوی وزارت بهداشت فلسطین خبر داد بیش از ۷۰ درصد قربانیان این حملات، کودکان و زنان هستند.

در عین حال و بیستمین روز از عملیات «طوفان الاقصی» و حملات رژیم صهیونیستی به غزه، مقاومت فلسطین همچنان به پاسخ موشکی و راکتی و مقابله با هدف‌گرفتن غیرنظامیان در غزه ادامه می‌دهد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]