مدیرعامل شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در پیامی به مناسبت روز کارگر نوشت: یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاشهای بی دریغ پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام برمی دارند، تقدیر نماییم.

به گزارش اقتصاد آنلاین، امیرعلی طاهرزاده، مدیرعامل چادرملو در پیامی به مناسبت روز کارگر نوشت: یازدهم اردیبهشت مصادف با روز جهانی کارگر فرصتی است ارزنده تا از تلاشهای بی دریغ پیش قراولان خط مقدم سنگر اقتصاد و تولید که در مسیر استقلال کشور گام برمی دارند، تقدیر نماییم.
بدون تردید تکریم این عزیزان تکلیفی است الهی و انسانی که بر عهده همه آحاد جامعه می باشد.
بر خود وظیفه می دانم از تمامی کارگران نجیب و پاک سیرت این سرزمین اسلامی به ویژه کارگران و کارکنان شریف و ساعی شاغل در شرکت چادرملو که طی سال گذشته با تمام توان و همت والای خود، تلاشی در خور تحسین در افزایش میزان تولید و رکوردشکنی های متوالی داشتند تقدیر و تشکر نمایم.
امید دارم در سال جدید نیز که از سوی مقام معظم رهبری سال «جهش تولید با مشارکت مردم» نام گرفته است، به حول و قوه الهی همچون سال گذشته که جهش واقعی را در تمامی واحدهای این شرکت عظیم محقق ساختید، با توانی مضاعف در راستای تولید، توسعه و ارزش آفرینی در بخش معدن و صنایع معدنی، حرکت مقدس خود را تداوم بخشید.
از درگاه خداوند متعال برای فرد فرد شما عزیزان آرزومند سلامتی، سربلندی، نشاط و شادکامی هستم و روز کارگر را به تمامی کارگران زحمتکش ایران اسلامی تبریک عرض می نمایم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]