زیباترین جاهای دیدنی اطراف تهران
زیباترین جاهای دیدنی اطراف تهران
یکی از بهترین راه‌های نجات از روزمرگی و شلوغی شهر، به‌ویژه برای ساکنان پایتخت، سفر به دل طبیعت و جاده‌ها است. رفتن به مکانی جدید که ترکیبی جذاب از طبیعت بکر، سکوت و هوای پاک را ارائه می‌دهد، می‌تواند تاثیر مثبت چشم‌گیری بر روحیه داشته باشد.
فهرست خبر اقتصادی زیباترین جاهای دیدنی اطراف تهران

نکته مهم در مورد سفر به طبیعت این است که معمولا، فرصت کمی برای رفت‌وآمد و گردش وجود دارد؛ بنابراین، افراد اغلب ترجیح می‌دهند مقصدهای نزدیک را برای سفرهای یک یا دو روزه انتخاب کنند تا بتوانند از این زمان محدود، نهایت استفاده و لذت را ببرند. سایت شب نیز امکان اجاره ویلا به‌صورت آنلاین را برایتان فراهم کرده است تا از خیال‌تان ار بابت محل اقامت راحت باشد. امکان اجاره روزانه خانه در تهران و اجاره ویلا کردان نیز در این سایت فراهم شده است.

معرفی اماکن گردشگری اطراف تهران

تهران باوجود شلوغی و هیاهوی شهری، مناطق گردشگری زیبایی در اطراف خود دارد که می‌توانند پناهگاه‌هایی آرام برای تعطیلات باشند. اجاره ویلا و اقامتگاه در این مناطق، فرصتی عالی برای تجربه تعطیلاتی به‌یادماندنی و لذت‌بخش را فراهم می‌کند.

درکه

درکه یکی از روستاهای قدیمی و خوش‌آب‌وهوای اطراف تهران است که به‌دلیل داشتن طبیعت بکر و مسیرهای پیاده‌روی معروف خود، مقصدی محبوب برای تهرانی‌ها به‌شمار می‌رود. مسیرهای پیاده‌روی درکه، به‌خصوص در فصل بهار و تابستان، بسیار جذاب هستند و هوای تازه و پاک کوهستانی این منطقه، تجربه‌ای بی‌نظیر را برای علاقه‌مندان به طبیعت‌گردی فراهم می‌کند. اگر می‌خواهید برای یکی دو روز از تشویش زندگی شهری به دور باشید، اجاره روزانه خانه در تهران پیشنهاد ما به شماست. با اجاره سوئیت در تهران، به‌ویژه در نزدیکی درکه، از تفریح لذت ببرید و آرامش را به خودتان هدیه دهید.

دهستان لفور

اگر بیش از یک روز برای گردش زمان دارید، اولین پیشنهاد ما به شما سفر به دهستان دیدنی لفور است. این دهستان که از ۲۹ آبادی و روستا تشکیل شده است، یکی از زیباترین، متنوع‌ترین و غنی‌ترین نقاط نزدیک به تهران به‌شمار می‌رود. جنگل‌های لفور که ازجمله مناطق سرسبز و بکر استان مازندران هستند، رودها و چشمه‌هایی را در خود جای داده‌اند که سرزندگی و ادامه حیات این جنگل‌های بی‌نظیر را طی سالیان طولانی تضمین کرده‌اند.

روستای آهار

روستای آهار که در فاصله ۴۰ کیلومتری تهران واقع شده اس، به حدی زیباست که تنها با یک بار بازدید از آن، دلباخته‌اش خواهید شد. کوچه‌باغ‌های آهار در ماه اردیبهشت بهترین مکان برای پیاده‌روی و لذت بردن از زیبایی‌های محیط و درختان کهن پر از شکوفه هستند. وقتی وارد این روستا می‌شوید، می‌توانید هوای پاک و تازه را عمیقا استنشاق کنید و از طبیعت بکر و زیبای آن لذت ببرید؛ همچنین، امکان کوه‌نوردی، پیاده‌روی و دوچرخه‌سواری نیز در این روستا وجود دارد که از محبوب‌ترین فعالیت‌های گردشگران در آهار به‌شمار می‌روند. داشتن خانه‌ای در این روستای زیبا لذت سفر شما را دوچندان می‌کند. ازاین‌رو، سایت شب امکان اجاره ویلا را برای شما فراهم کرده است که می‌توانید با مراجعه به این سایت، از این امکان بهره‌مند شوید.

پل بانو صحرا

پل بانو صحرا یکی از جاذبه‌های تاریخی روستای کردان است که قدمت آن به دوره صفویه بازمی‌گردد و در دوران قاجاریه مرمت شده است. این پل در مسیر رودخانه کردان و در روستای بانو صحرا، واقع در نزدیکی کردان، قرار دارد. بخش‌های زیادی از این پل تخریب شده و تنها بخشی از ستون‌های آن باقی مانده است. کردان ازجمله روستاهایی محسوب می‌شود که هرچه بیشتر در آن وقت بگذرانید، بیشتر شگفت‌زده می‌شوید. با داشتن خانه یا ویلا کردان در طول سفر هم به خودتان و هم به همراهان‌تان بیشتر خوش می‌گذرد؛ بنابراین پیش از سفر، اجاره ویلا کردان را فراموش نکنید.

پل بانو صحرا

دشت لار

دشت لار به‌دلیل پوشش گیاهی و حیات وحش کم‌نظیر خود، به‌عنوان یکی از مناطق حفاظت‌شده در اطراف تهران شناخته می‌شود و به‌عنوان یکی از جاذبه‌های دیدنی محبوب در اطراف این شهر نیز محسوب می‌شود. این دشت زیبا که در دل کوه‌های دماوند واقع شده است، یکی از دشت‌های استان مازندران به‌شمار می‌رود. این دشت از شمال به شهرستان نور و از جنوب به افجه و امامه و لواسان بزرگ می‌رسد و جایگاه ویژه این دشت، نشان‌دهنده آب‌وهوای بی‌نظیر آن برای تفریح و گردشگری است. اگر شما هم به‌دنبال مسافرت‌های یکی دو روزه هستید، اجاره روزانه خانه در تهران و اطراف آن، اقتصادی است. با اجاره اقامتگاه بومگردی و در نزدیکی اماکن گردشگری، می‌توانید زمان بیشتری را در کنار عزیزان‌تان سپری کنید.

دشت لار

برج مقبره کردان

برج مقبره کردان، یک سازه گنبدی با طرح دایره‌ای خورشیدی از خشت و گچ ،که بر روی پایه‌ای سنگی ساخته شده است و قدمت آن به دوران سلجوقی می‌رسد. داخل این برج، مقبره و ضریح مطهر امامزاده حسین از نوادگان حضرت سجاد (ع)، قرار دارد. درب ورودی مقبره، چوبی با کنده‌کاری‌های نستعلیق و دو لنگه باریک است. این برج زیبا و بازسازی‌شده که به‌عنوان اثر ملی به‌ثبت رسیده است، در بخشی از قبرستان کردان قرار دارد. بهتر است، قبل از سفر به کردان، اجاره ویلا کردان را فراموش نکنید. با داشتن ویلا کردان، می‌توانید شب را زیر آسمان پاک و پرستاره این روستای بکر سپری کنید و چه چیزی بهتر از این! شاید فکر کنید برای اجاره ویلا، نیاز به مراجعه حضوری باشد؛ اما باید بگوییم که اینطور نیست! اگر به سایت شب سر بزنید، به‌راحتی می‌توانید جهت اجاره اقدام کنید.

سخن پایانی

رزرو ویلا، اجاره ویلا اطراف تهران و اقامت در مناطق دیدنی و خوش‌آب‌وهوای اطراف تهران مانند درکه و کردان، فرصتی عالی برای تجربه تعطیلاتی به یادماندنی و لذت‌بخش است. با اجاره ویلا به‌صورت آنلاین، می‌توانید از امکانات مدرن و متنوع این اقامتگاه‌ها بدون حضور در محل آگاه شوید و از طبیعت بکر و جاذبه‌های تاریخی این مناطق نهایت استفاده را ببرید. این تجربه خاطراتی ناب و به‌یادماندنی را برای شما به‌ارمغان می‌آورد. اجاره ویلا کردان نیز ازجمله خدمات ارائه‌شده از سوی پلتفرم آنلاین شب است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 1 میانگین: 5]