به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سی‌ویکمین روز از عملیات «طوفان الاقصی» گفت‌وگو کردند. خبرگزاری رویترز به نقل از کاخ سفید گزارش داد که بایدن و نتانیاهو در این تماس تلفنی به بررسی تازه‌ترین تحولات جنگ غزه و وضعیت عملیات زمینی نظامیان صهیونیست […]

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، جو بایدن، رئیس‌جمهوری آمریکا و بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در سی‌ویکمین روز از عملیات «طوفان الاقصی» گفت‌وگو کردند.

خبرگزاری رویترز به نقل از کاخ سفید گزارش داد که بایدن و نتانیاهو در این تماس تلفنی به بررسی تازه‌ترین تحولات جنگ غزه و وضعیت عملیات زمینی نظامیان صهیونیست در نوار غره پرداختند.

جنبش حماس در ۱۵ مهر حمله گسترده‌ای را علیه مواضع رژیم صهیونیستی در غلاف غزه آغاز کرد. تل‌آویو در پاسخ به این عملیات – که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی به مسجدالاقصی، «طوفان الاقصی» نام گرفته – قتل‌عام مردم بی‌گناه فلسطین را آغاز کرده و از رسیدن غذا، دارو، سوخت و دیگر اقلام ضروری به ساکنان غزه جلوگیری می‌کند.

همچنین وزارت بهداشت غزه امروز در تازه‌ترین آمار خود اعلام کرد تعداد فلسطینی‌هایی که در حملات رژیم صهیونیستی به شهادت رسیده‌اند به بیش از ۱۰ هزار نفر رسیده که بیش از ۶۰۰۰ تن از آنان کودک و زن هستند.

امروز جنگ غزه در حالی وارد سی‌ویکمین روز خود از زمان آغاز عملیات «طوفان الاقصی» شد که نیروهای اشغالگر همچنان به دلیل حملات مقاومت، عملیات زمینی خود را به‌کندی پیش بردند. با این‌ وجود، ارتش رژیم صهیونیستی امروز هم به حمله هوایی به تأسیسات غیرنظامی و مسکونی نوار غزه ادامه داده و حملات خود را به مناطق پیرامون بیمارستان‌ها تشدید کرد.

ایالات متحده از آغاز جنگ جدید غزه حمایتی تمام‌عیار از رژیم صهیونیستی و کابینه نتانیاهو به عمل آورده و با وجود اعتراض مردم آمریکا و حتی برخی از نمایندگان کنگره این کشور، کمک‌های آمریکا به تل‌آویو را قطع نکرده است.

آمریکا در حمایت از رژیم صهیونیستی تا آنجا پیش رفته که چند تن از مشاوران نظامی کارکشته خود را به سرزمین‌های اشغالی فرستاده تا در حمله زمینی به غزه، راهنمای نظامیان صهیونیست باشند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]