رکوردزنی‌ها در آسیاتک ادامه دارد و بیشترین درآمد زایی را از خدمات اینترنتی دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین، رکوردزنی‌ها در آسیاتک ادامه دارد و بیشترین درآمد زایی را از خدمات اینترنتی دارد.
بررسی وضعیت بنیادی و نموداری سهم
معرفی شرکت
شرکت انتقال داده‌های آسیاتک در ۲۰ بهمن سال ۱۳۸۲ و به منظور ارائه خدمات نوین در صنعت IT تاسیس شد. ارائه خدمات جامع و کسب مجوزهای لازم برای ارائه این خدمات موجب شده است تا آسیاتک در طی ۱۸ سال حضور در صنعت، رشد و پیشرفت چشمگیری را تجربه کند.
هم اکنون آسیاتک با بهره گیری از زیرساخت منابع انسانی با بیش از ۷۰۰ نیروی فعال در تیم‌های مختلف و اتصال به شبکه زیرساخت در سراسر کشور با ظرفیت ۴۸۰ گیگابیت بر ثانیه گسترده‌ترین زیرساخت ارتباطات ثابت در بخش خصوصی را دارا است. آسیاتک در حال حاضر کامل‌ترین راهکارهای ارتباطی را به مشترکین خانگی و سازمانی ارائه می‌دهد و دارای مزایا و ویژگی‌های متعددی است که آسیاتک را تبدیل به رهبر بازار در میان شرکت‌های خصوصی ارائه‌دهنده راهکارهای ارتباطی کرده است.
شرکت همان ابتدا موفق به اخذ مجوز PAP از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی جهت ارائه خدمات خطوط کابلی دیجیتالی شد. همچنین جهت ارائه خدمات ADSL در سایر استان‌ها نیز موفق به دریافت مجوزهای ISDP و ISP در ۳۰ استان از سال ۱۳۸۷ از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات گردید.
آسیاتک از سال ۱۳۹۲ تاکنون، با هدف همراهی با شبکه ملی اطلاعات و سیاست‌های کلان کشور، ضمن ایجاد و توسعه دیتاسنترهای قدرتمند و متناسب با به‌روزترین استانداردهای جهانی و سایر زیرساختهای ارتباطی مورد نیاز، اقدام به میزبانی بیشترین حجم محتوای داخلی و تامین نیازهای سازمان‌های دولتی و شرکت‌های خصوصی در این حوزه نموده است.
موضوع فعالیت شرکت
انجام فعالیت های صوت و تصویری، مخابراتی، ارتباطی و اطلاعاتی انتقال داده ها بر اساس پروانه ها و مجوز های شرکت جهت ارائه خدمات صوت و تصویر فراگیر، ارتباطی، مخابراتی، اینترنتی و اینترانتی، پهنای باند پر سرعت برد باند بدون وابستگی به نوع فناوری شامل و نه محدود.
سهامداران شرکت
شرکت سرمایه گذاری مهرگان سرمایه پارس با ۲۳٫۹ درصد بزرگترین سهامدار این شرکت است.

روی خط کدال و گزارش عملکرد شرکت
قیمت سهم ۱۳۱۰۰ ریال بوده و سود سال مالی ۱۴۰۳ به اجماع تحلیلگران ۲۳۱۰ ریال  با P/E حوالی  ۵٫۶ است.
آسیاتک ماه به ماه را خوب پیش میرد.
فصل پاییز را خوب پشت سر گذاشته به طوری که:
مهرماه ۱۶۰۴ میلیارد ریال ، آبان ماه ۱۷۱۵ میلیارد ریال و آذرماه ۱۸۶۲ میلیارد ریال در آمد داشته است.
و ماه اول زمستان هم گزارش بدی نداده است: ۱۸۱۹ میلیارد ثبت کرده است. ۱۰ ماهه ۱۶۶۶۲ میلیارد ریال درآمد حاصل شده که سال گذشته کلا ۱۳۰۰۳ میلیارد ریال بوده !.
به روز رسانی تحلیل تکنیکال سهم و ادامه حرکت سهم مطابق سناریو
آبان ۱۴۰۲: اسیاتک/ اتمام موج زمانبر (B) و شروع موج صعودی جدید (C) با پولبک احتمالی در سناریو شمارش:
پس از تکمیل امواج مثلث و تشکیل حمایت های بالاتر و نوسانات این مثلث، تراکم قیمتی و زمانی سر رسیده و در حال شکست سقف مثلث در شروع موج بعدی هستیم.

بهمن ۱۴۰۲:

پولبک به سقف شکسته شده در حال اتمام است و با رعایت محدوده ۱۲۵۰ تومان می توان به رشد مجدد سهم در قالب C امیدوار بود. در محدوده کم ریسکی هستیم و انتظار میرود فنر سهم فشرده شده به زودی آزاد شود.
هدف های مقاومتی :۱۵۰۰-۱۸۰۰ و سپس ۲۱۰۰ و ۲۸۰۰ تومان می باشد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]