شکایت یک فرد از پرسپولیس رد شد
شکایت یک فرد از پرسپولیس رد شد

باشگاه پرسپولیس اعلام کرد شکایت یک فرد حقیقی از این باشگاه رد شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از تسنیم، رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس نوشت: «در پی ادعایی که علیه باشگاه پرسپولیس مطرح شده بود، اقدامات باشگاه در ارائه دفاعیات و مستندات در دو مرحله، در دادگاه‌های بدوی و تجدیدنظر توسط معاونت حقوقی و وکلای باشگاه صورت گرفته و در هر دو دادگاه با رد ادعا علیه پرسپولیس، رأی به سود باشگاه صادر شد.
در سال ۱۳۹۷ با توجه به قرعه‌کشی فوتبالی سامانه پیامکی، فردی برنده کمک هزینه خرید یک دستگاه خودروی BMW شد. طبق مفاد پرونده با اجرایی نشدن این امر، فرد مذکور در تابستان سال ۱۴۰۰، نسبت به طرح دعوا در دادگاه اقدام نمود.
رأی بدوی در تیر ماه سال جاری صادر شد. بر اساس آن، کارگزار مجری طرح مسئول پرداخت جایزه مورد اشاره شد. همچنین با اقدام باشگاه و دفاعیات بخش حقوقی درباره باشگاه پرسپولیس رد دعوی صورت گرفت.
به این ترتیب، شرکت کارگزار نسبت به تجدیدنظرخواهی اقدام نمود که در پی آن، شعبه ۱۸ دادگاه تجدیدنظر استان تهران در دادنامه خود، رأی بدوی را تأیید نموده است.
بر این اساس همان‌گونه که عنوان شد؛ رد دعوی نسبت به باشگاه پرسپولیس صورت گرفته و رأی به سود این شرکت بوده است. این رأی قطعی است و بنا بر آن، باشگاه پرسپولیس تعهد و مسئولیتی در ارتباط با قرعه‌کشی مذکور و پرداخت هر گونه وجه در ارتباط با آن ندارد».

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]