از این خودروی فوق لوکس، فقط ۸ دستگاه ساخته خواهد شد + عکس
از این خودروی فوق لوکس، فقط ۸ دستگاه ساخته خواهد شد + عکس

چین آماده استقبال از سال اژدها در ۱۰ فوریه است و تنها هشت نفر یک SUV لوکس برای مطابقت با این رویداد قابل توجه خواهند داشت. ما در مورد رنجروور دراگون ادیشن ۲۰۲۴ که توسط تیونر بریتانیایی Overfinch تغییر یافته، صحبت می‌کنیم. این نسخه ویژه، سال جدید را با چندین ویژگی سفارشی جشن می‌گیرد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از خبرآنلاین، جدیدترین رنجروور تغییر یافته توسط اورفینچ، از پروژه‌های رولزرویس الهام می‌گیرد که در آن، یک مدل از کولینان و سه مدل از فانتوم با مضمون اژدهای چینی رونمایی شد.
 نمای بیرونی دارای تزئینات فیبر کربنی برای ورودی‌های سپر و جلوپنجره، همراه با ادوات آیرودینامیکی برای سپرها و رکاب‌های جانبی است. این SUV بر روی رینگ‌های ۲۴ اینچی Overfinch Vortex سوار می‌شود که دارای طراحی هیپنوتیزم‌کننده و نمادهای اژدها در مرکز هستند.

با ورود به داخل خودرو، گرافیک چینی اژدها را می‌توانید روی صندلی‌های روکش‌شده، داشبورد، کنترلر دنده و کنسول میانی پیدا کنید. علاوه بر این، پلاک‌های شماره‌دار «Dragon Edition ۱/۸» روی پایه کنسول وسط و رکاب‌های کناری نورانی، انحصاری بودن این خودرو را نشان می‌دهند.

البته، هر مالک می‌تواند رنگ دلخواه خود را برای روکش‌های چرم انتخاب کند. نسخه دراگون می‌تواند بر اساس تریم‌های رنجروور SV و اتوبیوگرافی ۲۰۲۴ باشد. هیچ تغییری در عملکرد و پیشرانه خودرو وجود ندارد.

Overfinch تنها ۸ نمونه از این مدل را با قیمت ۲۵۰ هزار دلار برای هر کدام تولید خواهد کرد. در حالی که SUV اصلاح شده مطمئنا برای خریداران چینی جذاب‌تر خواهد بود، نمونه‌های ساخته شده برای مشتریان جهانی Overfinch در دسترس هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]