هتل آپارتمان های لوکس مشهد را بشناسید (هتل آپارتمان یا هتل!)
هتل آپارتمان های لوکس مشهد را بشناسید (هتل آپارتمان یا هتل!)
هتل آپارتمان های لوکس مشهد می توانند جایگزین مناسبی برای اقامت خانوادگی با کیفیت در هتل های گران قیمت باشند زیرا هم لوکس هستند و هم مقرون به صرفه اند! در اختیار داشتن یک واحد اقامتی مستقل در یک هتل آپارتمان در مشهد که مانند یک آپارتمان شخصی با امکانات کامل است، برای یک خانواده که قصد سفر به مشهد را دارد یک گزینه بسیار ایده آل است زیرا هم استقلال کاملی دارند و هم هزینه کمتری را برای یک اقامت با کیفیت می پردازند.

هتل آپارتمان های لوکس مشهد را بیشتر در نزدیک حرم امام رضا می توانید پیدا کنید. مسافران و زائران شهر مشهد اقامتگاه های بسیاری را می توانند انتخاب کنند؛ از مسافرخانه ها و هتل های ارزان قیمت بگیر تا هتل های چند ستاره گران و هتل آپارتمان های لوکس. هر کسی با توجه به نیاز و بودجه ای که برای این کار در نظر گرفته است می تواند برای رزرو اقدام کند.
در بین همه محل های اقامت، هتل آپارتمان مشهد طرفداران بیشتری دارند. به این دلیل که مسافران هم می توانند اقامتی مقرون به صرفه داشته باشند و همچنین بدون دغدغه همراه با خانواده در واحدی مستقل سکونت داشته باشند. یکی از مهم ترین مزایای اقامت در هتل آپارتمان ها این است که همه اعضای خانواده می توانند زمان زیادی را در کنار هم سپری کنند.

تفاوت هتل آپارتمان لوکس با معمولی در چیست؟

هتل آپارتمان های لوکس مشهد با هتل ها آپارتمان های معمولی و ارزان قیمت تفاوت های زیادی دارند. درست است که هر دو شامل فضاهای نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و سرویس های بهداشتی می شوند، اما این که این امکانات به چه شکل عرضه می شوند نیز اهمیت دارد. در اقامتگاه های لوکس به طور حتم مهمانان می توانند راحتی بیشتری را تجربه کنند:

  • به دلیل این که آشپزخانه هتل آپارتمان های لوکس مجهزتر هستند و در آنها می توان وسایلی مثل گاز، یخچال، ماشین لباسشویی، مایکروویو، چای ساز و همه ظرف های لازم را یافت.
  • در حمام و دستشویی همه لوازم بهداشتی وجود دارد مثل حوله، سشوار، دستمال توالت، صابون، شامپو و غیره.
  • در اتاق ها علاوه بر مبلمان راحت، میز غذاخوری، تخت و تلویزیون لوازم دیگر مثل اتو و میز اتو و دیگر تجهیزات رفاهی نیز وجود دارد.
  • در هتل آپارتمان های لوکس مشهد اتاق های خواب برای داشتن خوابی راحت مجهز شده اند و ملحفه ها تمیز و به تعداد مهمان ها هستند.
  • امکانات دیگر مثل تلفن، اینترنت و دسترسی به تجهیزات سرمایی و گرمایی را می توان از هتل آپارتمان های لوکس خواست.

لیست هتل آپارتمان های لوکس مشهد

فهرستی از هتل آپارتمان های لوکس مشهد عبارت اند از:

  • هتل آپارتمان آرمان (سن بنا: ۸ سال) (فاصله تا حرم: ۷ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان بشری (سن بنا: ۱۴ سال) (فاصله تا حرم: ۳ دقیقه)
  • هتل آپارتمان امید (سن بنا: ۱۰ سال) (فاصله تا حرم: ۲ دقیقه با خودرو)
  • هتل آپارتمان شکوه ایمان (سن بنا: ۴ سال) (فاصله تا حرم: ۵ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان نجف اشرف (سن بنا: ۱۷ سال) (فاصله تا حرم: ۴ دقیقه با خودرو)
  • هتل آپارتمان زمرد (سن بنا: ۲۵ سال) (فاصله تا حرم: ۱۰ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان مهستان (سن بنا: ۱۰ سال) (فاصله تا حرم: ۹ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان رز طلایی (سن بنا: ۶ سال) (فاصله تا حرم: ۱۳ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان ایزد (سن بنا: ۵ سال) (فاصله تا حرم: ۱۰ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان شباهنگ (سن بنا: ۱۷ سال) (فاصله تا حرم: ۳ دقیقه با خودرو)
  • هتل آپارتمان آرین (سن بنا: ۶ سال) (فاصله تا حرم: ۲۶ دقیقه پیاده روی)

معرفی هتل آپارتمان های لوکس مشهد

در ادامه درباره هتل آپارتمان های لوکس مشهد توضیحاتی آورده شده است:

معرفی هتل آپارتمان های لوکس مشهد

هتل آپارتمان آرمان

هتل آپارتمان آرمان یکی از هتل آپارتمان های لوکس و تازه تأسیس است که در خیابان نواب صفوی واقع شده است. ویژگی این هتل نزدیک بودن آن به حرم امام رضا است. اقامتگاهی که ۹ طبقه، ۲۹۱ اتاق و سوئیت هایی مدرن با امکانات رفاهی کم نظیر و ۶۰۰ تخت دارد.
به دلیل موقعیت مکانی خوبی که دارد از مراکز تجاری و خرید نیز دور نیست. یک هتل آپارتمان پنج ستاره است که کارکنانی با تجربه دارد و بهترین خدمات را به مهمانان ارائه می دهد. سال ساخت این هتل به سال ۱۳۹۴ بر می گردد.

هتل آپارتمان بشری

یکی دیگر از هتل آپارتمان های لوکس مشهد بشری است. این اقامتگاه در خیابان خسروی و بسیار نزدیک به حرم واقع شده است. از ویژگی های این هتل آپارتمان می توان به قیمت مناسب و کیفیت بالای غذای آن اشاره کرد.
اتاق ها دارای تنوع زیادی هستند و می توان با توجه به امکاناتی که دارند در بین آنها اتاق مناسب را پیدا کرد. در بین این امکانات می توان به یخچال، سشوار، تلویزیون، سرویس فرنگی و چای ساز و اینترنت اشاره کرد.

هتل آپارتمان امید

امید هتل آپارتمان های لوکس مشهد با ۱۲ طبقه، ۵۹ اتاق و ۲۵۰ تخت است. سال ساخت آن مربوط به سال ۱۳۹۲ می شود. این هتل آپارتمان از ابتدا مطابق با استانداردهای روز هتل داری افتتاح شده است. فاصله چند قدمی آن از حرم امام رضا آن را به یک محل اقامت ایده آل برای خانواده ها بدل کرده است.
ضمن این که از مکان های دیدنی دیگر مثل باغ و موزه نادری و مراکز خرید نیز فاصله زیادی ندارد. این هتل آپارتمان همه تلاش خود را کرده است تا با امکانات بی نظیر محیطی آرام و به یاد ماندنی را برای مهمانان فراهم کند.

هتل آپارتمان شکوه ایمان

هتل آپارتمان های لوکس مشهد به نام شکوه ایمان در ۷ طبقه با ۱۱۵ اتاق ساخته شده است. این هتل آپارتمان را می توان در دسته تازه تأسیس ها قرار دارد که ساخت آن به سال ۱۳۹۸ بر می گردد.
هتل آپارتمان شکوه ایمان مشهد در خیابان نواب صفوی در نزدیکی حرم واقع شده است. مهمانان آن تنها با پیمودن ۳۰۰ متر با پای پیاده می توانند به راحتی خود را به حرم امام رضا برسانند. حتی پنجره برخی اتاق ها نیز رو به حرم باز می شوند. کادر مجرب و امکانات فوق العاده از مزایای این هتل آپارتمان به شمار می روند.

هتل آپارتمان رز طلایی

هتل آپارتمان رز طلایی نیز در دسته هتل آپارتمان های لوکس مشهد قرار می گیرد. این اقامتگاه در خیابان بیت المقدس و کوچه شیخ طوسی در سال ۱۳۹۶ ساخته شده است. هم به حرم نزدیک است و هم تا بازار رضا فاصله زیادی ندارد. ساختمان آن ۵ طبقه و ۹۰ اتاق دارد. از مزایای آن می توان به تمیزی اتاق ها، برخورد خوب کارکنان و امکانات مطلوب آن اشاره کرد.

هتل آپارتمان ایزد

هتل آپارتمان ایزد مشهد یکی از هتل آپارتمان های لوکس مشهد است که دارای ۷ طبقه و ۸۳ اتاق است. اقامتگاهی که در سال ۱۳۹۷ در نزدیکی حرم ساخته شده است. ضمن این که از بازار رضا نیز فاصله زیادی ندارد. با توجه به تازه تأسیس بودن از امکانات مدرن و جدیدی نیز برخوردار شده است. کارکنان مجرب و آموزش دیده تجربه زیادی در پذیرایی کردن از مهمانان دارند.

هتل آپارتمان نجف اشرف

از هتل آپارتمان های لوکس مشهد می توان به نجف اشرف اشاره کرد. ساختمانی با ۶ طبقه و ۳۷ اتاق که در سال ۱۳۸۵ ساخته شده است. نزدیک بودن آن به حرم امام رضا یکی از مزایای مهم این اقامتگاه محسوب می شود. تنها با ۱۰ دقیقه پیاده روی می توان برای زیارت حرم اقدام کرد. کادر با تجربه این هتل آپارتمان اقامت را برای همه مهمانان دلپذیر می کنند.

هتل آپارتمان زمرد

زمرد هم شامل هتل آپارتمان های لوکس مشهد می شود. ساختمانی ۶ طبقه با ۸۸ اتاق که از قدمت زیادی برخوردار است و سال ساخت آن به سال ۱۳۷۷ باز می گردد. البته باید به این نکته مهم اشاره شود که برای ارتقای کیفیت خدمات در سال ۱۳۹۲ بازسازی شده است.
برای رسیدن به حرم امام رضا تنها به ۵ دقیقه پیاده روی نیاز است. امکانات به روز شده و کارکنان این هتل آپارتمان اقامت را برای مهمان دلنشین کرده اند.

هتل آپارتمان شباهنگ

هتل آپارتمان شباهنگ هم یکی دیگر از هتل آپارتمان های لوکس مشهد به شمار می رود. اقامتگاهی ۶ طبقه با ۵۲ اتاق که در سال ۱۳۸۵ افتتاح شده است. البته ساختمان آن در سال ۱۳۹۴ بازسازی شده تا در ارائه خدمات به روز باشد. در کمتر از ۷ دقیقه پیاده روی امکان رسیدن به حرم امام رضا برای مهمانان وجود دارد.

هتل آپارتمان مهستان

هتل آپارتمان های لوکس مشهد با نام مهستان دارای ۷ طبقه و ۷۰ اتاق است. هتل آپارتمانی دو ستاره که در سال ۱۳۹۲ بنا شده است. به دلیل تازه ساز بدون از امکانات به روزی نیز برخوردار است. این محل اقامت نیز به حرم نزدیک است و از کارکنان با تجربه و مهمان نوازی دارد.

هتل آپارتمان آرین

هتل آپارتمان آرین مشهد هم یکی از هتل آپارتمان های لوکس مشهد است. سال تأسیس آن به سال ۱۳۹۶ مربوط می شود. ساختمانی شیک و زیبا که در خیابان امام رضا ۳ قرار گرفته است و ۴ طبقه و ۱۵ اتاق دارد. اتاق ها مجهز و لوکس و دلباز هستند و از امکانات رفاهی بسیار زیادی برخوردارند.

هتل آپارتمان های تازه تاسیس مشهد

بر همه روشن است که هر چه هتل آپارتمان های لوکس مشهد تازه تأسیس تر باشند، راحت ترند و از امکانات بیشتری نیز برخوردارند هستند. یکی از مهم ترین مشکلات هتل آپارتمان های قدیمی فرسوده شدن ساختمان آنها است که در نتیجه کیفیت رفاه و اقامت را در آنها پایین می آورد. البته مدیران باهوش و توانمند اقامتگاه ها با بازسازی و تعمیرات اجازه نمی دهند که این اتفاق برای ساختمان آنها بیفتد.
یک اقامت ناخوشایند و یک خاطره بد می تواند تأثیر منفی خود را بر همه ابعاد اقامتگاه بگذارد. در هر حال، بسیاری از مسافران هتل آپارتمان های تازه تأسیس مشهد را به قدیمی ها ترجیح می دهند. فهرستی از آنها عبارت اند از:

هتل آپارتمان های تازه تاسیس مشهد

  • هتل آپارتمان آرمان (سن بنا: ۸ سال) (فاصله تا حرم: ۷ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان امید (سن بنا: ۱۰ سال) (فاصله تا حرم: ۲ دقیقه با خودرو)
  • هتل آپارتمان شکوه ایمان (سن بنا: ۴ سال) (فاصله تا حرم: ۵ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان مهستان (سن بنا: ۹ سال) (فاصله تا حرم: ۹ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان رز طلایی (سن بنا: ۶ سال) (فاصله تا حرم: ۱۳ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان ایزد (سن بنا: ۵ سال) (فاصله تا حرم: ۱۰ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان آرین (سن بنا: ۶ سال) (فاصله تا حرم: ۲۶ دقیقه پیاده روی)

بهترین هتل آپارتمان های نزدیک حرم امام رضا

تمام مسافران و زائران به دنبال محل های اقامت و هتل آپارتمان های لوکس مشهد واقع در نزدیک حرم امام رضا هستند. این مسئله زمانی اهمیت بیشتری پیدا می کند که در بین این مسافران افراد سالخورده و سالمند هم وجود داشته باشد. خانواده ها در این موارد چاره دیگری جز پیدا کردن محل اقامتی در نزدیکی حرم امام رضا ندارند. اگر محل اقامت از دیدنی های دیگر مشهد دور باشد، اهمیت چندانی ندارد.
اما این که از حرم فاصله زیادی نداشته باشد بسیار مهم است. زیرا مسافران دوست دارند هر زمانی که اراده کردند بتوانند در عرض چند دقیقه خود را به حرم برسانند. به ویژه آنها که علاقه دارند نمازهای یومیه را در حرم و به جماعت بخوانند، ترجیح می دهند این رفت و آمدها کوتاه تر باشد و مجبور نباشند زمان زیادی را صرف کنند.

بهترین هتل آپارتمان های نزدیک حرم امام رضا

فهرستی از هتل آپارتمان های لوکس مشهد نزدیک به حرم در ادامه آورده شده است:

  • هتل آپارتمان آرمان (سن بنا: ۸ سال) (فاصله تا حرم: ۷ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان بشری (سن بنا: ۱۴ سال) (فاصله تا حرم: ۳ دقیقه)
  • هتل آپارتمان امید (سن بنا: ۱۰ سال) (فاصله تا حرم: ۲ دقیقه با خودرو)
  • هتل آپارتمان شکوه ایمان (سن بنا: ۴ سال) (فاصله تا حرم: ۵ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان نجف اشرف (سن بنا: ۱۷ سال) (فاصله تا حرم: ۴ دقیقه با خودرو)
  • هتل آپارتمان شباهنگ (سن بنا: ۸ سال) (فاصله تا حرم: ۳ دقیقه با خودرو)

هتل آپارتمان های دور از حرم امام رضا

چون سفر به مشهد در بیشتر مواقع برای زیارت حرم امام رضا (ع) است، هتل آپارتمان های مشهد هم در موقعیتی ساخته شده اند که بعد از طی کردن چند دقیقه ای با خودرو بتوان خود را به حرم امام رضا رساند. به همین دلیل هم هست که مسافران در اکثر مواقع ترجیح می دهند که ساکن اقامتگاه های نزدیک باشند که هر موقع که خواستند بتوانند برای زیارت اقدام کنند.

محل های اقامت دور از حرم به کار افرادی می آید که با هدف تجارت یا سیاحت به این شهر سفر می کنند و یا به دنبال اقامتی ارزان قیمت هستند زیرا یکی از فاکتورهای تعیین کننده در قیمت هتل آپارتمان های مشهد، فاصله آنها تا حرم امام رضا (ع) است. فهرستی از هتل آپارتمان های دور از حرم در مشهد، در ادامه آورده شده است:

  • هتل آپارتمان آرین (سن بنا: ۶ سال) (فاصله تا حرم: ۲۶ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان زمرد (سن بنا: ۲۵ سال) (فاصله تا حرم: ۱۰ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان مهستان (سن بنا: ۹ سال) (فاصله تا حرم: ۹ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان رز طلایی (سن بنا: ۶ سال) (فاصله تا حرم: ۱۳ دقیقه پیاده روی)
  • هتل آپارتمان ایزد (سن بنا: ۵ سال) (فاصله تا حرم: ۱۰ دقیقه پیاده روی)

رزرو آنلاین هتل آپارتمان های لوکس مشهد

برای رزرو آنلاین هتل آپارتمان های لوکس مشهد می توان به وب سایت ها و مراجع معتبر مراجعه کرد. در گذشته رزرو به صورت حضوری انجام می شد، ولی در حال حاضر همه خدمات به شکل آنلاین قابل ارائه هستند.
همه چیز در جهت تأمین رفاه حال مهمانانی است که می خواهند بدون دغدغه چند روزی را در مشهد و سفر زیارتی به سر ببرند. از جمله امکانات این وب سایت ها می توان به پشتیبانی ۲۴ ساعته، تخفیف ویژه کاربران وفادار و استرداد وجه در صورت کنسلی با توجه به قوانین تعیین شده اشاره کرد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]