محبوب ترین هتل های شیراز کدام هتل ها هستند؟
محبوب ترین هتل های شیراز کدام هتل ها هستند؟

قبل از سفر به شهرهای توریستی چون شیراز، ابتدا باید محل اقامت خود را رزرو کنید. بهترین محل برای اقامت در شیراز استفاده از هتل‌های لوکس با قیمت مناسب است.

به گزارش اقتصادآنلاین، تنوع هتل در شیراز بسیار بالا است، به همین دلیل گردشگران باید براساس نوع موقعیت مکانی، بودجه و سلیقه خود از بین هتل‌های شیراز بهترین گزینه را برای خود انتخاب کنند. از محبوب‌ترین و لوکس‌ترین هتل‌های شیراز می‌توان به هتل بزرگ شیراز و هتل هما اشاره کرد. معمولا هتل‌های شیراز در بافت تاریخی شهر قرار گرفته‌اند و موقعیت خوبی نسبت به جاذبه‌های گردشگری و تفریحی دارند.
لیستی از محبوب‌ ترین هتل های شیراز به همراه آدرس
در شهر شیراز هتل های بسیار وجود دارد که هرکدام از آن‌ها مزایای ویژه خود را دارند؛ اما به‌طور کلی محبوب ترین هتل های شیراز که از موقعیت مکانی مناسبی بهره مند هستند، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

نام هتل
آدرس هتل

هتل بزرگ
استان فارس، شیراز، دروازه قرآن

هتل هما
شیراز، میدان گاز، مشکین فام، کنار پارک آزادی

هتل نیایش
سه راه نمازی به طرف شاهچراغ، کوچه کلانتری عباسی

هتل وکیل
خیابان لطفعلی خان زند، بین چهارراه مشیر و پیروزی، ابتدای کوچه ۵۹

هتل زندیه
خیابان هجرت، پشت ارگ کریم خان

هتل چمران
شیراز بلوار چمران

هتل پارس
شیراز، خیابان کریم خان زند

هتل بزرگ شیراز
هتل بزرگ شیراز که هتلی ۵ ستاره است به‌دلیل موقعیت مکانی مناسبی که دارد به یکی از محبوب‌ترین گزینه‌های اقامت در شیراز تبدیل شده است. هتل بزرگ در سال ۱۳۹۲ با ۱۳ طبقه و ۱۵۸ واحد اقامتی فعالیت خود را در مجاورت دروازه قرآن شیراز آغاز کرد. برای ساخت این هتل در شیراز از بهترین متریال استفاده شده است و از نظر استانداردهای ساخت و ساز بسیار مطمئن است. ظرفیت پذیرش مهمان در این هتل ۳۵۰ نفر است.
امکانات تفریحی هتل بزرگ
افرادی که به ورزش علاقه دارند، می‌توانند با رزرو هتل بزرگ شیراز و اقامت در این هتل از مجموعه ورزشی آن هم استفاده کنند. مجموعه ورزشی آقایان و بانوان به صورت جداگانه آماده ارائه خدمات به مسافرین است. در بخش آقایان امکاناتی چون سالن بدنسازی، سونای خشک، استخر، اتاق‌های مخصوص ماساژ، حوضچه آب سرد، بخار و صخره‌نوردی وجود دارد. در بخش بانوان نیز امکاناتی نظیر اتاق‌های مخصوص ماساژ، استخر و باشگاه وجود دارد.

امکانات واحدهای اقامتی هتل بزرگ
در اتاق‌های دوبل، یک تخت دو نفره قرار دارد در حالی که در اتاق دو تخته توئین دو تخت تک نفر قرار گرفته است. سوئیت‌های این هتل دارای دو خواب هستند و انتخاب مناسبی برای جمعیت بالا است. از امکاناتی که در تمامی اتاق‌ها وجود دارد، می‌توان به لوازم بهداشتی، سرویس بهداشتی فرنگی و ایرانی، چای ساز، تلویزیون، اینترنت رایگان، دمپایی، سرویس مبلمان و… اشاره کرد.
به‌طور کلی قیمت هراتاق در هتل بزرگ به ازای یک شب در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ از ۳٫۱۲۰٫۰۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. واحدهای اقامتی این هتل شامل اتاق‌های دو تخته توئین، اتاق دوبل و سوئیت می‌شوند.

                           
هتل هما شیراز
هتل هما شیراز در لیست هتل‌های لوکس و ۵ ستاره شیراز قرار می‌گیرد. این هتل مجهز فعالیت خود را در سال ۱۳۵۱ آغاز کرد، ولی در سال ۱۳۹۵ برای ارتقای امکانات و خدمات بهتر به مشتریان مورد بازسازی قرار گرفت. هتل هما دارای ۸ طبقه و ۲۳۲ واحد اقامتی است که چشم انداز زیبایی از شهر شیراز را برای مسافرین به نمایش می‌گذارند. قیمت هرشب اقامت در هتل هما در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ از ۱٫۸۸۰٫۰۰۰ هزار تومان شروع می‌شود. هتل هما موقعیت مکانی بسیار مناسبی دارد، به همین دلیل هرساله افراد زیادی برای اقامت خود، این هتل را انتخاب می‌کنند.
اتاق‌های هتل هما شامل اتاق یک تخته، اتاق دو تخته، سوئیت جنرال یک خوابه، دو تخته تویین می‌شوند که هرکدام از آن‌ها امکانات متفاوتی را در اختیار مسافرین قرار می‌دند. از امکانات رفاهی اتاق‌های هتل هما که در بین همه مشترک است، می‌توان به سیستم تهویه، سرویس بهداشتی، لوازم بهداشتی، تلویزیون، اینترنت پرسرعت، سرویس مبلمان و… اشاره کرد.

هتل زندیه شیراز
هتل زندیه شیراز، یکی از بهترین هتل های ۵ ستاره است که در سال ۱۳۹۴ افتتاح شد. این هتل که در خیابان هجرت و پشت ارگ  کریم خان قرار گرفته است، دارای اتاق های متفاوتی است که عبارتند از:

اتاق دو تخته توئین
سوئیت بیزینس
سوئیت هانی مون
سوئیت لوکس یک خوابه دو نفره
اتاق یک تخته
اتاق دو تخته دبل
سوئیت زندیه یک خوابه دو نفره

ناگفته نماند که تمامی اتاق های این هتل به همراه اقامت با صبحانه رایگان هستند.
هتل زندیه، در ۶ طبقه لوکس ساخته شده و دارای ۷۲ اتاق است. لابی این هتل ظرفیت ۵۰ نفر را دارد و خارج از محدوده ترافیک قرار دارد. از دیگر امکانات این هتل می توان به رستوران با ظرفیت ۸۰ نفر، پارکینگ با جایگیری ۸۰ خودرو به صورت رایگان، اینترنت رایگان در لابی، استخر برای مهمانان و مسافرانی که در این هتل اقامت دارند اشاره کرد.
هتل چمران شیراز
هتل چمران شیراز یک هتل توریستی است که در سال ۱۳۸۹ افتتاح شد. این هتل ۳۰ طبقه دارای ۲۵۰ لالق است که درکل در همه اتاق ها ۲۵۰ تخت تعبیه شده است. اتاق های این هتل عبارتند از:

اتاق دو تخته برای یک نفر
اتاق دو تخته توئین
اتاق دو تخته دبل
اتاق سه تخته سینگل
کانکت سه تخته
کانکت چهارتخته
کانکت دو تخته

اقامت در این هتل، به همراه صبحانه است که امکان صرف آن در اتاق نیز است.
وضعیت دید این هتل که در بلوار چمران واقع شده، به باغ های اطراف آن مانند قصرالدشت می باشد. از امکانات این هتل رستوران با ظرفیت ۲۰۰ نفر، پارکینگ که در ان ۴۰ خودرو جا می گیرد، اینترنت در لابی و استخر طبق تعرفه هتل، تلفن در اتاق، روم سوریس و غیره است. رستوران هتل چمران به نام رستوران سنتی که در ان غذاهایی نظیر ایرانی، فرنگی، سنتی، فست فود طبخ می شود، شناخته می شود.
سالن کنفرانس این هتل با ظرفیت ۴۰۰ نفر دارای: ویدئو پروژکتور، میان وعده، نورپردازی و خدمات صوتی و تصویری است و سالن اجتماعات آن نیز با ظرفیت ۴۰۰ نفر و دارای همان امکانات سالن کنفرانس آماده خدمت رسانی است.
شیراز یکی از شهرهای تاریخی و زیبایی ایران است که یادگارهای زیادی از تمدن باستانی ایران را در دل خود جای داده است. افرادی که قصد سفر به شهر باستانی شیراز را دارند، ابتدا باید محل اقامت خود را انتخاب کنند. بهترین انتخاب برای اقامت، استفاده از هتل‌های لوکس شیراز است. از برترین هتل‌های شیراز می‌توان به هتل بزرگ و هتل هما اشاره کرد. این دو هتل از لحاظ موقعیت مکانی و امکانات رفاهی و تفریحی بهترین گزینه هستند.
سوالات متداول
بهترین هتل‌های شیراز برای اقامت کدام هستند؟
هتل بزرگ شیراز و هتل هما از هتل‌های مجهز و پنج ستاره شیراز هستند که امکانات جامعی را در اختیار مسافرین قرار می‌دهند.
هزینه اقامت یک شب در هتل بزرگ شیراز چقدر است؟
هزینه اقامت در روزهای مختلف از سال متفاوت است؛ اما قیمت هرشب اقامت در بهمن ماه سال ۱۴۰۲ در هتل بزرگ، برابر با ۳٫۱۲۰٫۰۰۰ هزار تومان خواهد بود.
هتل هما شیراز در کجای شیراز قرار دارد؟
هتل هما در میدان گاز، خیابان مشکین فام، کنار بوستان آزادی قرار دارد.
آیا در هتل بزرگ امکان سرو غذا وجود دارد؟
بله، در هتل بزرگ سه رستوران مجهز ایرانی، ایتالیایی و دریایی وجود دارد که شما می‌توانید برساس سلیقه خود از منوی این رستوران‌ها استفاده کنید.

این مطلب رپرتاژ آگهی می‌باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]