همتی: قهر با صندوق رأی را نمی‌پذیرم!
همتی: قهر با صندوق رأی را نمی‌پذیرم!

رئیس اسبق بانک مرکزی گفت: قهر با صندوق رای را نمی‌پذیرم الان هم تاکید می‌کنم هر وقت حضور مردم در انتخابات خوب بوده است تحول‌آفرین بوده و دشمنان را مایوس کرده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، عبدالناصر همتی، رئیس اسبق بانک مرکزی با حضور در حسینیه جماران گفت: رای می‌دهیم چون دلمان نمی‌خواهد ‌خالص‌سازی زیاد شود و می‌خواهیم مجلس به نظر عمومی مردم نزدیک‌تر شود.
وی افزود: ما رای می‌دهیم جون می‌خواهیم در این کشور  زندگی‌ کنیم و کشور بر اساس نظر مردم اداره شود.
رئیس اسبق بانک مرکزی عنوان کرد: در ارزیابی صلاحیت‌ها بد عملکرد کردند اما این دلیل نمی‌شود ما در انتخابات حضور پیدا نکنیم و کشور باید با نظر مردم اداره شود. قهر با صندوق رای را نمی‌پذیرم الان هم تاکید می‌کنم هر وقت حضور مردم در انتخابات خوب بوده است تحول‌آفرین بوده و دشمنان را مایوس کرده است اما این روش ارزیابی صلاحیت‌ها را قبول نداریم و در این زمینه بد عملکردند.
همتی تصریح کرد: مردم باید مطمئن باشند که وقتی رای می‌دهند تعیین‌کننده است. الان افراد مناسب برای انتخابات محدود است و نمی‌شود از انتخاب محدود انتظار حداکثری داشت اما کسانی که در مجلس می‌روند باید به‌جای دنبال کردن نظراتی حزب‌شان نظر مردم را دنبال کنند. نظر عموم مردم باید مهم باشد و ما رای می‌دهیم برای اینکه از خالص‌سازی بیشتر و بدتر شدن شرایط جلوگیری کنیم.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]