برخی استان‌ها تجهیزات لازم برای تخریب ساختمان‌های غیرمجاز را ندارند
برخی استان‌ها تجهیزات لازم برای تخریب ساختمان‌های غیرمجاز را ندارند

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی کشور گفت: ساختمان‌های غیرمجاز در مناطق مختلف کشور که حتی در آنها سکونت صورت گرفته باشد، با تامین تجهیزات تخریب از سایر دستگاه‌ها، اعمال قانون صورت خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، سرهنگ علی ملکی آهنگران فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کشور امروز در نشستی در ارتباط با طرح ملی کاشت یک میلیارد درخت اظهار داشت: قاچاق چیان گونه های گیاهی و چوب که در کشور فعالیت دارند برای آنها پرونده تشکیل شده و سوابق آنها موجود است. فعالیت آنها و حتی ساعت فعالیت آنها را به طور دقیق رصد خواهیم کرد و اجازه تخلف دوباره به آنها داده نخواهد شد.

وی ادامه داد: تعداد دوربین‌های موجود در منابع طبیعی کشور برای رصد هرگونه تخلف افزایش پیدا می‌کند و از هرگونه فناوری‌های به روز برای رصد یبشتر منابع طبیعی در کشور بهره خواهیم گرفت تا از درست درازی منابع طبیعی در کشور جلوگیری به عمل آمد.

فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری کشور تصریح کرد: از همراهان طبیعت مخبران و گزارش‌های مردمی در این راستا نیز بهره خواهیم گرفت زیرا منجر به افزایش اشراف ما در تسلط بر منابع طبیعی خواهد شد.

ملکی آهنگران ادامه داد: در برخی از استانهای کشور ساختمان‌های چند طبقه غیرمجازی ساخته شده که در استانها حتی تجهیزات لازم برای تخریب آنها وجود ندارد؛ باید توجه داشت که ساخت آنها کار یک شب نیست و نباید اجازه داد که این ساخت و سازها به این مرحله برسد.

وی اظهار داشت: کوچکترین مماشاتی با متخلفان در این ارتباط نداریم و در صورتی که به آنها مماشات صورت گیرد اقداماتی مانند کوه خواری وجنگل خواری انجام می‌دهند و تمام فرماندهان حفاظت منابع طبیعی با قاطعیت پای کار هستند و با متخلفان اتمام حجت می‌شود.

وی خطاب به فرماندهان منابع طبیعی در استان‌ها گفت: هیچ چشم پوشی و اغماضی در این ارتباط پذیرفته نیست و برای تخریب بناهای غیرمجاز در برخی استانها که تجهیزات لازم وجود ندارد از تجهیزات سایر دستگاه‌ها استفاده خواهد شد.

انتهای پیام/

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]