مدارس نیشابور تعطیل شد
مدارس نیشابور تعطیل شد

به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر فردا شنبه فعالیت مدارس شهرستان کلات و نیشابور غیرحضوری شدند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، فرماندار کلات گفت:  به دلیل برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر؛ فردا شنبه ۱۲ اسفندماه کلیه فعالیت‌های آموزشی مدارس در تمام دوره‌ها در کلات به صورت غیر حضوری برگزار خواهد شد.
علی صلاحی عنوان کرد: با توجه به تصمیم‌گیری ستاد بحران کلات و برودت هوا، بارش برف و لغزندگی سطح معابر، فعالیت آموزشی تمامی مدارس در تمام دوره‌ها در دو نوبت صبح و عصر به‌صورت غیر حضوری اعلام شد و در بستر پیام‌رسان «شاد» ادامه می‌یابد، همچنین فردا تمام مهدهای کودک‌ و پیش‌دبستانی‌های شهرستان تعطیل هستند.
وی خاطرنشان کرد: با توجه به بارش برف و برودت هوا دستگاه‌های خدمات رسان، مراکز درمانی، بیمارستان‌ها و نیروهای کادر درمان و امداد ‌و نجات شهرستان نیز در آماده‌باش کامل‌ هستند.
صلاحی همچنین از شهروندان شهرستان کلات خواست با توجه به برودت هوا و بارش نزولات آسمانی (برف) تا حد امکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند و در صورت تردد ضروری در داخل جاده‌ها تجهیزات زمستانه از قبیل لباس گرم، زنجیر چرخ و…به همراه داشته باشند و باک خودرویشان پر باشد و در مسیر سفر با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
همچنین روابط عمومی آموزش و پرورش شهرستان نیشابور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمامی مدارس نیشابور فردا شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت غیر حضوری برگزار می‌شود.
در این اطلاعیه آمده است: به دلیل برودت هوا، لغزندگی سطح معابر، صرفه‌جویی در مصرف انرژی فردا شنبه ۱۲ اسفندماه فعالیت آموزشی مدارس دوره ابتدایی، متوسطه دوره اول و متوسطه دوره دوم نیشابور در نوبت صبح و عصر به صورت غیر حضوری و از طریق پیام‌رسان شاد برگزار خواهد شد.
همچنین اعلام شده است کلیه مهدهای کودک، پیش دبستانی‌ها، مدارس استثنایی و فعالیت مراکز جامع سنجش آموزش و توانبخشی نیز غیر حضوری هستند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]