در هر حوزه ای به تعداد لازم رای دهید، نه کم‌تر/ در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست
در هر حوزه ای به تعداد لازم رای دهید، نه کم‌تر/ در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست

رهبر انقلاب تاکید کردند: در هر حوزه ای به تعداد لازم برای آن حوزه رای بدهید به کم تر رای ندهید به اندازه لازم رای دهید مثلا در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر را احتیاج هست که رای دهیم، به ۱۶ نفر رای بدهید نه کمتر، یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر بایستی رای بدهیم و به ۳۰ نفر رای بدهید به کمتر رای ندهید این توصیه مؤکد من است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایلنا،  آیت‌الله خامنه‌ای صبح امروز جمعه یازدهم اسفندماه ۱۴۰۲ در اولین دقایق آغاز رأی‌گیری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حسینیه امام خمینی (ره) حاضر شدند.
رهبر انقلاب بعد از انداختن رای خود به صندوق‌ها فرمودند: از خداوند متعال درخواست می کنیم که امروز را برای ملت ایران روز مبارکی قرار دهد و تلاش مردم عزیزمان و دست‌اندرکاران مسائل گوناگون انتخابات ان‌شاالله به نتایج مطلوب رسد و به نفع ملت ایران تمام شود.
ایشان تاکید کردند: من دو توصیه عرض میکنم  توصیه من به مردم عزیز این است که قرآن به ما فرمود، در کارهای نیک مسابقه بگذارید و از دیگران پیشی بگیرید. در انتخابات های گذشته هم گفتم امروز هم تاکید می کنم  هر چه زودتر از این فرصت استفاده کنید در اولین ساعات ممکن بروید رای خود را در صندوق‌ها بیندازید.
رهبر انقلاب یادآور شدند: توصیه دوم این است که در هر حوزه ای به تعداد لازم برای آن حوزه رای بدهید به کم تر رای ندهید به اندازه لازم رای دهید مثلا در تهران برای خبرگان ۱۶ نفر را احتیاج هست که رای دهیم، به ۱۶ نفر رای بدهید نه کمتر، یا در تهران برای مجلس شورای اسلامی به ۳۰ نفر بایستی رای بدهیم و به ۳۰ نفر رای بدهید به کمتر رای ندهید این توصیه مؤکد من است.
آیت‌الله خامنه‌ای خاطرنشان کردند:  ملت عزیز ما بدانند امروز چشم بسیاری از مردم دنیا، چه آحاد مردم و چه افراد سیاسی و صاحبان جایگاه‌های معتبر ملی و سیاسی، به ایران است. میخواهند ببینند شما در این انتخابات چه می کنید و نتیجه آن چه می شود. هم دوستان ما و افرادی که علاقه‌مندان به ملت ایران هستند و هم بدخواهان، از همه طرف چشم‌ها مترصد مسائل کشور ما و مترصد ملت عزیز ماست. به این توجه کنید، دوستان را خوشحال و بدخواهان را ناامید کنید.
رهبر انقلاب اسلامی فرمودند: آخرین حرف من خطاب به مرددین این است که در کار خیر حاجت هیچ استخاره نیست.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]