بهترین هتل های شیراز برای سفر کاری
بهترین هتل های شیراز برای سفر کاری
شیراز یکی از مقاصد مهم گردشگری در کشورمان است و مردم برای دلایل مختلفی به آن سفر می‌کنند. یکی از این دلایل، سفر کاری است که هتل‌هایی در این شهر برای این منظور هم وجود دارند.

در واقع این دسته از هتل‌ها مانند هتل چمران شیراز برای نیازهای مختلفی هستند و یکی از آن‌ها سفرهای کاری به شمار می‌رود. به همین جهت بهترین هتل‌های شیراز برای کار را در این مطلب داریم تا افرادی که یک سفر کاری به این شهر زیبا را در پیش دارند، بتوانند از آن استفاده کنند.

هتل چمران شیراز

یکی از بلندترین و زیباترین هتل‌های شیراز، هتل چمران است. اگر لیستی از زیباترین ساختمان‌های این شهر را تهیه کنیم، هتل چمران شیراز یکی از آن‌ها خواهد بود. محوطه این هتل، آب و هوای مناسبی را در اختیار مسافران قرار می‌دهد و چشم‌انداز آن به شهر بی‌نظیر است. این هتل در سال ۱۳۸۹ ساخته و از آن بهره‌برداری شد. از همان زمان بود که مردم و به ویژه مسافرانی که سفر کاری به شیراز را در پیش داشتند، به مزایای این هتل پی بردند.

از نظر معماری، هتل چمران شیراز استانداردهای بین‌المللی را رعایت کرده و جای هیچ نگرانی در این زمینه وجود ندارد. تمام مسافرانی که برای کار یا موارد دیگر به این هتل سر زده‌اند، به آرام بودن محیط و اتاق‌های آن اشاره داشته‌اند. اگر این هتل را به صورت تلفنی یا اینترنتی و از راه دور رزرو کنید، تخفیف‌هایی هم از سوی هتل‌داران آن جا نصیبتان می‌شود. بنابراین هرگز این فرصت استثنایی را از دست ندهید.

هتل چمران شیراز

هتل الیزه شیراز

از دیگر هتل‌هایی که این روزها مد نظر مسافران زیادی قرار دارد، هتل الیزه شیراز است. امینت در این هتل با توجه به کارکنان آن و نیز معماری فوق‌العاده به اوج رسیده و اگر به دنبال محیطی امن و بی دردسر هستید، هتل الیزه یکی از بهترین گزینه‌ها است.

این هتل در محله معالی آباد شیراز قرار دارد و در سال ۱۳۹۳ به وجود آمد. شیرازی‌ها به خوبی می‌دانند این محله از نظر دسترسی به موقعیت‌های مهم این شهر بسیار مشهور است و افتتاح هتلی در آن مزیتی بزرگ به شمار می‌رود. پس با رزرو این هتل از چنین مزیتی برخوردار خواهید بود.

خدماتی که این هتل ارائه می‌دهد، در حد بین‌المللی است. کارکنان هتل همواره به دنبال برقراری امنیت و آسایش مسافران هستند و نظافت در آن حرف اول را می‌زند. تمام اتاق‌ها و راهروهای این هتل همواره در تمیزترین حالت خود هستند و درصد بالایی از مسافران به این موضوع اهمیت می‌دهند.

هتل جهانگردی شیراز

شاید بدانید هتل جهانگردی شعبه‌های زیادی در سرتاسر کشور دارد و قرارگیری یکی از این شعبه‌ها در شیراز، کار را برای مسافران راحت‌تر کرده است. این شعبه‌ها در عین کیفیت بالا، به اقتصادی بودن معروف هستند و می‌توانند برای سفرهای کاری کوتاه گزینه ایده‌آلی باشند. موقعیت مکانی هتل جهانگردی شیراز به گونه‌ای است که به مراکز تفریحی و تجاری زیادی دسترسی نزدیک دارید.

هتل جهانگردی شیراز

انواع اتاق‎‌ها از جمله دو تخته، سوئیت دوبلکس و… در این هتل به چشم می‌خورد که سازندگان به دنبال رفع انواع نیازها بوده‌اند. بوده لازم برای رزرو هر یک از این اتاق‌ها طبیعتا متفاوت است و برای این منظور، هتل‌داران در آن جا به راهنمایی‌تان خواهند پرداخت. بنابراین هتل جهانگردی شیراز در مقایسه با دیگر هتل‌های لوکس این شهر، قیمتی جذاب را به شما ارائه می‌دهد.

اتاق‌های این هتل در متراژ‌های مختلفی ساخته شده‌اند، اما همه آن‌ها به گونه‌ای هستند که مسافر احساس راحتی داشته باشد. آرامش و راحتی که در این اتاق‌ها تجربه می‌کنید، خود مزیتی بسیار مهم دانسته می‌شود. پس از صحبت با مسافرانی که هتل جهانگردی را تجربه کرده‌اند، متوجه برخورد مناسب کارکنان آن جا می‌شوید.

هتل پارس شیراز

عده زیادی از مسافرانی که سفر کاری به شیراز را در نظر دارند، از همان ابتدا هتل پارس شیراز را به عنوان مقصدشان تعیین می‌کنند. در سال ۱۳۸۱ بود که از این هتل ۴ ستاره در خیابان کریم خان که از مهم‌ترین مقاصد گردشگری و تجاری شیراز است، رونمایی شد. اگر تصاویر این هتل را مشاهده کنید، متوجه می‌شوید دو برج است که در کنار هم قرار گرفته‌اند.

هر یک از این ساختمان‌ها ۹ طبقه شامل ۱۸۹ اتاق را در خود گنجانده‌اند. قرارگیری این هتل در این خیابان باعث شده به مقاصد جذابی مانند باغ دلگشا، باغ جهان نما، آرامگاه حافظ و سعدی و دروازه قرآن نزدیک باشید.

پرسنل این هتل هم برخورد بسیار مناسبی با مسافران دارند و این را می‌توانید در گوشه کنار اینترنت هم متوجه شوید. این هتل هم به نسبت بسیاری از هتل‌های لاکچری دیگر در شیراز، قیمت مناسبی دارد و به همین خاطر از گزینه‌های خوب برای سفر کاری به شمار می‌رود.

سفر کاری به یاد ماندنی در شیراز

به دلیل انتخاب شیراز توسط مردم به عنوان یک مقصد جذاب برای دلایل مختلف سفری، هتل‌های زیادی در آن ساخته شده است. در این مطلب نیز برجسته‌ترین هتل‌ها برای سفر کاری را پیشنهاد دادیم که می‌توانید آن‌ها را در نظر بگیرید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]