رئیس پلیس راه استان مازندران با اشاره به اینکه محور کندوان به دلیل عملی عملیات راهسازی در کیلومتر ۶۵،  از ۱۳ اسفند مسدود شد گفت: این مسدودیت تا ۲۳ اسفند ادامه دارد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، سرهنگ یدالله جهانتاب اظهار کرد: محورهای جایگزین برای تردد محور سوادکوه و هراز خواهد بود.
 رئیس پلیس راه استان مازندران افزود:  تردد در سایر محورهای استان عادی و روان گزارش شده است.
جهان تاب گفت: در حال حاضر وضعیت جوی در محور سوادکوه به صورت بارش پراکنده باران است و در سایر محورها نیز بارش پراکنده را شاهد هستیم.
رئیس پلیس راه استان مازندران از احتمال ریزش بهمن در محورهای کوهستانی خبر داد و گفت: به دلیل بارش پراکنده در سواحل و ارتفاعات رانندگان با سرعت مطمئنه حرکت کنند.
 جهان تاب افزود: هموطنان از تردد غیرضروری در محورهای کوهستانی بپرهیزند و با توجه به ایام مبارک رمضان در زمان خستگی و خواب آلودگی رانندگی نکنند و هر دو ساعت رانندگی ۱۵ دقیقه استراحت کنند.
وی با تاکید بر اینکه تمامی سرنشینان کمربند ایمنی را ببندند و از تخلفات حادثه‌ساز پرهیز کنند، تاکید کرد: در صورت تخلفات حادثه ساز به شدت با راننده متخلف برخورد خواهد شد و با توجه به تعطیلات در صورت تخلف، ترخیص خودرو به پایان تعطیلات عید نوروز موکول خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]