پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد
پوکو C۶۱ با قیمت کمتر از ۱۰۰ دلار معرفی شد

جدیدترین گوشی اقتصادی پوکو به تراشه هلیو G۳۶ و نمایشگر ۹۰ هرتزی مجهز شده است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از دیجیاتو، پوکو از جدیدترین گوشی اقتصادی خود در هند رونمایی کرد: پوکو C۶۱. این گوشی هوشمند به‌عنوان جایگزین پوکو C۵۱ معرفی شده است و یک گوشی اقتصادی محسوب می‌شود.
پوکو C۶۱ درحقیقت همان ردمی A۳ با قیمتی پایین‌تر محسوب می‌شود؛ البته تفاوت‌های بسیار کمی هم میان آن‌ها وجود دارد.

مشخصات و قیمت پوکو C۶۱
گوشی Poco C۶۱ به نمایشگر ۶.۷۱ اینچی با برش قطره‌ای در بخش بالایی خود مجهز شده است. این صفحه‌نمایش که توسط گوریلا گلس ۳ محافظت می‌شود، از نوع LCD با رزولوشن اچ‌دی پلاس، رفرش ریت ۹۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۵۰۰ نیت است.
قدرت این گوشی هوشمند توسط تراشه پایین‌رده مدیاتک هلیو G۳۶ تأمین می‌شود که آن را رم از نوع LPPDR۴x و حافظه داخلی از نوع eMMC ۵.۱ همراهی می‌کنند. روی پنل پشتی این دستگاه یک ماژول دایره‌ای‌شکل قرار گرفته است که از دوربین اصلی دوگانه به‌همراه فلاش LED میزبانی می‌کند. دوربین‌های این دستگاه ۸ مگاپیکسلی و ۰.۸ مگاپیکسلی هستند و در بالای نمایشگر دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی قرار دارد.
با وجود اینکه با یک گوشی اقتصادی روبه‌رو هستیم، روی فریم آن سنسور اثرانگشت قرار گرفته است. همچنین پوکو برای آن از سیستم‌عامل پیش‌فرض اندروید ۱۴ استفاده کرده است. از سایر مشخصات گوشی Poco C۶۱ می‌توان به جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، درگاه کارت حافظه، پشتیبانی از شبکه ۴G و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی با پشتیبانی از سرعت شارژ ۱۰ واتی از طریق پورت USB Type-C اشاره کرد.
قیمت پوکو C۶۱ به شرح زیر است:
۴ گیگابایت رم + ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی: ۹۰ دلار ۶ گیگابایت رم + ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی: ۱۰۰ دلار این محصول از دو روز دیگر وارد بازار هند خواهد شد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]