حمل حدود ۱۰۰ کیلو تریاک در پوشش سفر نوروزی
حمل حدود ۱۰۰ کیلو تریاک در پوشش سفر نوروزی

جانشین فرمانده انتظامی استان قزوین از کشف نزدیک به ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از یک دستگاه سواری کوئیک با ۳ قاچاقچی در عملیات مأموران پلیس استان خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از مهر،   سرهنگ داود عبدالمالکی در تشریح این خبر اظهار کرد: در راستای تشدید اقدامات انتظامی و برخورد قاطع با قاچاقچیان، مأموران پلیس امنیت اقتصادی در پی گشت زنی‌های هدفمند در محورهای مواصلاتی استان به یک دستگاه خودرو کوئیک مشکوک شده و دستور توقف آنها را صادر کردند.
وی افزود: راننده خودرو بدون توجه به اخطار و ایست مأموران با افزایش سرعت اقدام به فرار کردند که پس از تعقیب و مراقبت عرصه را بر خود تنگ دیده و تسلیم پلیس شدند.
عبدالمالکی تصریح کرد: در بازرسی از خودرو ۹۵ کیلوگرم تریاک کشف و راننده به همراه ۲ سرنشین خودرو که در قالب سفر نوروزی و پوشش خانواده از یکی از استان‌های جنوبی به مقصد استان‌های غربی در حرکت بودند نیز دستگیر شدند.
جانشین فرمانده انتظامی استان در پایان با اشاره به معرفی متهمان به مراجع قضائی یادآور شد: اشرار و قاچاقچیان بدانند پلیس با اجرای طرح‌های پیشگیرانه با تمام توان با این پدیده شوم و قاچاقچیان به صورت قاطع، قانونی و بدون اغماض برخورد می‌کند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]