دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 50075
  • 18 دسامبر 2023 - 14:12
  • 65 بازدید
  • ۰ دیدگاه

قیمت دلار امروز ۲۷ آذر ۱۴۰۲/ کاهش قیمت جزیی در دلار رسمی و غیررسمی

اکوایران: قیمت دلار در بازار آزاد با کاهش جزیی نسبت به روز گذشته در سطح ۵۰ هزار و ۲۸۰ تومان قرار گرفته است. قیمت سکه امامی نیز با تغییر قیمت نامحسوسی رقم ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان برای آن به ثبت رسیده است.

قیمت‌های رسمی

به گزارش اکوایران، قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا امروز کاهشی بوده است.

قیمت دلار امروز، ‌‌‌‌دو‌شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ در مرکز مبادله ارز و طلای ایران با کاهش ۲۵ تومانی نسبت به روز گذشته در سطح ۴۲ هزار و ۸۳۸ تومان قرار گرفته است.

همچنین قیمت یورو نیز بر خلاف نوسان دلار با افزایش جزیی ۱۵ تومانی نسبت به روز گذشته معادل ۴۶ هزار و ۷۶۲ تومان اعلام شده است.

در همین راستا قیمت درهم امارات  نیز با رقم ۱۱ هزار و ۶۶۴ تومان بر تابلو درج شده که نسبت به روز کاری گذشته کاهش جزیی داشته است.

نرخ حواله دلار، حواله یورو و حواله درهم نیز در این مرکز به ترتیب ۳۸ هزار و ۹۴۳ تومان، ۴۲ هزار و ۵۱۱ تومان و ۱۰ هزار و ۶۰۴ تومان درج شده است.

قیمت ارز در بازار آزاد

قیمت دلار امروز دو‌شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۲ (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) در بازار آزاد یعنی قیمتی که بانک مرکزی آن را غیررسمی می‌خواند در سطح بالاتری نسبت به مرکز مبادله ارز و طلا قرار دارد.

 قیمت دلار در بازار آزاد با اختلاف تقریبا ۹ هزار تومانی با قیمت دلار در مرکز مبادله ارز و طلا همچنان در کانال ۵۰ هزار تومان قرار گرفته است.

قیمت دلار در بازار آزاد (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) در سطح ۵۰ هزار و ۲۸۰ تومان اعلام شده که نسبت به روز گذشته تا حدودی کاهشی بوده است.

قیمت سکه، نیم سکه و ربع سکه

با توجه به اینکه سایت کانون صرافان در دسترس نیست، بر اساس قیمت‌های درج شده در اتحادیه می‌توان گفت قیمت انواع سکه امروز نوسان قابل توجهی نداشته و تا حدودی افزایشی بوده است.

در سایت اتحادیه طلا، قیمت سکه امامی امروز دو‌‌شنبه ۲۷ آذر (تا حوالی ساعت ۱۲:۳۰) در کانال ۲۹ میلیون تومانی نوسان داشته و با نوسان جزیی در سطح ۲۹ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان قرار دارد.

قیمت نیم سکه نیز در کانال ۱۵ میلیون تومان قرار دارد و رقم ۱۵ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

قیمت ربع سکه نیز با افزایش جزیی ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته رقم ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان برای آن درج شده است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟ 06 مه 2024

بازار طلا تعطیل شد/ دلار و سکه به کف‌های جدید می‌رسند؟

اکوایران: به عقیده فنی‌های بازار، در روز دوشنبه مرز ۴۱ میلیون تومان برای سکه مهم است و در صورتی که آن را حفظ کند، احتمال رسیدن آن به نیمه کانال یاد شده وجود دارد. در غیر این صورت، اگر پایین این مرز تثبیت دهد در گام اول، عقب‌نشینی تا نیمه کانال ۴۰ میلیون تومان و در گام دوم، تا کف کانال یاد شده محتمل است.

موضوعات مهم بازار ارز و سکه 06 مه 2024

موضوعات مهم بازار ارز و سکه

بازار ارز به کف رسیده اما جان صعود ندارد/ طلا فشار فروش را پشت گوشش حس می‌کند/ قدیمی‌ها به جوان‌ها هشدار می‌دهند حواسشان به چپ و راست شدن در بازار باشد/ نقطه مشترک همه دلارها ۶۰ شد/ برای بازار ارز و سکه چه موضوعاتی مهم است؟

اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار 06 مه 2024

اتحاد دلاری در کانال ۶۰ هزار

در روز یکشنبه از شکاف قیمت دلار در بازارها کاسته شد. قیمت دلار هرات، دلار تهران و دلار در سلیمانیه وارد کانال ۶۰ هزار تومان شدند. قیمت نیز در روز یکشنبه با نزول وارد کانال ۶۰ هزار تومان شد.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.