۱۶ دستگاه استان تهران در جشنواره شهید رجایی برگزیده شدند
۱۶ دستگاه استان تهران در جشنواره شهید رجایی برگزیده شدند

۱۶ دستگاه اجرایی در بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی استان تهران به عنوان دستگاه‌های منتخب برگزیده شدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تهران، بیست و پنجمین دوره جشنواره شهید رجایی استان تهران با ارزیابی ۶۸ دستگاه با شاخص‌های عمومی و اختصاصی برگزار شد و ۱۶ دستگاه در راستای سه محور «رضایتمندی مردم با ۵ شاخص»، «بهره‌وری و تعالی با ۷ شاخص» و «عدالت با ۴ شاخص» به عنوان دستگاه منتخب در سطح استان تهران معرفی شدند.

علیرضا فخاری استاندار تهران در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی اظهار کرد: برگزاری این جشنواره بهانه‌ای است تا از کارمندان و مسئولین دستگاه‌های اجرایی ارزیابی صورت بگیرد و از تلاش‌های شبانه روزی آنها تجلیل شود. 

وی ضمن تقدیر از ۱۶ دستگاه برتر در سطح استان تهران گفت: سایر دستگاه‌ها نیز تلاش بسیار خوبی داشتند اما با توجه به شاخص‌ها و ویژگی‌هایی که در نظر گرفته شده بود ۱۶ دستگاه در استان تهران به عنوان دستگاه‌های منتخب برگزیده شدند.‌

استاندار تهران با بیان اینکه بالا بردن سهم بهره وری به عنوان یکی از شاخص‌های این دوره از جشنواره مورد توجه قرار گرفته است افزود: مجموعه‌هایی که منطبق با شعار سال جاری در بالا بردن سهم تولید نقش بسزایی داشتند مورد تقدیر قرار گرفته اند.

توصیف استاندار تهران از رشادت شهید علی‌وردی

فخاری ضمن تقدیر از خانواده شهید علی وردی، تصریح کرد: شهید آرمان علی وردی مثل امام حسین(ع) جانش را اهدا کرد و لب به اعتراض نگشود، برای رضای خدا به شهادت رسید و آرمان‌دار جوانان است.

وی تاکید کرد: به تأسی از شهدا باید تکلیفمان را در برابر مردم انقلابی روشن کنیم، کار کنیم و پاسخگوی مردم باشیم، چراکه در مقابل خون شهدا مدیون هستیم.

استاندار تهران ادامه داد: گره گشایی از کار مردم را باید مدنظر قرار دهیم و اینکه در قبال مردم مسئول هستیم و چه وظایفی بر عهده داریم تا بهره وری و بهره دهی افزایش پیدا کند.

تک تک ما مسؤولان در قبال ۸۰ میلیون ایرانی مسؤول هستیم

فخاری با بیان اینکه شهید رجایی به دنبال رضایت‌مندی همه مردم بود، خاطرنشان کرد: جشنواره شهید رجایی نقطه درس آموزی باید باشد که بدانیم چه کارهایی  برای خدمت به مردم انجام دهیم و امروز  تک تک ما مسؤولان در قبال ۸۰ میلیون ایرانی مسؤول هستیم.

وی افزود: آینده پژوهی مبتنی بر برنامه اهمیت دارد و تغییر در نگاه به آینده ضروری است؛ در این راستا سنجش وضعیت تامین آب، برق، گاز و سایر زیرساخت ها در ۲۵ سال آینده لازم است، نظام بازچرخانی آب و چگونگی تامین کسری آب تهران نیاز به فکر و اندیشه دارد که باید بدنه کارشناسی را در این زمینه تقویت کنیم.

استاندار تهران اظهار امیدواری کرد تا با چابک سازی ساختارها و تدوین برنامه هایی که استحکام بخش نظام جمهوری اسلامی می باشد، دولت سازی، جامعه سازی و تمدن سازی اسلامی محقق شود.

گفتنی است؛ فرمانداران شهرستان های دماوند، فیروزکوه و بهارستان به عنوان فرمانداران برگزیده مورد تقدیر قرار گرفتند. در این مراسم از سیدعباس جوهری معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران به عنوان مدیر شایسته تقدیر، برای نقش آفرینی در حوزه فرهنگی اجتماعی و محمد علیمهری معاون اقتصادی استانداری تهران نیز به عنوان مدیر شایسته تقدیر برای نقش آفرینی در حوزه اقتصادی تقدیر به عمل آمد. 

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]