جمعه, ۱۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 47599
  • 06 دسامبر 2023 - 2:11
  • 109 بازدید
  • ۰ دیدگاه

فتح کانال ۴۴ هزار دلار؛ بیت‌کوین از رکورد تاریخی خود عبور می‌کند؟

فتح کانال ۴۴ هزار دلار؛ بیت‌کوین از رکورد تاریخی خود عبور می‌کند؟
فتح کانال ۴۴ هزار دلار؛ بیت‌کوین از رکورد تاریخی خود عبور می‌کند؟

اکوایران: قیمت بیت‌کوین در روز سه‌شنبه نیز به روند صعودی خود ادامه داد و حتی برای مدت کوتاهی از سطح ۴۴ هزار دلار عبور کرد.

به گزارش اکوایران، بیت‌کوین همچنان روند رو به رشد خود را حفظ کرده و توانست در روز سه‌شنبه (۱۴ آذر) برای دقایقی از مرز ۴۴ هزار دلار نیز عبور کند؛ این برای نخستین‌بار از آوریل ۲۰۲۲ است که این رمزارز توانسته از سطح ۴۴ هزار دلار فراتر برود.

به نوشته سی ان‌بی‌سی، همزمان با قوت گرفتن احتمال تأیید نرم‌افزارهای صندوق قابل معامله بیت‌کوین، قیمت بزرگترین ارز دیجیتال با افزایش حدود ۴ درصدی طی امروز به بیش از ۴۴ هزار و ۸۵ دلار افزایش یافت و سپس به سطح ۴۳ هزار دلار سقوط کرد. بیت‌کوین تا ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، حدود ۴۳ هزار و ۷۰۰ دلار معامله شده است.

افزایش ارزش روز سه‌شنبه، مجموع رشد قیمت بیت‎کوین در سال جاری میلادی را به بیش از ۱۶۰ درصد رسانده است.

طی چند هفته اخیر، میزان رکوردشکنی قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۳ بیش از همیشه بوده است. این ارز دیجیتال در روز یکشنبه برای نخستین‌بار از آوریل ۲۰۲۲ از مرز ۴۰ هزار دلار عبور کرد؛ این در حالیست که این ارز دیجیتال نوامبر را با قیمت حدود ۳۴ هزار دلار آغاز کرده بود.

اصلی‌ترین علت افزایش قیمت بیت‌کوین به بالا رفتن احتمال تأیید نرم‌افزارهای صندوق‌ قابل معامله بیت‌کوین برمی‌گردد. در حالیکه احتمال تأیید این نرم‌افزارها در ابتدای تابستان پایین بود، گزارش‌های منتشرشده از دیدار شرکت‌های تولیدکننده این نرم‌افزارها با مقامات کمیسیون بورس و اوراق بهادار آمریکا، احتمال دریافت مجوز آن‌‎ها را افزایش داده است؛ در صورتی تأیید این نرم‌افزارها، بازار کریپتو با ورود سرمایه عظیمی همراه خواهد شد چراکه سرمایه‌گذاری در این بازار سهولت خواهد یافت. پیش‌بینی می‌شود که این مجوزها در ابتدای سال آینده میلادی صادر شود.

تازه‌ترین قیمت اتریوم

بر اساس داده‌های سایت اینوستینگ، قیمت اتریوم در روز سه‌شنبه از ۲ هزار و ۱۹۰ دلار تا ۲ هزار و ۳۰۲ دلار نوسان داشته است. این رمزارز تا حدود ساعت ۱۱ شب به وقت ایران، بیش از ۲ هزار و ۲۷۰ دلار معامله شده است. تغییر قیمت اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته مثبت بوده و قیمت آن حدود ۵۰ دلار افزایش یافته است. حجم معاملات اتریوم طی ۲۴ ساعت اخیر ۱۴/۱۳ میلیارد دلار بوده و ارزش این رمزارز نسبت به یک هفته گذشته، حدود ۱۰ درصد افزایش یافته است.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
ربع سکه خلاف جریان شنا کرد 03 مه 2024

ربع سکه خلاف جریان شنا کرد

اکوایران: قیمت دلار تهران در هفته جاری با سقوط کار خود را شروع کرد و در برگشت رو به بالا نتوانست از سد مقاومت ۶۳ هزار تومان بگذرد و دوباره فروریخت.

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟ 02 مه 2024

اثر آتش‌بس بر بازارها/ بازدهی کدام سکه در یکسال گذشته منفی بوده؟

اکوایران: جنگ غزه ریسک در خاورمیانه را افزایش داد و افزایش سطح ریسک تا حدودی اثر خود را بر بازار ارز و سرمایه گذاشت. با قوت گرفتن احتمال آتش‌بس اکوایران در این گزارش اثر آتش‌بس در جنگ را بر بازارها بررسی می‌کند.

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟ 02 مه 2024

قیمت بیت‌کوین تا چه سطحی ممکن است کاهش یابد؟

اکوایران: بیت‌کوین در هفته‌های اخیر با کاهش قیمت قابل توجهی همراه شده است و این احتمال وجود دارد که قیمت آن به کمتر از ۴۰ هزار دلار نیز سقوط کند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.