جزئیات حمله مسلحانه امروز در جنوب کرمان اعلام شد
جزئیات حمله مسلحانه امروز در جنوب کرمان اعلام شد

جزییات تیراندازی به آمبولانس در جنوب کرمان اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، یک فرد  مسلح پس از آزاد شدن پسرعمویش از زندان ابتدا وی را با شلیک اسلحه در کهنوج  مجروح کرد.
یک منبع آگاه گفت: فرد مجروح برای درمان به وسیله آمبولانس به جیرفت اعزام می شود که ضارب باز هم در مسیر به سمت آمبولانس شلیک کرده و باعث کشته شدن مجروح و یک فرد دیگر در آمبولانس می شود.
همچنبن ۲ فرد دیگر شامل راننده آمبولانس و عوامل اورژانس هم زخمی شدند.
فرماندار شهرستان کهنوج ضمن تایید  این خبر گفت: ضارب به دلیل اختلاف خانوادگی پسرعموی خود را که امروز از زندان خارج می شود با تیر هدف قرار داده و او را مجروح می کند.
علی شعبانی افزود: فرد مجروح به بیمارستان کهنوج اعزام تا به جیرفت اعزام شود اما در مسیر ، ضارب با حمله به آمبولانس پسر عموی خود و شخص دیگری را به قتل رساند.
وی ادامه داد: پیش از آن هم پرستار و یکی از کارکنان بیمارستان کهنوج در اتفاقی جداگانه که با آمبولانس دیگری در تردد بودند به دلیل اینکه از سوی همین ضارب مسلح به اشتباه هدف گرفته می شوند و تصور می کند همان آمبولانس حامل پسرعمویش است مورد حمله قرار می گیرند و مصدوم می شوند.
وی یادآور شد: پسر عموها  قبلا به دلیا اختلافات خانوادگی نزاع داشته بودند که یکی از آنها توسط همین مقتول به قتل رسیده بود.
وی اظهار داشت: قاتل امروز به تلافی از کشته شدن برادرش توسط پسر عمو وی را نورد حمله قرار داده است.
وی گفت: ماموران برای  بازداشت ضارب وارد عمل شده اند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]