رییس سازمان حج و زیارت از اعزام متقاضیان عمره از روز سوم اردیبهشت ماه توسط شرکت‌های مجری عملیات عمره به سرزمین وحی خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، سیدعباس حسینی اظهار داشت: با توجه به برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته با هدف سرعت بخشیدن به انجام امور اعزام و ارائه هر چه بیشتر خدمات به متقاضیان چشم انتظار سفر عمره مفرده و توافق به عمل آمده، شرکت‌های مجری عملیات عمره تمامی امور اعزام، اسکان، جابجایی و غیره متقاضیان این سفر معنوی را به انجام خواهند رساند.
وی افزود: با تلاش و پیگیری‌های وزارت امور خارجه کشورمان و اعلام شرکت هواپیمایی ایران‌ایر مبنی بر موافقت با مجوزهای پروازی، اعزام‌ زائران عمره از سوم اردیبهشت آغاز می‌شود.
رییس سازمان حج و زیارت تاکید کرد: هزینه این سفر ۱۰ روزه با توجه به گروه قیمتی، ۴۰ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان تا ۴۲ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان است.
به گزارش ایرنا ، اواخر سال ۱۴۰۲ قرار بود «عمره مفرده» عملیاتی شود، اما بنا به گفته مسوولان حج و زیارت به دلیل عدم صدور مجوز پروازی از سوی سازمان هواپیمایی عربستان این سفرها به تعویق افتاد، ظاهراً «مشکلات فنی» ما بین هواپیمایی دو کشور رفع شده و چشم انتظاری زایران پس از ٩ سال پایان خواهد یافت.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]