تعیین بودجه عملیات اربعین براساس ارسال درخواست فرودگاه‌ها است
تعیین بودجه عملیات اربعین براساس ارسال درخواست فرودگاه‌ها است

رامین پور آذری، عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: بودجه عملیات اربعین براساس ارسال درخواست مکتوب فرودگاه‌ها و با تایید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، هادی یوسف پورآذری عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران تاکید کرد: بودجه عملیات اربعین براساس ارسال درخواست مکتوب فرودگاه‌ها و با تایید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اختصاص پیدا می‌کند.

یوسف پورآذری در گردهمایی مدیران ستادی و فرودگاه‌های کشور که به میزبانی فرودگاه بین‌المللی شهید هاشمی‌نژاد مشهد در حال برگزاری است، با اشاره به ارسال بخشنامه و دستورالعمل ارسال آمار (پرواز-مسافر) به فرودگاه‌ها تا هفته آینده، اظهار کرد: برای تعیین میزان بودجه موکب و سایر خدمات به زوار امام حسین(ع)، براساس درخواست مکتوب فرودگاه‌ها و پس از اخذ تائید و تدابیر مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها اقدام فوری انجام خواهد شد.

عضو هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی بر بهره‌گیری از ظرفیت نرم‌افزار اطلاعات پرواز و ایجاد فضای دانلود از طریق Qr code جهت سهولت در سفر زائران اربعین حسینی تاکید کرد.

به گزارش روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، پورآذری خاطرنشان کرد: ایجاد دسترسی راحت زوار حسینی جهت دریافت اطلاعات فرودگاهی از طریق اختصاص شماره و صفحه مخصوص در فضای مجازی، تجهیز سالن اسکان و پذیرایی ضروری در فرودگاه‌ها در صورت بروز هرگونه مشکل و تاخیر پروازها، ساماندهی تاکسی‌های فرودگاه‌ها و آموزش‌های بهداشتی و امدادی به رانندگان و نیز تخصیص مانیتورهای اطلاعات پرواز در مبادی مرزی از جمله امکانات لازم فرودگاه‌ها برای خدمات‌رسانی بهتر به زائران اباعبدالله الحسین (ع) خواهد بود.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]