بهترین سایت‌ فروش بلیط هواپیما – معرفی ۸ سایت برتر رزرو پرواز
بهترین سایت‌ فروش بلیط هواپیما – معرفی ۸ سایت برتر رزرو پرواز

بهترین سایت فروش بلیط هواپیما در ایران کدام است؟ کافیست عبارت بلیط هواپیما، خرید بلیط هواپیما ارزان، رزرو پرواز خارجی و داخلی را جستجو کنید تا با انبوهی از سایت های فروش آنلاین بلیط روبه رو شوید.

به گزارش بازار، بهترین سایت فروش بلیط هواپیما در ایران کدام است؟ کافیست عبارت بلیط هواپیما، خرید بلیط هواپیما ارزان، رزرو پرواز خارجی و داخلی را جستجو کنید تا با انبوهی از سایت های فروش آنلاین بلیط روبه رو شوید که در نگاه اول به نظر می رسد خدماتی مشابه یکدیگر را ارائه می دهند.

در این مطلب سعی کرده ایم برای پاسخ به این سوال که ” معتبرترین سامانه خرید آنلاین بلیط پرواز کدام است؟” از میان شمار بسیاری وبسایت که سرویس فروش آنلاین بلیط هواپیما را ارئه می دهند، ۸ سایت برتر در رزرو بلیط هواپیما برای سفرهای داخلی و خارجی را از لحاظ کیفیت خدمات و خلاقیت در ارائه سرویس های متفاوت نظیر پرداخت اقساطی، استرداد بلیط بدون جریمه، کارت هدیه سفر و … بررسی کرده و به شما معرفی کنیم.

بهترین سایت‌ فروش بلیط هواپیما – معرفی 8 سایت برتر رزرو پرواز

بهترین سایت‌ فروش بلیط هواپیما – معرفی 8 سایت برتر رزرو پرواز

مزایای خرید بلیط هواپیما از وبسایت علی بابا

آدرس وبسایت: www.alibaba.ir

داستان آژانس هواپیمایی علی بابا به سال ۱۳۹۱ برمیگردد که فعالیت خود را با فروش حضوری بلیط هواپیما آغاز کرد. علی بابا در زمان خرید بلیط به شما مزیت های زیر را ارائه می دهد:

اطلاعات روی بلیط هواپیما

۱٫ گزینه ارتقا امکانات: این گزینه که روی برخی بلیط های پرواز خارجی قرار دارد می توانید انتخاب کنید چه امکاناتی با چه مقدار هزینه طی پرواز به شما ارائه شود. کافیست روی آن کلیک کنید تا این امکانات ویژه ای در ۳ طرح Saver، SaverPlus، ComfortFlex به همراه مابه تفاوت قیمت به شما نشان داده شود. بدین صورت می توانید امکانات پرواز خود را به دلخواه تغییر داده و سپس اقدام به خرید کنید.
۲٫ قوانین استرداد، ویزا و مسیر در بلیط پروازهای خارجی به زبان فارسی درج شده است و به راحتی می توانید مطالعه کنید.
۳٫ علاوه بر میزان بار مجاز قسمت بار هواپیما، حداکثر بار مجاز برای داخل کابین نیز درج شده است.

سرویس های منحصر به فرد وبسایت علی بابا

۱٫ طرح پرداخت مرحله ای: اگر هزینه پرواز شما بالای ۲۰۰ میلیون تومان است و محدودیت تراکنش بانکی دارید می توانید از این طرح استفاده کنید. در این طرح تا سقف ۱۹۰ میلیون تومان را در مرحله ی اول واریز می کنید تا بلیط به نام شما رزرو شود سپس مابقی مبلغ را تا ۲۴ ساعت اینده پرداخت می نمایید.
۲٫ استرداد آنلاین بلیط پرواز داخلی: برای کنسل کردن بلیط خود نیازی به مراجعه حضوری نخواهید داشت و می توانید از طریق پنل کاربری خود بلیط را لغو و هزینه ی آن را دریافت کنید.
۳٫ بیمه استرداد: در این سرویس ۲۰ درصد بیشتر از مبلغ بلیط را به عنوان بیمه استرداد می پردازید. در این صورت هر گاه تصمیم به کنسل کردن بلیط خود بگیرید بدون اینکه قوانین مربوطه به جریمه کنسلی بلیط پرواز برای شما اعمال شود، تمام مبلغ بلیط خود را بدون کسر جریمه پس خواهید گرفت و دیگر دغدغه ی جریمه های سنگین ابطال بلیط هواپیما را نخواهید داشت.
۴٫ باشگاه مشتریان: در صورتی که در باشگاه مشتریان علی بابا عضو شوید، با هر بار خرید بلیط هواپیما از سایت امتیازی به شما تعلق میگیرد که از آن میتوانید برای تخفیف در خریدهای بعدی استفاده کنید.
۵٫ سفر کارت: این سرویس مخصوص سازمانها و شرکت هاست. کافیست با شرکت سفرهای علی بابا قرارداد ببندید تا به تعداد و اعتبار دلخواه شما برایتان سفر کارت صادر شده و به اعضای سازمان یا شرکای تجاری خود هدیه دهید. در این صورت هدیه گیرنده با کد خرید سفرکارت می تواند پرواز موردنظر خود را رزرو نماید.
۶٫ اطلاع رسانی تاخیر پروازی از طریق پیامک

بهترین سایت‌ فروش بلیط هواپیما – معرفی 8 سایت برتر رزرو پرواز

مزایای خرید بلیط هواپیما از وبسایت فلای تودی

آدرس وبسایت: www.flytoday.ir

۸ سال پیش یعنی سال ۱۳۹۵ شروع فعالیت وبسایت فلای تودی بود. امروز اگر انتخاب شما فلای تودی باشد می توانید از مزیت های زیر در خرید خود بهره مند شوید:

اطلاعات روی بلیط هواپیما:

۱٫ در پرواز کانکشن علاوه بر نام فرودگاه میانی، مدت زمان توقف را نیز نشان می دهد.
۲٫ در زمان کنسل کردن بلیط میزان جریمه ای که روی مبلغ بلیط اعمال می شود بسته به شناسه نرخی پرواز متفاوت خواهد بود. در سایت فلای تودی علاوه بر کلاس نرخی، شناسه نرخی در اطلاعات پرواز ثبت شده است. از این رو بهتر می توانید جهت رزرو بلیط موردنظر تصمیم گیری کنید.
۳٫ شفافیت در قیمت: مبلغ هر بلیط به تفکیک جزئیاتی شامل قیمت پایه، مالیات و عوارض، مالیات و خدمات، مالیات بر ارزش افزوده درج شده است.

سرویس های منحصر به فرد وبسایت فلای تودی

۱٫ ارائه خدمات CIP: علاوه بر خرید بلیط هواپیما می توانید خدمات CIP فرودگاهی را رزرو کرده و از تشریفات اختصاصی پرواز در فرودگاه موردنظر بهره مند شوید.
۲٫ استرداد آنلاین بلیط پرواز داخلی: بدون مراجعه حضوری و فقط از طریق حساب کاربری خود می توانید پرواز موردنظر را کنسل کنید.
۳٫ بیمه استرداد: مطابق با این سرویس می توانید بین ۲۴ الی ۱۲ ساعت قبل از پرواز ، بلیط خود را بدون جریمه کنسل کنید. مبلغی که برای بیمه بایستی بپردازید به توع بلیط بستگی دارد.
۴٫ باشگاه مشتریان: با هر بار خرید از وبسایت فلای تودی، امتیاز مشخصی به شما تعلق میگیرد که می توانید در خرید های بعدی خود به نسبت امتیازی که دارید از تخفیف بهره مند شوید. امتیازها در ۴ طرح کارت برنزی، نقره ای، طلایی و پلاتینیوم قرار دارند که در هر طرح تخفیف ها، جوایز ویژه ای بهره مند خواهید شد.
۵٫ سرویس اطلاع رسانی از قیمت ها: در صورتی که به دنبال رزرو ارزرانترین بلیط در مسیر موردنظر باشید، میتوانید این سرویس را در مسیر انتخابی فعال نمایید تا اخرین تغییرات قیمت از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی شده و مناسب ترین قیمت را خریداری نمایید.
۶٫ سفر کارت: سفر کارت فلای تودی یک هدیه از نوع سفر است که می توانید آن را به هر کسی که دوست دارید نظیر دوست، اعضای خانواده، همکاران، کارمندان و … هدیه دهید.کارتها از دو نوع دیجیتال و فیزیکی هستند و قابلیت شارژ مجدد دارند.
۷٫ بدون لاگین کردن در سایت می توانید تمامی پروازهای داخلی و خارجی را چک کنید.

بهترین سایت‌ فروش بلیط هواپیما – معرفی 8 سایت برتر رزرو پرواز

بهترین سایت‌ فروش بلیط هواپیما – معرفی 8 سایت برتر رزرو پرواز

مزایای خرید بلیط هواپیما از وبسایت مستر بلیط

آدرس وبسایت: mrbilit.com

سومین فروشگاه آنلاین بلیط پرواز در لیست ما وبسایت مستر بلیط است که در بهمن ۱۳۹۴ شروع به فعالیت کرد و امروز خدمات بی نظیر زیر را هنگام رزرو پرواز به شما ارائه می کند:

اطلاعات روی بلیط هواپیما

۱. شماره ترمینال فرودگاه روی بلیط درج شده است از این رو به راحتی ترمینال موردنظر را در فرودگاه پیدا خواهید کرد.
۲٫ در برخی از پروازها، روی بلیط یک گزینه تحت عنوان تصاویر هواپیما قرار دارد که می توانید تصویر هواپیمایی که پرواز با ان انجام می شود را مشاهده کنید.
۳٫ در بخش جزئیات هر بلیط علاوه بر کلاس پروازی، شناسه نرخی نیز ثبت شده است از این رو دقیق تر متوجه خواهید شد که در صورت استرداد بلیط دقیقا چه مبلغی به عنوان جریمه کسر می شود.
۴٫ علاوه بر ساعت حرکت و ساعت نشستن هواپیما، مدت زمان سفر نیز روی بلیط ثبت شده است و نیاز به محاسبه توسط شخص شما نیست
۵٫ امکان رزرو ترانسفر فرودگاهی بدرقه و استقبال
۶٫ امکان رزرو صندلی دلخواه در هواپیما به صورت آنلاین در پرواز داخلی

سرویس های منحصر به فرد وبسایت مستر بلیط

۱٫ سرویس ارزان شد خبرم کن: پس از وارد کردن اطلاعات پرواز مدنظرتان از قبیل مبدا، مقصد، تاریخ رفت و برگشت کافیست در بالای صفحه لیست بلیط ها این سرویس را فعال نمایید. بدین شکل در صورت کاهش حداقل ۵ درصد قیمت بلیط این موضوع از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی خواهد شد.
۲٫ سرویس رزرو خودکار: روی هر بلیط گزینه ای تحت عنوان ” ارزان شد رزرو کن” وجود دارد. با کلیک روی این گزینه و تعیین سقف قیمتی ای که تمایل دارید بلیط با آن رزرو شود، در صورتی که بلیط تا بازه قیمتی مدنظر شما کاهش قیمت داشته باشد سیستم آن را به طور خودکار برای شما رزرو می کند. توجه داشته باشید برای استفاده از این سرویس باید اعتبار خود را تا سقف تعیین شده شارژ نمایید.
۳٫ سرویس موجود شد رزرو کن: این سرویس در انتهای لیست بلیط ها در مسیر موردنظر قرار دارد. در صورتی که این سرویس را فعال کنید، هر زمان که بلیطی از بلیط های تکمیل ظرفیت شده افزایش ظرفیت داشته باشد سیستم به طور خودکار بلیط را برای شما رزرو خواهد کرد.
۴٫ حساب مستر بلیط کلاب: با هر بار خرید از سایت مستر بلیط، بر اساس مبلغ سفارش شما، امتیاز به حساب مستر بلیط کلاب شما منتقل می شود. این حساب دارای ۴ سطح برنزی، نقره ای، طلایی و الماس است که هر کدام امکانات خاصی را در اختیار شما قرار میدهد.
۵٫ پیگیری پروازهای فرودگاه مبدا و مقصد: در صورتی که تمایل دارید از اطلاعات پرواز فرودگاه مبدا یا مقصد موردنظرتان به صورت لحظه ای مطلع شوید کافیست در حساب کاربری خود روی گزینه ی اطلاعات پرواز کلیک کرده و در صفحه ی بعد فرودگاه موردنظر را انتخاب نمایید. در این صورت لیست کاملی از پروازهای فرودگاه با اطلاعات دقیقی از قبیل مقصد پرواز، نام ایرلاین، وضعیت پرواز، زمان برنامه ای و زمان واقعی انجام شدن پرواز مطلع شوید.
۶٫ ربات مستر بلیط: علاوه بر دسترسی به بلیط در حساب کاربری تان، می توانید با فعال کردن ربات مستر بلیط، بلیط های پرواز خود را در تلگرام و بله نیز داشته باشید.
۷٫ سفر کارت: از ویژگی های منحصر به فرد سفر کارت مستر بلیط این است که کارت ها به صورت اعتباری یا پیش پرداختی عرضه می شوند یعنی می توانید با کمترین میزان سپرده، همکاران و مشتریان خود را به سفر بفرستید و در انتهای هر ماه، با دریافت صورت وضعیت یا فاکتور تسویه کنید. همچنین امکان استرداد اعتبار استفاده نشده در کارت هم وجود دارد.

بهترین سایت‌ فروش بلیط هواپیما – معرفی 8 سایت برتر رزرو پرواز

بهترین سایت‌ فروش بلیط هواپیما – معرفی 8 سایت برتر رزرو پرواز

مزایای خرید بلیط هواپیما از وبسایت فلایتیو

آدرس وبسایت: flightio.com

وبسایت فلایتیو طی ۸ سال فعالیت پیوسته با ارائه مزیت های زیر یک تجربه ی بی نظیر در رزرو پروازبرایتان خلق میکند:

اطلاعات روی بلیط هواپیما:

۱٫ شفافیت قیمت: قیمت بلیط به تفکیک جزئیات اعم از قیمت پایه و میزان مالیات اضافه شده قابل رویت است.

سرویس های منحصر به فرد وبسایت فلایتیو:

۱٫ پرداخت اقساطی: می توانید بخشی از بهای بلیط را در زمان رزرو و مابقی را تا ۳ روز قبل از سفر پرداخت کنید.
۲٫ رزرو ترانسفر فرودگاهی: می توانید همزمان با رزرو پرواز با فعال کردن گزینه ترانسفر فرودگاهی از این خدمات بهره مند شوید.
۳٫ پرداخت با رمزارز: علاوه بر خرید به صورت ریالی از طریق کارت شتاب، میتوانید بلیط پرواز خود را با رمز ارز خریداری کنید.
۴٫ باشگاه مشتریان: در صورت رزرو بلیط هواپیما از سایت فلایتیو، به ازای هر ۱ میلیون تومان خرید، ۵۰ هزارتومان اعتبار هدیه میگیرید و به کیف پول شما واریز می شود. مبلغ این هدیه روی هر بلیط تحت عنوان برگشت به کیف پول درج شده است.
۵٫ ساخت لیست مسافران: میتوانید در حساب کاربری خود لیست مسافران بسازید، در این صورت در زمان رزرو بلیط هواپیما با انتخاب مسافر موردنظر نیازی به وارد کردن اطلاعات به صورت دستی نیست.

مزایای خرید بلیط هواپیما از وبسایت رسپینا

آدرس وبسایت: respina24.ir

نتیجه ی ۱۴ سال فعالیت پیوسته وبسایت رسپینا؛ اولین سایت فروش آنلاین بلیط هواپیما، صدور بیش از ۱۵ میلیون بلیط هواپیما و ارائه سرویس های خلاقانه و پرکاربرد در رزرو بلیط است که در ادامه به آن می پردازیم:

سرویس های منحصر به فرد وبسایت رسپینا:

۱٫ سرویس خبرم کن: این سرویس برای مواقعی که قیمت بلیط ها بیشتر از بودجه ای ست که شما برای رزرو پرواز درنظر دارید بسیار مفید است. کافیست اطلاعات لازم را در ان وارد کنید تا شما اولین نفری باشید که با دریافت پیامک از باز شدن ظرفیت یا کاهش نرخ بلیط مطلع خواهد شد.
۲٫ سرویس رزرو خودکار: اگر بلیطی که قصد رزرو ان را داشته اید تکمیل ظرفیت شده است با فعال کردن این سرویس در صورتی که ظرفیت بلیط افزایش پیدا کند سیستم به طور اتوماتیک بلیط را برایتان رزرو کرده و از طریق پیامک به شما اطلاع رسانی میکند
۳٫ سرویس چند بخرم: این سرویس بلیط موردنظر شما را با نرخ دلخواهی که تعیین میکنید به صورت خودکار رزرو کرده و به شما اطلاع رسانی میکند.
۴٫ بیمه استرداد: در صورتی که نسبت به قطعی بودن سفر خود تردید دارید بیمه استرداد رسپینا یه راه حل خوب برای شماست تا از جریمه های کنسلی سنگین بلیط پرواز جلوگیری کنید. در سرویس بیمه استرداد شما بلیط را با مبلغی اضافه تر که معمولا ۱۰ تا ۲۰ درصد بهای کل بلیط است خریداری کرده و تا اخرین لحظات مانده به شروع پرواز می توانید بلیط موردنظر خود را بدون کسر جریمه کنسل کرده و مبلغ بهای تمام شده برای رزرو بلیط را پس بگیرید.

بهترین سایت‌ فروش بلیط هواپیما – معرفی 8 سایت برتر رزرو پرواز

مزایای خرید بلیط هواپیما از وبسایت سفرمارکت

آدرس وبسایت: safarmarket.com

سال ۱۳۹۱ اولین موتور جستجوی سفر تحت عنوان سفر مارکت راه اندازی شد. امروز شما می توانید با تعیین مسیر و تاریخ مدنظرتان، تمامی بلیط هایی که توسط هزاران آژانس از سراسر کشور ارائه می شوند را بررسی کرده و بهترین پرواز را برای خود رزرو نمایید.

سرویس های منحصر به فرد وبسایت سفرمارکت

۱٫ امکان خرید اقساطی بلیط (پرداخت اعتباری): در زمان رزرو پرواز، آن دسته از فروشندگانی که خدمات پرداخت اقساطی را ارائه می دهند با نشان ” پرداخت اعتباری” مشخص شده اند. بدین صورت می توانید از طریق کیف پول سفر مارکت، هزینه انواع پرواز داخلی و خارجی را به صورت اعتباری بپردازید.
۲٫ با کلیک بر روی هر بلیط، لیستی از وبسایت های فروشنده که دارای نماد اعتماد الکترونیکی و مجوزهای رسمی هستند به شما نشان داده می شود که می توانید بر اساس قیمت بلیط و امتیازی که هر فروشنده کسب کرده است و خدماتی نظیر پرداخت اعتباری مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید.

سایت فروش بلیط هواپیما اسنپ تریپ

آدرس وبسایت: www.snapptrip.com

در سال ۱۳۹۴ وبسایت اسنپ تریپ شروع به عرضه انواع بلیط پرواز کرد. خدمات رزرو پرواز متنوعی از سمت وبسایت اسنپ تریپ ارائه نمی شود اما مواردی که در ادامه به آن می پردازیم تجربه ی مناسبی از خرید بلیط هواپیما برایتان خلق می کند:

۱٫ فیلتر جستجو کمپین ها: این فیلتر جستجو بسیار کاربردی یک لیست کامل از بلیط هایی به شما ارائه می دهد که در مسیر پروازی موردنظرتان مشمول تخفیف ویژه در پرداخت می شوند.
۲٫ فیلتر جستجو ویزای توقف: از آنجایی که توقف در بعضی کشورها نیازمند ویزا می باشد، می توانید با فعال کردن این گزینه تنها در میان پروازهای کانکشنی جستجو کنید که توقف در آنها نیازمند ویزا نبوده و برای همه ی افراد امکان پذیر است.
۳٫ قوانین مسیر و ویزا در پروازهای خارجی به فارسی روی بلیط درج شده است بنابراین به راحتی می توانید نسبت به آن مطلع شوید.

سایت فروش بلیط هواپیما سامتیک

آدرس وبسایت: www.samtik.com

وبسایت سامتیک حاصل ۲۳ سال تلاش پیوسته در ارائه خدمات مرتبط با رزرو پرواز است. از ویژگی های منحصر به فرد این وبسایت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱٫ درج برچسب توافق چندجانبه روی بلیط: در پرواز هایی که مشمول این توافق می شوند در صورت تاخیر پرواز یا کنسل شدن از سمت ایرلاین تمامی مبلغ بلیط بدون کسر جریمه به مسافر عودت داده خواهد شد.
۲٫ جامع ترین راهنما استرداد بلیط هواپیما بر اساس شناسه نرخی پرواز هر ایرلاین
۳٫ قوانین استرداد پروازهای خارجی به زبان فارسی ارائه شده است
۴٫ سرویس ارزان ترین نرخ بلیط ۳ روز قبل و بعد از درخواست شما

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]