حدود ۱۴ هزار زائر از مرز باشماق به عراق سفر کردند
حدود ۱۴ هزار زائر از مرز باشماق به عراق سفر کردند

مدیر پایانه مرزی باشماق در استان کردستان از تردد ۲۴ هزار و ۴۱۶ نفر از این مرز از ابتدای سفرهای اربعین تاکنون خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، حمیدرضا عبدالملکی مدیر پایانه باشماق تردد در این پایانه را برای ایام اربعین را تشریح کرد و گفت: در مجموع ۲۴ هزار و ۴۱۶ نفر از پایانه مرزی باشماق در استان کردستان عبور کردند که از این تعداد مسافر، تعداد ۱۳ هزار و ۹۱۶ زائر از مرز خارج شدند و تعداد ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر از مرز خسروی وارد کشور شدند.

مدیر پایانه مرزی باشماق در بیان جزئیات تردد در روزهای گذشته و از آغاز طرح سفرهای اربعین گفت: در روز ۴ شهریورماه تعداد یکهزار و ۷۷۰ مسافر از مرز خسروی وارد کشور شدند و تعداد ۳ هزار و ۵۷۸ زائر نیز از مرز خارج شدند. آمار تردد در روز سوم شهریور نیز حکایت از ورود ۲ هزار و ۳۶۵ مسافر به کشور و خروج ۳ هزار و ۶۴ زائر از مرز خسروی دارد.

عبدالملکی ادامه داد: در ۲ شهریور تردد در مرز خسروی شامل ورود ۲ هزار و ۳۶۸ نفر به کشور و خروج ۲ هزار و ۵۳۸ زائر است. همچنین، اول شهریوماه نیز میزان ورودی به مرز خسروی ۲ هزار و ۵۲ نفر و خروج زائران ۲ هزار و ۵۱۳ نفر ثبت شده است.

به گفته وی، ۳۱ مرداد و آغاز سفرهای اربعین نیز یکهزار و ۹۴۵ نفر از مرز خسروی وارد کشور شدند و ۲ هزار و ۲۲۳ زائر از این مرز خارج شدند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]