تکمیل ۸۵ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران
تکمیل ۸۵ درصد از ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران

هادیانفر، رئیس پلیس راهور فراجا از تکمیل ۸۵ درصدی ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران خبر داد.

به گزارش بازار، سید کمال هادیانفر رئیس پلیس راهور فراجا، در حاشیه بازدید از پارکینگ‌های مرز مهران، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، گفت: تا این لحظه هیچ گونه مشکل ترافیکی در مرزهای اربعینی وجود نداشته است و امیدواریم با همین روند خوب ماموریت بزرگ اربعین حسینی به اتمام برسد.

وی با قدردانی از اقدامات وزارت راه و شهرسازی در مسیرهای منتهی به مرز مهران افزود: حدود ۱۰ هزار نفر از همکاران پلیس به صورت شبانه روزی در حال خدمت رسانی به زائران اربعین حسینی هستند و با اقداماتی که وزارت راه و شهرسازی در این مسیر انجام داده است شاهد کاهش بار ترافیکی هستیم.

رئیس پلیس راهور فراجا با اشاره به ظرفیت پارکینگ‌های مرز مهران گفت: تقریباً ۸۵ درصد از ظرفیت پارکینگ‌ها و محل‌های مجاز در مرز مهران تکمیل شده است و با توجه به اینکه تاکنون ۱۵ تا ۲۰ درصد زائران اربعین حسینی به کشور بازگشتند و بازگشت زائران نیز ادامه دارد پیش بینی می‌شود که در روزهای آتی وضعیت پارکینگ‌های مهران نیز به شرایط مطلوب دست یابد.

سید کمال هادیانفر توصیه کرد؛ با توجه به حجم ترددی که به مرز مهران وجود دارد توصیه پلیس این است که زائران اربعین حسینی باتوجه به گرمای هوا و پیشگیری از معطلی‌های احتمالی، از مرز خسروی، باشماق، تمرچین، شلمچه و چذابه برای خروج از کشور به مقصد عراق استفاده کنند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]