تاخیر ۲۴ ساعته پرواز بغداد-تهران هواپیمایی آتا
تاخیر ۲۴ ساعته پرواز بغداد-تهران هواپیمایی آتا

درحالی قرار بود پرواز بغداد-تهران هواپیما آتا ساعت ۱۱:۱۵ ظهر دیروز انجام شود که با گذشت ۲۴ ساعت مسافران این پرواز در بلاتکلیفی قرار دارند.

به گزارش بازار، قراربود پرواز شماره ۶۶۳۲ هواپیمایی آتا از بغداد به تهران در ساعت ۱۱:۱۵ دیروز انجام شود که با گذشت حدود ۲۴ ساعت این پرواز هنوز انجام نشده است.

یکی از مسافران این پرواز گفت: به جز گرفتاری و بلاتکلیفی ۲۴ ساعت اخیر مشکل ما این است که هواپیمایی آتا پاسخگوی پیگیری های ما نیست.

وی یادآور شد: قرار بود این پرواز ۱۱:۱۵ دیروز انجام شود که هواپیمایی آتا آن را به ساعت ۱۳:۳۰ موکول کرد در این ساعت مسافران سوار هواپیما شدند و دو ساعت در داخل هواپیما برای انجام پرواز منتظر ماندند.

وی بیان کرد: سپس مسافران را از هواپیما به بهانه نقص فنی پیاده کردند و آنها را به ترمینال بازگرداندند.

وی تاکید کرد: به ما اعلام شد یک قطعه از هواپیما دچار نقص فنی شده که باید تعویض شود، به گفته مسئولان هواپیمایی آتا بایستی این قطعه از ایران به فرودگاه بغداد منتقل می شد ما تا ساعت ۷ بعدازظهر منتظر رفع نقص بودیم که ساعت حوالی ۸:۳۰ مسافران را از بغداد به کاظمین برده و در هتل مستقر کردند.

وی با بیان اینکه از شب گذشته در هتل هستیم و هیچ کس پاسخگوی ما نیست گفت: این مسافران ۴ کاروان حج و زیارت بودند که اکثرا افراد مسن هستند و برخی از آنها دچار تب شدید شده اند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]