راه‌اندازی کریدور هوشمند هواشناسی جاده‌ای برای اولین بار در کشور
راه‌اندازی کریدور هوشمند هواشناسی جاده‌ای برای اولین بار در کشور

رهنما، رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور از راه‌اندازی کریدور هوشمند هواشناسی جاده‌ای برای اولین بار در کشور خبر داد.

به گزارش بازار، مهدی رهنما رئیس این پژوهشگاه در مراسم اختتامیه کارگاه آموزشی تخصصی هواشناسی جاده‌ای که در مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای برگزار شد، از راه‌اندازی کریدور هوشمند هواشناسی جاده ای با مشارکت مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری برای اولین بار در کشور خبر داد.

رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور با تاکید بر همکاری‌های مشترک فی مابین دو مجموعه بر استفاده صحیح از داده‌های موجود در پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور و مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای و تبدیل آن به اطلاعات برای هدفمندتر کردن راهداری به جهت داشتن راهدار حرفه ای و هوشمند تأکید کرد و از راه‌اندازی یک کریدور هوشمند هواشناسی جاده‌ای برای اولین بار در آینده نزدیک در محور فیروزکوه با همکاری مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری خبر داد.

وی همچنین در خصوص همکاری مشترک با سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای افزود: از جمله پروژه های در دست اقدام با مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری سازمان راهداری و حمل نقل جاده ای پروژه طراحی و پیاده سازی سامانه پیش بینی نقطه ای شبکه حمل و نقل جاده ای و نیز پروژه سامانه هشدار سیل پل های مهم جاده های استان های لرستان و خوزستان است.

شایان ذکر است، کارگاه آموزشی تخصصی هواشناسی جاده ای ویژه کارشناسان سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور پس از سه روز با برگزاری مراسم اختتامیه ای و سخنرانی مهدی رهنما رئیس پژوهشگاه هواشناسی و علوم جو کشور” و حمزه ذاکری رئیس مرکز توسعه آموزش، مطالعات و نوآوری” در حضور جمعی از مدیران سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور به کار خود پایان داد.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]