چهارمین خط تولید خاک رس منبسط‌شده در کشور افتتاح شد
چهارمین خط تولید خاک رس منبسط‌شده در کشور افتتاح شد

افتتاح چهارمین خط تولید خاک رس منبسط‌شده (لیکا) در کشور با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی و تعدادی از متخصصین و کارآفرینان صنعت ساختمان کشور در استان مرکزی، افتتاح شد.

به گزارش بازار، چهارمین خط تولید خاک رس منبسط‌شده (لیکا) در کشور با حضور سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی، دبیر کارگروه تأمین مالی و عضو کارگروه صنعت‌شهرهای وزارت راه و شهرسازی، نایب‌رئیس و اعضای هیئت‌مدیره انجمن بتن ایران و تعدادی از متخصصین و کارآفرینان صنعت ساختمان کشور در استان مرکزی، افتتاح شد.

محمدمهدی حیدری سرپرست مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در این مراسم ضمن ابراز خوشحالی از توسعه توانمندی‌های نقش‌آفرینان و تولیدکنندگان مصالح ساختمانی که با رفع بخش مهمی از نیازهای فنی مهندسی موجبات عمران و آبادانی کشور را فراهم می‌آورند، برحمایت مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی از تولیدکنندگان پرتلاش و باکیفیت به‌ویژه شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان در قالب تسهیل فرایند اخذ تاییدیه و گواهینامه فنی بر اساس ظرفیت‌های قانونی همچنین مشاوره‌های علمی و پژوهشی در شکل نظارت عالیه، تأکید کرد.

حیدری در نشست هم‌اندیشی با اعضای هـیئت‌مدیره، مدیران و کارشناسان این شرکت نوآور، از استمرار و ارتقای کیفیت محصولات ساختمانی به‌عنوان یکی از مهمترین عوامل رشد حوزه ساخت‌وساز کشور نام برد.

وی بر التزام عملی برای حفظ و رشد کیفیت در شرکت‌های دانش‌پایه تاکید کرد و گفت: بهره‌مندی از شرکت‌های دانش‌پایه هم درجهت رفع نیازهای علمی، فنی و پژوهشی کشور و هم برای مقابله با تحریم‌ها کارساز است و ازطرفی با جلوگیری از خروج منابع ارزی، سبب افزایش اشتغال و قوام تولید ملی می‌شود.

حیدری با توجه به تأکید وزیر راه و شهرسازی مبنی‌ بر حمایت و بهره‌مندی از خدمات و محصولات با کیفیت شرکت‌های نوآور و دانش‌بنیان به‌ویژه در نهضت ملی زمین و مسکن، خواستار استفاده‌ حداکثری از بستر به وجودآمده ازسوی تولیدکنندگان داخلی در حوزه ساخت‌وساز شد.

در حاشیه این مراسم از آزمایشگاه‌های شیمی و آکوستیک نیز رونمایی شد.

گفتنی است، این شرکت یک شرکت فناور و دارای گواهی‌نامه‌های فنی از مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی در حوزه تولیدات ملات، سبک‌دانه، بلوک و بتن سبک، در شهر مأمونیه استان مرکزی است.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]