اضافه شدن قابلیت‌های جدید به پروژه‌های شیبا اینو
اضافه شدن قابلیت‌های جدید به پروژه‌های شیبا اینو

توسعه‌دهندگان Shiba Inu خدمات هویت دیجیتال را به تمام برنامه‌های کاربردی این پلتفرم گره خواهند زد، به این امید که تصویر پروژه را در بین کاربران و دولت‌ها تقویت کنند. چنین اقداماتی می‌تواند تقاضا برای توکن‌های SHIB را افزایش دهد؛ زیرا سرمایه‌گذاران نگاه جدی‌تری به این پروژه پیدا می‌کنند.

یکی از نمایندگان این بلاکچین گفت: اکوسیستم Shiba Inu همه برنامه‌ها را به یک هویت دیجیتال مبتنی بر بلاکچین متصل می‌کند تا اعتماد کاربران و دولت‌ها را نسبت به توکن شیبا (SHIB) تقویت کند.

این اقدام جدیدترین تلاش شیبا اینو برای جدا شدن از وضعیت میم کوین و تبدیل شدن به یک رقیب جدی مالی غیرمتمرکز (DeFi) در بازار شلوغ بلاکچین است.

Self-Sovereign Identity یا SSI نوعی سند هویتی مانند پاسپورت و گواهینامه رانندگی است. در دنیای دیجیتال، SSI به کاربران اجازه می‌دهد تا کنترل بیشتری بر داده‌های شخصی و توزیع آنلاین آنها داشته باشند.

توسعه‌دهندگان Shiba Inu می‌گویند که با پروژه‌های اجتماعی – مانند پروژه‌هایی که از SHIB استفاده می‌کنند یا برنامه‌ریزی برای ساخت بلاکچین آینده Shibarium دارند – کار کرده‌اند تا اطمینان حاصل کنند که استقرار SSI در اولویت است. این توسعه‌دهندگان می‌گویند که افزایش علاقه به هویت‌های دیجیتال و حفاظت از داده‌ها در کانادا و اتحادیه اروپا می‌تواند به موقعیت شیبا اینو به عنوان یک پروژه رام‌کننده در مقایسه با سایر بلاکچین‌ها کمک کند.

شیبا که در ابتدا یک میم کوین بود، با راه‌اندازی Shibarium به یک رقیب جدی در بلاکچین تبدیل می‌شود. این شبکه لایه ۲ از توکن‌های BONE، TREAT، SHIB و LEASH برای برنامه‌های ساخته‌شده روی بلاکچین استفاده می‌کند.

یک بلاکچین آزمایشی برای شیباریوم در ماه‌های گذشته با ۲۷ میلیون تراکنش از ۱۶ میلیون کیف پول تخمین زده شده تا جولای، فعالیت معنی‌داری داشته است که نشان‌دهنده تقاضای سریع برای این شبکه است. انتظار می‌رود این شبکه در اواخر این ماه فعال شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]