شیبا اینو به دنبال راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ
شیبا اینو به دنبال راه‌اندازی پروژه‌های بزرگ

اکوسیستم شیبا اینو در حال آماده شدن برای راه‌اندازی چندین پروژه بزرگ در ماه‌های آینده است که در این مطلب آنها را معرفی می‌کنیم.

۱. شیباریوم: مورد انتظارترین محصول اکوسیستم شیبا، شیباریوم، یک بلاکچین لایه دوم است. انتظار می‌رود که شیباریوم به توکن‌سوزی SHIB، بهبود مقیاس‌پذیری و همچنین، جذب پروژه‌ها و توسعه‌دهندگان بیشتر، کمک کند.

طبق گزارش‌ها، شیباریوم این ماه در کنفرانس آینده‌پژوهی بلاکچین در کانادا رونمایی خواهد شد. توسعه‌دهنده اصلی شیبا از ایلان ماسک هم برای حضور در این رویداد دعوت کرده است.

۲. شیبا سواپ ۲.۰: یکی دیگر از محصولات مورد انتظار برای اکوسیستم شیبا، شیبا سواپ ۲.۰ است – نسخه ارتقایافته صرافی غیرمتمرکز شیبا. شیبا سواپ ۲.۰ ویژگی‌های جدید بسیاری را ارائه می‌کند، از جمله پشتیبانی از توکن‌های بیشتر، استیکینگ و برنامه استخراج نقدینگی.

۳. شیبا نت (ShibaNet): شیبا نت یک بازار غیرمتمرکز منحصربه‌فرد را ارائه می‌دهد و کاربران شیبا را قادر می‌سازد تا کالاها را در اکوسیستم شیبا بخرند، بفروشند و تجارت کنند.

۴. توکن Treat: یک توکن پاداش‌دهی است که برای تشویق کاربران برای مشارکت در اکوسیستم شیبا و متاورس آن استفاده خواهد شد. این توکن همچنین به حفظ تعادل در اکوسیستم Shi کمک خواهد کرد.

۵. استیبل کوین SHI: تیم شیبا پس از مشاهده سقوط استیبل کوین‌ها در بازار کریپتو، استیبل کوین SHI را معرفی کرد. SHI به عنوان یک استیبل کوین غیرمتمرکز طراحی شده که به دلار آمریکا متصل است. از این استیبل کوین به عنوان یک ابزار ذخیره ارزش و یک روش پرداخت در اکوسیستم شیبا استفاده خواهد شد.

لازم به ذکر است که توکن‌های SHI و Treat هنوز در حال توسعه هستند و تیم شیبا به جامعه هشدار داده که مراقب توکن‌های تقلبی باشند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]