ترامپ یک نهنگ اتریوم است!
ترامپ یک نهنگ اتریوم است!

اسناد مالی جدید نشان می‌دهند که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق ایالات متحده، یک نهنگ اتریوم (ETH) است که دارایی دیجیتالی به ارزش ۲.۸ میلیون دلار را در یک کیف پول ارز دیجیتال نگهداری می‌کند.

اسناد جدید توسط Citizens for Responsibility and Ethics در واشنگتن (CREW) به دست آمده و جایگزین پرونده قبلی در آوریل می‌شود که نشان می‌داد رئیس جمهور سابق بین ۲۵۰,۰۰۱ تا ۵۰۰,۰۰۰ دلار در کیف پول اتریوم خود نگهداری می‌کرد. اسناد CREW در این ماه ثبت شد.

این سند اطلاعات بیشتری در مورد سایر محتویات موجود در کیف پول ارائه نکرده است.

با این حال، این ذخیره اتریوم، نشان‌دهنده انحراف آشکار از موضع قبلی ترامپ علیه رمزارزها است. در گذشته، رئیس‌جمهور سابق گفته بود که بیت کوین (BTC) و سایر ارزهای دیجیتال «زودگذر» هستند و ارزش آنها «بسیار بی‌ثبات» است.

او اضافه کرد: دارایی‌های رمزارزی کنترل‌نشده می‌توانند رفتار غیرقانونی، از جمله تجارت مواد مخدر و سایر فعالیت‌های غیرقانونی را تسهیل کنند.

بر اساس سوابق، مشارکت ترامپ در حوزه توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT)، درآمد قابل‌توجهی به مبلغ ۴.۸۶ میلیون دلار به همراه داشته است. این درآمد ناشی از قرارداد مجوز NFT بین شرکت او، CIC Digital LLC، و NFT INT LLC است. نام ترامپ از سال ۲۰۲۲ به عنوان مدیر، رئیس‌جمهور، منشی و خزانه‌دار در فهرست شرکتش قرار گرفته است.

از طریق این مجوز، این شرکت NFT از «نام، شباهت و تصویر» او برای انتشار دو مجموعه NFT استفاده کرد که توجه گسترده‌ای را از سوی جامعه ارزهای دیجیتال به خود جلب کرد. سال گذشته، اولین دسته از این مجموعه با تبلیغات و علاقه بسیاری از طرفداران او راه‌اندازی شد. سری دوم هم در آوریل راه‌اندازی گردید.

در همین حال، این مجموعه‌های NFT همیشه ارزش خود را تحت تأثیر پوشش رسانه‌ای پیرامون ترامپ دیده‌اند. داده‌های Coingecko نشان می‌دهند در حالی که ارزش مجموعه اول تا زمان انتشار دو برابر شده و به ۱۸۸ دلار رسیده است، ارزش مجموعه دوم بسیار کمتر از ارزش آن در زمان ضرب، یعنی ۹۹ دلار است.

مجموعه‌های NFT تحت مالکیت، مدیریت یا کنترل ترامپ، شرکت او یا شرکت‌های وابسته به آنها نیستند. این وبسایت همچنین اعلام کرد که این NFTها «سیاسی نیستند و هیچ ارتباطی با هیچ کمپین سیاسی ندارند.»

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]