ایران زمین بانک مورد اعتماد مشتریان / رشد ۹۷ درصدی تراکنش‌های خارج از شعب
ایران زمین بانک مورد اعتماد مشتریان / رشد ۹۷ درصدی تراکنش‌های خارج از شعب

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و ورود هوش مصنوعی به مشاغل و کسب و کارها به ویژه در حوزه بانکی سرعت عمل و انجام عملیات بانکی بسیار راحت و با سرعت بیشتری انجام می‌شود. بانک ایران زمین نیز از این قافله عقب نمانده و به عنوان یکی از بهترین بانک‌های پیشرو در حوزه بانکداری دیجیتال اقدامات و امکانات زیادی را برای مشتریان خود انجام داده است.

بانک ایران زمین همواره تمام تلاش خود را برای به‌روز بودن، تقویت و ارتقای زیرساخت‌های بانکداری الکترونیک کرده و تلاش کرده است که کلیه برنامه‌ها و خدمات الکترونیک خود را به روز نگه دارد.

رشد ۹۷ درصدی تراکنش‌های خارج از شعب بانک ایران زمین

بانک ایران زمین در حوزه بانکداری دیجیتال برای تامین نیاز مشتریان و ارائه خدمات و سرویس‌های مطلوب با بکارگیری کارکنان مجرب و با تدابیر و برنامه‌های فنانرمحور خود توانسته پیشرفت بسزایی در حوزه بانکداری دیجیتال و ارائه خدمات الکترونیک به مشتریان انجام دهد و براساس بررسی‌های انجام شده ۹۷ درصد تراکنش‌های بانک ایران زمین در خارج از شعبه و از طریق برنامه‌ها و سرویس‌های بانکداری دیجیتال انجام می‌شود.

از جمله برنامه‌هایی که بانک ایران زمین درحوزه بانکداری دیجیتال خود ارائه داده، همراه بانک فراز، همراه پلاس فراز ایران زمین و همچنین اینترنت بانک ایران زمین است که مشتریان می‌توانند تمامی فعالیت بانکی خود را خارج از بانک و با صرفه‌جویی در هزینه و زمان انجام دهند.

ایران-زمین۲

راه‌اندازی سامانه‌ مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین

بانک ایران زمین برای بهبود و ارتقای سیستم بانکی و همچنین ساده تر شده فعالیت ‌های بانکی خود سامانه‌ مدیریت ریسک عملیاتی را طراحی کرده است. وظیفه این سامانه ایجاد ارتباط میان واحدها است و به بانک این امکان را می‌دهد که ریسک عملیاتی مرتبط با تمام فعالیت ‌های بانکی خود را زیر نظر بگیرد. با این سامانه ضرر و زیان هر شعبه مشخص می‌شود و این سامانه قادر است رویدادهای زیان را سیستم خود ثبت کند و باعث می‌شود که مدیران با کمک این سامانه در تصمیم‌گیری‌های خود بهتر عمل کنند.

استفاده از سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین، علاوه بر کاهش احتمال وقوع ریسک‌های عملیاتی، باعث افزایش کارآمدی و کیفیت عملکرد بانک می‌شود. این سامانه به صورت مداوم داده‌های مربوط به ریسک‌ها را به‌روزرسانی می‌کند و با تحلیل و ارزیابی این اطلاعات، اقداماتی جهت کاهش و مدیریت بهتر ریسک‌های عملیاتی را به مدیران بانک پیشنهاد می‌دهد.

بانک-ایران-زمین

از جمله اقداماتی که سامانه مدیریت ریسک عملیاتی بانک ایران زمین انجام می‌دهد، ارزیابی ریسک عملیاتی،  تعامل و ارتباط بین واحدهای بانک، گزارش‌گیری و تجزیه و تحلیل داده‌ها، جمع‌آوری و ثبت اطلاعات، پیش‌بینی ریسک‌ها، برنامه‌ریزی برای مدیریت بحران، تحلیل علت و عواقب ریسک‌ها و مدیریت ریسک‌های تامین‌کنندگان و شرکای تجاری می‌باشد.

مشتری‌مداری و اعتماد مشتریان به بانک ایران زمین

بانک ایران زمین در راستای تامین نیازها و ارایه خدمات به مشتریان خود امکانات و تسهیلات زیادی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد که از جمله این تسهیلات می‌توان به وام‌ّهای مسکن، وام خودرو، وام‌های شخصی مانند خرید کالا و دیگر تسهیلات متنوع این بانک اشاره کرد.

یکی از مواردی که باعث پیشرفت یک کسب و کار می‌شود مشتری‌مداری و شناختن نیازهای مشتریان و همچنین ارائه تسهیلات با توجه به نیاز مشتریان است. هرچقدر شناخت این نیازها عمیق تر و دقیق‌تر باشد رابطه بهتری میان مشتری و آن کسب و کار  برقرار می‌شود و باعث پیشرفت سریع‌تر آن مجموعه می‌شود.

ایران-زمین۱ایران زمین بانک مورد اعتماد مشتریان / رشد ۹۷ درصدی تراکنش‌های خارج از شعب

در این راستا بانک ایران زمین با ارائه تسهیلات چندگانه خود، مجموعه‌ای از امکانات و تسهیلات را با توجه به نیاز مشتریان ارائه می‌دهد و گزینه‌های متنوعی را در اختیار مشتریان قرار می‌دهد تا براساس شرایط و نیازهای خود تسهیلات که نیاز دارند انتخاب کنند.

انعطاف‌پذیری در شرایط پرداخت نیز درنظر گرفته شده است که بانک ایران زمین تا حد امکان به مشتریان اجازه می‌دهد تا شرایط پرداخت بهره و بازپرداخت تسهیلات را بر اساس قابلیت‌های مالی خود تعیین کنند. این انعطاف در پرداخت بهره، به مشتریان امکان می‌دهد که بهترین برنامه مالی را برای خود انتخاب کنند و باعث افزایش رضایت مشتریان می‌شود.

به طور کلی تفکر مشتری مداری در بانک ایران زمین باعث ایجاد رضایت مشتریان و همچنین افزایش اعتماد میان مشتریان و بانک ایران زمین و ارتقای رابطه بانک و مشتری شود و این بانک با ارائه خدمات و تسهیلات متنوع خود و همچنین استفاده از فناوری‌های روز دنیا و هوش مصنوعی به عنوان یک نهاد مالی قدرتمند و مطمئن در کشور شناخته شود و اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]