پیش بینی ChatGPT از آینده سولانا / قیمت رمزارز پرحاشیه بالا می رود؟
پیش بینی ChatGPT از آینده سولانا / قیمت رمزارز پرحاشیه بالا می رود؟

توکن بومی سولانا (SOL) در سال جاری عملکرد فوق‌العاده‌ بیش از ۱۰۰۰ درصدی داشته و قیمت آن در اوایل این هفته به ۱۲۵ دلار رسیده است.

ارز دیجیتال سولانا (Solana) یک بلاکچین رمزارزی پشتیبانی کننده از قراردادهای هوشمند و برنامه های غیر متمرکز می باشد که از طریق اثبات سهام با کمترین موانع ورودی به دنبال به حداکثر رساندن بازدهی و کارایی شبکه خود می باشد. پردازش در این شبکه به صورت ۵۰ الی ۶۵ هزار تراکنش در ثانیه و با محدودیت بیش از ۷۰,۰۰۰ تراکنش صورت می گیرد. این شبکه بدون کاهش امنیت و تمرکز زدایی، به دنبال افزایش مقیاس پذیری می باشد و قصد دارد با پشتیبانی از نرم افزارهای بلاک چینی با سرعت بالا، در سطح بین المللی اقدام کند. این ارز دیجیتال از امنیت زیاد و اپلیکیشن های غیرمتمرکز برخوردار است. سولانا با توجه به بهره مندی از الگوریتم اثبات زمان می تواند برای افزایش سرعت بلاک چین، گذر زمان را به سادگی و به صورت کد، وارد دفتر کل کند.

ارز دیجیتال سولانا به عنوان یک بلاک چین منفرد در مقایسه با شبکه بیت کوین، با ۷ تراکنش بر ثانیه، در شبکه اتریوم با ۱۵ تراکنش بر ثانیه و بر خلاف پروژه های دیگر مثل Polkadot، می باشد.

شبکه بلاک چین سولانا دارای یک توکن بومی و اختصاصی به نام SOL می باشد که از الگوریتم اثبات سهام استفاده می کند و به کاربرانی که از آن نگهداری می کنند، پاداش اهدا می کند. در این شبکه تمامی کارمزدهای پرداختی که به واسطه SOL ارزیابی و محاسبه می شود با هدف افزایش امنیت، پس از دریافت سوزانده می شوند. در نتیجه ساپلای کل در طی زمان کاهش می یابد.

توکن بومی سولانا (SOL) در سال جاری عملکرد فوق‌العاده‌ بیش از ۱۰۰۰ درصدی داشته و قیمت آن در اوایل این هفته به ۱۲۵ دلار رسیده است.

در همین حال، ارزش بازار این توکن برای مدت کوتاهی از مرز ۵۰ میلیارد دلار فراتر رفت و در حال حاضر در حدود ۴۸ میلیارد دلار است. این روند صعودی، SOL را به چهارمین رمزارز بزرگ بازار تبدیل کرد و از بایننس کوین (BNB) و ریپل (XRP) پیشی گرفت.

بنا به پیش‌بینی ربات هوش مصنوعی ChatGPT، پذیرش انبوه شبکه سولانا، مقابله با مسائل قبلی و سایر عوامل می‌تواند نقش کلیدی در افزایش بالقوه قیمت SOL در سال ۲۰۲۴ داشته باشد.

در همین راستا، پذیرش احتمالی فناوری و شبکه دارایی سولانا به دلیل هزینه‌های پایین و سرعت تراکنش سریع آن بوده که این شبکه را به یک اکوسیستم ترجیحی برای برنامه‌های غیرمتمرکز تبدیل می‌کند.

همچنین بر اساس تخمین ChatGPT، موفقیت آتی سولانا به مقابله با برخی از مسائل بستگی دارد؛ مسائلی همچون قطعی‌های متعدد شبکه‌ها که در چند سال اخیر رخ داده و موجب آسیب به پروتکل بلاکچین آن شده بود.

توسعه نظارتی نیز به‌ عنوان یکی دیگر از عوامل حیاتی نام برده شده است؛ به این صورت که اجرای قوانین مطلوب در صنعت ارزهای دیجیتال می‌تواند تأثیر مثبتی بر آینده SOL داشته باشد.

به گفته ChatGPT، نکته سوم به امکان ایجاد مشارکت‌های احتمالی بلاکچین اصلی با سازمان‌های برجسته اشاره می‌کند.

چنین همکاری‌های استراتژیکی می‌تواند کاربرد و پذیرش سولانا و متعاقب آن، ارزش بازار آن را به‌ طور بالقوه افزایش دهد. علی‌رغم رشد و پیشرفت سریع اخیر، ارزش بازار SOL با ۹۱ میلیارد دلار، همچنان با ارزش تقریبی بازار اتریوم با ۲۷۰ میلیارد دلار فاصله دارد.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]