قیمت گوریل ۲ برابر شد!
قیمت گوریل ۲ برابر شد!

بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ، قیمت گوریل در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده و به ۰٫۰۰۴۵ دلار رسیده است. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت گوریل به محدوده ۰٫۰۰۴۱ دلار عقب‌نشینی کرده، اما در بازه روزانه، همچنان یک رشد قابل‌توجه ۹۱ درصدی را نشان می‌دهد.

میم کوین گوریل (GORILLA) با رشد بیش از ۱۰۰ درصدی قیمت خود در ۲۴ ساعت گذشته، بار دیگر توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است.

بر اساس داده‌های سایت کوین مارکت کپ، قیمت گوریل در ۲۴ ساعت گذشته بیش از ۱۰۰ درصد رشد کرده و به ۰٫۰۰۴۵ دلار رسیده است. البته در زمان نگارش این خبر، قیمت گوریل به محدوده ۰٫۰۰۴۱ دلار عقب‌نشینی کرده، اما در بازه روزانه، همچنان یک رشد قابل‌توجه ۹۱ درصدی را نشان می‌دهد.

همزمان با این رشد قیمتی، ارزش بازار گوریل هم با یک رشد ۹۱ درصدی در همان بازه، به ۳٫۲۲ میلیون دلار رسیده است. اما آنچه که در مورد گوریل بیشتر خودنمایی می‌کند، حجم معاملات ۲۴ ساعته آن است که با بیش از ۱،۵۴۹ درصد رشد، به ۴٫۲۴ میلیون دلار افزایش یافته است.

به دنبال این رشد قابل‌توجه، گوریل بار دیگر در جمع ترندهای بازار کریپتو قرار گرفته و رتبه سوم این جدول را به خود اختصاص داده است.

اما علت این رشد چشمگیر چیست؟ به نظر می‌رسد که رشد قابل‌توجه قیمت گوریل، آن هم در زمانی که ارزش کل بازار کریپتو با یک افت ۰٫۸ درصدی به ۱٫۶۵ تریلیون دلار کاهش یافته، نزدیک شدن به زمان راه‌اندازی لانچ‌پد اکوسیستم آن، با نام Gorilla Pad پس از ۳ ماه توسعه باشد.

این موضوع، باعث افزایش احساسات مثبت معامله‌گران نسبت به این میم کوین و در نتیجه، افزایش قیمت آن شده است.

 ارز دیجیتالی با نام گوریل که بر پایه شوخی‌های اینترنتی (میم) طراحی شده و به‌عنوان توکنی مبتنی بر استاندارد ERC-۲۰ در شبکه بلاکچین اتریوم فعال است، از زمان آغاز به کارش در ۱۰ نوامبر، با افزایش قابل توجهی در ارزش مواجه شده و توجه فراوانی را در بازار به خود جلب کرده است.

پیش بینی آینده گوریل

بنابراین، علاقه‌مندان زیادی در جامعه‌ی سرمایه‌گذاری وجود دارند که مشتاق به کسب اطلاعات در مورد پیش‌بینی‌های قیمتی گوریل برای سال‌های پیش‌رو هستند. پیرو این تقاضای افزایشی، مجموعه‌ای از تحلیل‌گران مالی با بهره‌گیری از روش‌های تحلیل تکنیکال و بررسی تحولات بازار به همراه بررسی عملکرد کنونی و گذشته‌ی گوریل، تلاش کرده‌اند تا پیش‌بینی‌های قیمتی این ارز مبتنی بر میم را ارائه دهند.

به گفته کارشناسان، با توجه به اینکه گوریل خدمات مالی بیشتری را در مقایسه با اکثر میم کوین‌ها ارائه می‌دهد، افراد بیشتری در سراسر جهان ممکن است شروع به استفاده از آن کنند و در نتیجه، قیمت آن می‌تواند افزایش یابد. آنها پیش‌بینی می‌کنند که گوریل سال ۲۰۲۳ را با میانگین قیمت ۰٫۰۰۸۲ دلار به پایان برساند.

اگر شرایط بازار مساعد بماند، پیش‌بینی می‌شود که تا سال ۲۰۲۴، حداکثر قیمت GORILLA به حدود ۰٫۰۱۳۹ دلار برسد. در این سناریو، میانگین و حداقل قیمت گوریل هم به ترتیب حدود ۰٫۰۱۱۷ و ۰٫۰۱۱۴ دلار پیش‌بینی می‌شود.

طبق پیش‌بینی‌های صورت‌گرفته، قیمت گوریل ممکن است در سال ۲۰۲۵ تا حداقل قیمت ۰٫۰۱۶۹ دلار و تا حداکثر قیمت ۰٫۰۱۹۵ دلار افزایش یابد. همچنین، پیش‌بینی می‌شود که متوسط قیمت GORILLA در آن سال به ۰٫۰۱۷۴ دلار برسد.

پیش‌بینی تحلیلگران در مورد قیمت گوریل برای سال‌های ۲۰۲۶ به بعد هم در جدول زیر خلاصه شده است:

در این پیش‌بینی، تحلیلگران سناریوهای مختلف بازار را در نظر گرفته‌اند. برای مثال، با افزایش تعداد افرادی که در سراسر جهان از رمزارزهایی مانند GORILLA برای تراکنش‌های روزمره استفاده می‌کنند، انتظار می‌رود که کسب‌وکارها به طور گسترده‌ای آن را به عنوان یک روش پرداخت محبوب بپذیرند.

از طرفی، گوریل ممکن است با رقابت سایر ارزهای دیجیتال که دارای ویژگی‌های خاص و منحصربه‌فردتری هستند، روبرو شود. فناوری پشت ارزهای دیجیتال پیوسته در حال رشد است و ممکن است رمزارزهای جدیدی با ویژگی‌های بهتر به بازار معرفی شوند.

 

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]