کاربران شیبا اینو به جنب و جوش افتادند / BONE بازهم بر سر زبان ها افتاد!
کاربران شیبا اینو به جنب و جوش افتادند / BONE بازهم بر سر زبان ها افتاد!

بر اساس داده‌های پلتفرم Shibariumscan، تعداد حساب‌های روزانه جدید شیباریوم از ۲۴ حساب در یکم فوریه به ۶۱ حساب در ۳ فوریه افزایش یافته و تعداد کل حساب‌های این شبکه را به رقم چشمگیر ۶۳،۱۶۲ رسانده است. چنین جهش‌هایی در استفاده از شبکه اغلب به عنوان پیش‌زمینه‌ای برای نوسانات قابل‌توجه قیمت ارزهای دیجیتال مرتبط عمل می‌کند.

شیباریوم، بلاکچین لایه دوم اکوسیستم شیبا اینو، در سه روز گذشته شاهد افزایش خیره‌کننده ۱۵۴ درصدی در فعالیت حساب‌های جدید بوده و این موضوع، توکن بون (BONE) را در کانون توجه‌ها قرار داده است.

بر اساس داده‌های پلتفرم Shibariumscan، تعداد حساب‌های روزانه جدید شیباریوم از ۲۴ حساب در یکم فوریه به ۶۱ حساب در ۳ فوریه افزایش یافته و تعداد کل حساب‌های این شبکه را به رقم چشمگیر ۶۳،۱۶۲ رسانده است. چنین جهش‌هایی در استفاده از شبکه اغلب به عنوان پیش‌زمینه‌ای برای نوسانات قابل‌توجه قیمت ارزهای دیجیتال مرتبط عمل می‌کند.

با این حال، اوضاع در اکوسیستم شیبا اینو کمی پیچیده است. برخلاف سایر شبکه‌های بلاکچینی که توکن بومی معمولاً در مرکز توجه قرار می‌گیرد، رمزارز بومی شیباریوم SHIB نیست، بلکه BONE است.

در واقع، به جای میم کوین محبوب شیبا اینو، توکن BONE که برای پرداخت کارمزد گس و استیکینگ توسط اعتبارسنج‌های شیباریوم استفاده می‌شود، ممکن است از این موج ایجاد حساب‌های جدید سود ببرد.

سرمایه‌گذاران و علاقه‌مندان بهتر است عملکرد BONE را در روزهای آینده به دقت زیر نظر داشته باشند؛ زیرا افزایش علاقه به شیباریوم می‌تواند لحظه‌ای مهم برای این ارز دیجیتال کمتر شناخته‌شده باشد.

در همین حال، گزارش‌های دیگر هم حاکی از آنند که شیباریوم با ثبت سه میلیون بلاک، به نقطه عطف قابل‌توجه دیگری دست یافته است. حجم معاملات روزانه این شبکه نیز به رقم قابل‌توجه ۲٫۴۶ میلیون رسیده است.

این پلتفرم در مجموع حدود ۳۳۲٫۶۱۳ میلیون تراکنش را پردازش کرده که میانگین زمان بلاک آن کمی بیشتر از ۴۹٫۵۸۱ ثانیه است. تعداد کل قراردادهای شیباریوم هم به ۱۵،۰۰۴ رسیده که نشان‌دهنده فعالیت توسعه‌ای قوی آن است. این آمار و ارقام بر ظرفیت این پلتفرم برای پشتیبانی از طیف متنوعی از برنامه‌ها و توکن‌ها تأکید می‌کند.

توکن BONE چیست؟

Bone ShibaSwap که با نماد BONE نشان داده می‌شود، یک پروژه ارز دیجیتال است که به عنوان توکن حاکمیتی برای اکوسیستم محبوب Shiba Inu، ShibaSwap عمل می‌کند. همانطور که می‌دانید صرافی شیبا سواپ یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که کاربران می‌توانند به کمک آن توکن‌ها را مبادله و از فرصت‌های مختلف DeFi مانند استیکینگ، ارائه نقدینگی و فارمینگ استفاده کنند.

در این صرافی توکن BONE در کنار دو توکن دیگر یعنی SHIB و LEASH جزو توکن‌های بسیار با اهمیت در سیستم پاداش‌دهی شیبا سواپ به‌شمار می‌رود و کاربردهای زیادی دارد. برای نمونه، دارندگان ارز دیجیتال بون می‌توانند در پروسه‌ رای‌گیری مانند تصمیم‌گیری‌های تاثیرگذار بر اکوسیستم شیبا یا ارائه پیشنهاداتی برای اکوسیستم نقش داشته باشند.

توکن بون یک ارز دیجیتال ERC-۲۰ بوده و به‌همین دلیل معاملات آن در شبکه اتریوم انجام می‌شود. عرضه کل این رمز ارز  ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن است و به گونه‌ای طراحی شده که از نظر عرضه گردش، کاملاً بین دو توکن قبلی قرار گیرد.

کاربردهای ارز دیجیتال بون در پلتفرم شیبا

رمز ارز bone یک توکن با ابزارهای فعال است. همانطور که پیش از این گفتیم، دارندگان این توکن حاکمیتی می‌توانند در رای‌گیری‌ها و پیشنهادات مهم در مورد پروتکل‌های اکوسیستم شرکت داشته باشند و این اصلی‌ترین کاربرد بون در پلتفرم شیبا به‌شمار می‌رود. علاوه بر این، مالکان ارز دیجیتال بون همچین می‌‌توانند درباره DOGGY DAO، که سازمان مستقل غیرمتمرکز (ShibaSwap (DAO است، نیز حق رای داشته باشند و از این طریق توکن‌های tBONE را به‌عنوان جایزه دریافت کنند.

ارز دیجیتال بون همچنین می‌تواند برای فرآیند DIG یا همان افزودن نقدینگی در ShibaSwap که به‌منظور به‌دست آوردن بازده WOOF توسط معاملات در یک ShibaSwap Liquidity Pool (توکن: SSLP) ایجاد می‌شود، مورد استفاده قرار گیرد. کاربران همچنین می‌توانند توکن‌های خود را با روش استکینگ به اشتراک بگذارند تا جوایزی از همین نوع توکن به‌دست آورند. در نهایت، سومین و آخرین کاربرد ارز بون را باید پرداخت هزینه‌های کارمزد در پلتفرم شیباریوم بدانیم که کاربران می‌توانند بدون هزینه اضافی کارمزد تراکنشات خود را با توکن‌های بومی این پلتفرم پرداخت کنند.

 

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]