شیبا اینو همه را غافلگیر کرد / قیمت BONE منفجر شد!
شیبا اینو همه را غافلگیر کرد / قیمت BONE منفجر شد!

گمانه‌زنی‌ها در مورد علت افزایش ناگهانی قیمت BONE زیاد است. برخی از تحلیلگران می‌گویند که این رشد می‌تواند به دلیل رسیدن قیمت به سطح حمایت کلیدی باشد که در محدوده ۰٫۵۳ دلار قرار دارد.

جامعه شیبا اینو امروز غافلگیر شد؛ زیرا قیمت توکن بون (BONE) شیبا سواپ رشد غیرمنتظره‌ای را تجربه کرد. علی‌رغم رکود نسبی در بازار ارزهای دیجیتال، قیمت ارز دیجیتال BONE شاهد یک افزایش ۸ درصدی در ۱۲ ساعت گذشته بوده است. در نتیجه این رالی، قیمت رمزارز بون به ۰٫۶۱۷ دلار رسید.

این اولین باری نیست که چنین اتفاقی رخ می‌دهد. همین چند روز پیش و در یکم فوریه، قیمت توکن BONE شاهد افزایش خیره‌کننده ۱۳ درصدی در عرض دو ساعت بود. با این حال، آن رالی کوتاه مدت بود و قیمت بون در ۲۴ ساعت بعد کاهش یافت.

گمانه‌زنی‌ها در مورد علت افزایش ناگهانی قیمت BONE زیاد است. برخی از تحلیلگران می‌گویند که این رشد می‌تواند به دلیل رسیدن قیمت به سطح حمایت کلیدی باشد که در محدوده ۰٫۵۳ دلار قرار دارد.

این سطح که در اواخر ماه ژانویه ایجاد شد، به‌ عنوان یک مانع مهم در برابر کاهش بیشتر عمل کرده و پایین‌ترین کف قیمت BONE از جولای ۲۰۲۲ محسوب می‌شود.

گمان می‌رود خریداران یا سرمایه‌گذاران بزرگ منتظر این لحظه مناسب برای انباشت بوده‌اند و همین موضوع، منجر به پامپ اخیر شده است. در این میان، نقدینگی پایین در بازار هم ممکن است تأثیر این هجوم سرمایه را تقویت کرده باشد.

حال، باید منتظر ماند و دید که آیا این افزایش قیمت ادامه خواهد یافت یا تاریخ با اصلاحات آتی، تکرار خواهد شد.

توکن BONE چیست؟

Bone ShibaSwap که با نماد BONE نشان داده می‌شود، یک پروژه ارز دیجیتال است که به عنوان توکن حاکمیتی برای اکوسیستم محبوب Shiba Inu، ShibaSwap عمل می‌کند. همانطور که می‌دانید صرافی شیبا سواپ یک صرافی غیرمتمرکز (DEX) است که کاربران می‌توانند به کمک آن توکن‌ها را مبادله و از فرصت‌های مختلف DeFi مانند استیکینگ، ارائه نقدینگی و فارمینگ استفاده کنند.

در این صرافی توکن BONE در کنار دو توکن دیگر یعنی SHIB و LEASH جزو توکن‌های بسیار با اهمیت در سیستم پاداش‌دهی شیبا سواپ به‌شمار می‌رود و کاربردهای زیادی دارد. برای نمونه، دارندگان ارز دیجیتال بون می‌توانند در پروسه‌ رای‌گیری مانند تصمیم‌گیری‌های تاثیرگذار بر اکوسیستم شیبا یا ارائه پیشنهاداتی برای اکوسیستم نقش داشته باشند.

توکن بون یک ارز دیجیتال ERC-۲۰ بوده و به‌همین دلیل معاملات آن در شبکه اتریوم انجام می‌شود. عرضه کل این رمز ارز  ۲۵۰,۰۰۰,۰۰۰ توکن است و به گونه‌ای طراحی شده که از نظر عرضه گردش، کاملاً بین دو توکن قبلی قرار گیرد.

رمز ارز bone یک توکن با ابزارهای فعال است. همانطور که پیش از این گفتیم، دارندگان این توکن حاکمیتی می‌توانند در رای‌گیری‌ها و پیشنهادات مهم در مورد پروتکل‌های اکوسیستم شرکت داشته باشند و این اصلی‌ترین کاربرد بون در پلتفرم شیبا به‌شمار می‌رود. علاوه بر این، مالکان ارز دیجیتال بون همچین می‌‌توانند درباره DOGGY DAO، که سازمان مستقل غیرمتمرکز (ShibaSwap (DAO است، نیز حق رای داشته باشند و از این طریق توکن‌های tBONE را به‌عنوان جایزه دریافت کنند.

ارز دیجیتال بون همچنین می‌تواند برای فرآیند DIG یا همان افزودن نقدینگی در ShibaSwap که به‌منظور به‌دست آوردن بازده WOOF توسط معاملات در یک ShibaSwap Liquidity Pool (توکن: SSLP) ایجاد می‌شود، مورد استفاده قرار گیرد. کاربران همچنین می‌توانند توکن‌های خود را با روش استکینگ به اشتراک بگذارند تا جوایزی از همین نوع توکن به‌دست آورند. در نهایت، سومین و آخرین کاربرد ارز بون را باید پرداخت هزینه‌های کارمزد در پلتفرم شیباریوم بدانیم که کاربران می‌توانند بدون هزینه اضافی کارمزد تراکنشات خود را با توکن‌های بومی این پلتفرم پرداخت کنند.

منبع:

رمزارز نیوز

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]