دستگیری اراذل و کشف سلاح سرد در پردیس
دستگیری اراذل و کشف سلاح سرد در پردیس

سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس از دستگیری فردی که امنیت شهروندان را بر هم زده بود به همراه سلاح سرد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، سرهنگ سید حجت الله پورنجفی سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان پردیس پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با بیان جزئیات خبر دستگیری عامل تیراندازی در پردیس، اظهار کرد: فرد شروری که باعث رعب و وحشت برای شهروندان، تیراندازی و غیره شده بود، با پیگیری های پلیسی دستگیر شد.

وی گفت: در پی خبری مبنی بر یک مورد تیراندازی در پمپ بنزین کمرد و ورودی یکی از مجتمع های شهر پردیس با توجه به حساسیت، موضوع بلافاصله در دستورکار ماموران پلیس امنیت شهرستان قرار گرفت و در بررسی های اولیه مشخص شد این متهم شرور دارای سوابق متعدد می باشد.

سرپرست فرماندهی انتظامی پردیس اضافه کرد: با انجام اقدامات فنی و پلیسی مخفیگاه متهم شناسایی و توسط ماموران پلیس امنیت شهرستان در یک عملیات غافلگیرانه وی را دستگیر و به مقر این پلیس منتقل کردند و از مخفیگاه متهم چند قبضه سلاح سرد سامل شمشیر وقمه و..کشف و ضبط شد.

پورنجفی در پایان با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد، عنوان کرد: پلیس با اشرافیت و رصد دقیق تحرکات اراذل و اوباش، برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی، اجازه قدرت نمایی را نخواهد داد و از شهروندان خواست تا با ارائه گزارش های خود به سامانه ۱۱۰، پلیس را در این مسیر همراهی کنند.

پایان پیام/۶۷۰۱۶/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]