وایزر: انتخاب ایده‌آل برای تضمین امنیت خودرو؛ راهنمای خرید انواع جی پی اس خودرو
وایزر: انتخاب ایده‌آل برای تضمین امنیت خودرو؛ راهنمای خرید انواع جی پی اس خودرو
براساس آمار رسمی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، ماشین‌هایی ازجمله نیسان، سمند، پرشیا و پژو 405 حدود 70 درصد از خودروهای سرقتی کشور را به خود اختصاص می‌دهند.
فهرست خبر اقتصادی وایزر: انتخاب ایده‌آل برای تضمین امنیت خودرو؛ راهنمای خرید انواع جی پی اس خودرو

ردیاب یا دزدگیر؟ مسئله این است!

براساس آمار رسمی از معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم، ماشین‌هایی ازجمله نیسان، سمند، پرشیا و پژو ۴۰۵ حدود ۷۰ درصد از خودروهای سرقتی کشور را به خود اختصاص می‌دهند. بگذارید همین اول خیال شما را راحت کنیم. احتمالاً بسیاری از شما مخاطبان از قفل فرمان، قفل پدال یا دزدگیر ماشین استفاده می‌کنید و هیچ نیازی به خریدن ردیاب نمی‌بینید. صبر کنید! شما کاملاً در اشتباهید؛ می‌پرسید چرا؟ در سال‌های اخیر، نصب ردیاب ماشین یا جی پی اس خودرو به یکی از ابزارهای ضدسرقت نوین در سراسر جهان تبدیل شده است که باعث کاهش چشمگیر آمار سرقت خودرو و شناسایی سارقان می‌شود.

با نصب ردیاب، این امکان به شما داده می‌شود که با دقت به خودرو یا موتورسیکلت خود دسترسی داشته باشید و موقعیت آن را مشخص کنید. علاوه‌بر این، ردیاب‌ها امکان دسترسی به قابلیت‌های بسیار دیگری را در اختیارتان قرار می‌دهند که دزدگیرها فاقد آن‌ها هستند، مانند تعریف محدوده سرعت، تعیین محدوده جغرافیایی و انواع هشدارها از جمله هشدار روشن و خاموش کردن غیرمجاز وسیله نقلیه.

ردیاب کاملاً بی‌صداست و خیال شما را از آلودگی صوتی خلاص می‌کند. در کنار این مزیت خوب gps ماشین، شما اتومبیل خود را به‌راحتی در هر جایی پارک می‌کنید، چراکه مراقب و محافظی مثل ردیاب دارید. حواس هرکسی به ماشین شما نباشد، حواس ردیاب حسابی جمع است. خودروی شما به سرقت رفت؟ اصلاً نگران نباشید؛ ردیاب برای شما پیامک هشدار می‌فرستد و موقعیت لحظه‌ای خودرو روی نقشه به شما نمایش داده می‌شود. حتی نیاز نیست با پلیس تماس بگیرید، چراکه بسیاری از ردیاب‌ها قابلیت قطع برق خودرو و متوقف کردن آن را در لحظه‌ی سرقت دارند. تکنولوژی gps برای روسیاه کردن دزدان کارایی عجیبی دارد!

در این مقاله، یک راهنمای خرید ردیاب خودرو را در اختیار شما قرار می‌دهیم و مهم‌ترین پارامترها را برای خرید یک ردیاب خودرو یا همان جی پی اس خودرو کارآمد به شما می‌گوییم. خواندن این مقاله حدوداً ۱۰ دقیقه از شما زمان می‌برد، اما اطلاعات مفیدی را به شما برای انتخاب یک جی پی اس اتومبیل می‌دهد.

راهنمای خرید ردیاب خودرو؛ قبل از خرید ردیاب به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای این که مناسب‌ترین ردیاب خودرو را خریداری کنید، لازم است قبل از هر اقدامی به یک سری نکات مهم توجه کنید. با در نظر گرفتن معیارهای زیر می‌توانید بهترین جی پی اس خودرو را انتخاب و خریداری نمایید.

داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش

مهم‌ترین فاکتور برای انتخاب بهترین جی پی اس، داشتن گارانتی و خدمات پس از فروش است. تا زمانی که از گارانتی و خدمات پس ‌از فروش آن محصول خاص مطمئن نشدید، به‌هیچ‌عنوان برای خودروی خود gps نخرید. خدمات پس ‌از فروش شرکت‌های ردیاب و ضمانت برگشت کالا در صورت خرابی یا اشکال، مهم‌‌ترین نکته ‌در انتخاب هر نوع و مدل ردیاب به شمار می‌آید که نشان‌دهنده اعتبار آن برند ردیاب است. درنظر داشته باشید شرکت‌های معتبر ردیاب حداقل یک سال محصولات خود را گارانتی می‌کنند.

پشتیبانی همیشگی و پاسخگویی به‌موقع

برای خرید جی پی اس ماشین حتماً شرکتی را انتخاب کنید که پشتیبانی ۲۴ ساعته در هفت روز هفته داشته باشد. ممکن است وسیله نقلیه شما نصف شب یا حوالی صبح به سرقت برود. یک شرکت ردیاب خوب و معتبر در هر ساعت از شبانه‌روز پاسخگوی شماست و در کنار شما دلسوزانه برای پیدا کردن ماشین همراهی‌تان می‌کند.

قیمت مناسب

بیایید تعارف را کنار بگذاریم. شرایط اقتصادی جامعه به‌گونه‌ای است که قیمت هر کالایی برای خرید آن تعیین‌کننده به شمار می‌آید. بنا به شرایط اقتصادی و مالیتان و همچنین وسیله نقلیه موردنظر، شرکت‌های ردیاب را رصد کنید و در کنار داشتن گارانتی، پشتیبانی خوب و نظر مثبت کاربران، حتماً قیمت جی پی اس خودرو را در نظر بگیرید. البته این مطلب که از قدیم می‌گفتند هیچ ارزانی بی حکمت نیست را نیز در گوشه‌ای از ذهن خود داشته باشید. کیفیت مهم‌ترین معیار در خرید هر وسیله جانبی خودرو است.

پرس‌وجو از مردم و فروشندگان؛ راهی قدیمی اما کارآمد

تابه‌حال به این فکر کرده‌اید که چقدر نظرات مردم و مشتریان یک شرکت مهم و تعین‌کننده است؟ قبل از خرید ردیاب ماشین، حتماً نظر مردم را در شبکه‌های اجتماعی و سایت‌ها دنبال کنید، چرا که این نظرات درباره ردیاب خودرو به شما دید درستی برای خرید بهترین ردیاب خودرو می‌دهد. همچنین در صورتی که اطرافیان شما از ردیاب خودرو استفاده می‌کنند، از آن‌ها درباره‌ی میزان رضایتشان از خدمات آن شرکت پرس‌وجو کنید یا از فروشندگان بپرسید محصول پرفروش آن‌ها که بیشترین میزان رضایت را داشته چه بوده است؟

خرید ردیاب باتوجه به نیاز شما و وسیله نقلیه موردنظر

شما برای چه وسیله نقلیه‌ای به‌دنبال ضد سرقت می‌گردید؟ خودروی شما داخلی است یا خارجی؟ می‌دانستید برخی از ردیاب‌ها شنود دارند و برخی ندارند؟ در جریان هستید ردیاب‌های سیمی با ردیاب‌ بیسیم در کارایی و قیمت متفاوت‌اند و هرکدام کاربری خاص خودشان را دارند؟ پیشنهاد ما به شما این است که اول هدف خود را مشخص کنید و ببینید چه امکاناتی برایتان مهم است، سپس براساس وسیله نقلیه و بودجه موردنظر به‌دنبال یک شرکت مطمئن برای خرید ردیاب بگردید.

داشتن اپلیکیشن مناسب انواع تلفن همراه با رابط کاربری راحت

بسیاری از دستگاه‌های ردیاب، اپلیکیشن قابل‌نصب روی گوشی‌های اندروید و iOS یا وب اپلیکیشن برای استفاده در کامپیوتر شخصی و تبلت را دارند. به‌عنوان راهنمای خرید ردیاب خودرو، به شما توصیه می‌کنیم که حتماً از شرکتی GPS ماشین بخرید که اپلیکیشن آن رابط کاربری راحت و ساده‌ای دارد و روی سیستم‌عامل‌های مختلف نصب می‌شود. اپلیکیشن ردیاب بسیار مهم است؛ چراکه تمامی اطلاعات خودروی شما و موقعیت ماشین از اپلیکیشن قابل‌مشاهده خواهد بود.

اپلیکیشن ردیاب خودرو

داشتن نمایندگی در سراسر کشور

اما داشتن نمایندگی مختلف ردیاب خودرو در سراسر کشور یکی از نکاتی است که حتماً باید به آن توجه کنید. بسیاری از شرکت‌های ردیاب فقط در شهر تهران یا شهرهای بزرگ ایران شعبه دارند، اما شرکت‌های معتبر در سراسر ایران نمایندگی فعال دارند.

جی پی اس خودرو

سخن آخر

قبل از خرید هر وسیله‌ای تحقیق و بررسی دقیق لازم است.خرید ردیاب خودرو نیز از این مهم مستثنا نیست. حتما پیش از خرید دقت کنید که با توجه به نیازها و بودجه شما کدام برند معتبر ردیاب خودرو می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد. حتماً به گارانتی شرکت، پشتیبانی خوب، قیمت‌های متنوع، رابط کاربری اپلیکیشن، امکانات متفاوت و کیفیت دستگاه‌های ردیاب توجه و سپس اقدام به خرید جی پی اس کنید.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 2 میانگین: 5]