پنج شنبه, ۲۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
گروه : طلا و ارز
پ
  • شناسه خبر: 16770
  • 15 آگوست 2023 - 3:12
  • 179 بازدید
  • ۰ دیدگاه

دلار مردد بین سکه و درهم

دلار مردد بین سکه و درهم
دلار مردد بین سکه و درهم

دلار برای دومین روز پیاپی بعد از خبر خوش آزادسازی منابع در کره جنوبی در کانال ۴۹ هزار تومان بسته شد. قیمت دلار هرات امروز به سمت مقاومت ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان رفت و در نهایت در نرخ دیروز یعنی ۴۹ هزار و ۵۰ تومان بسته شد. قیمت سکه در ۲۸ میلیون و ۳۰۰ […]

دلار برای دومین روز پیاپی بعد از خبر خوش آزادسازی منابع در کره جنوبی در کانال ۴۹ هزار تومان بسته شد. قیمت دلار هرات امروز به سمت مقاومت ۴۹ هزار و ۲۰۰ تومان رفت و در نهایت در نرخ دیروز یعنی ۴۹ هزار و ۵۰ تومان بسته شد.

قیمت سکه در ۲۸ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تقریبا ثابت بود و در ۲۸ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان بسته شد. حباب سکه در روز دوشنبه ۶ میلیونی شد.  درهم امارات هم با افزایش ۵۰ تومانی به ۱۳ هزار و ۶۳۰ تومان رسید. معامله‌گران می‌گویند دلار بین حرکت افزایشی درهم و کاهش سکه مردد مانده و هنوز انتخابش را نکرده است. 

جزییات بازار ارز و سکه امروز ۲۳ مرداد ۱۴۰۲ را در «کف بازار» ببینید.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
شرکتی که بیش از هر کشوری بیت‌کوین در اختیار دارد 09 مه 2024

شرکتی که بیش از هر کشوری بیت‌کوین در اختیار دارد

اکوایران: شرکت آمریکایی مایکرواستراتژی اخیرا تعداد قابل توجهی بیت‌کوین خریداری کرده که باعث شده این شرکت بیش از هر کشوری در جهان، بیت‌کوین در اختیار داشته باشد.

09 مه 2024

تمدید روادید حضور ارزی در اسلامبول

بازار ارز و سکه همچنان در بازه حبس شده خودش در حال نوسان رفت و برگشتی است. از هفته گذشته قیمت دلار هرات در روز چهارشنبه برای سومین بار به کف حمایتی خودش رسید و باز هم در شکستن آن ناکام بود.  بحث داغ بازار همچنان تعطیلی طلافروشان بود. با همه اخباری که در پشت […]

مجوز دوباره به بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز 09 مه 2024

مجوز دوباره به بانک مرکزی برای کنترل بازار ارز

اکوایران: شورای عالی هماهنگی اقتصادی با تمدید مصوبه کمیته مداخلات ارزی بانک مرکزی مبنی بر اعطای اختیارات لازم به این بانک برای مداخله در بازار ارز و کنترل نوسانات ارزی موافقت کردند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.