دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 16026
  • 12 آگوست 2023 - 21:12
  • 162 بازدید
  • ۰ دیدگاه

این خودرو خریداران خود را خوشحال کرد

این خودرو خریداران خود را خوشحال کرد
این خودرو خریداران خود را خوشحال کرد

اکو ایران : ایران خودرویی ها برای تحویل هایما S7 پلاس فراخوان منتشر کردند. ایران خودرویی ها در اولین دور از فروش خودرو از مسیر سامانه یکپارچه فروش در سال ۱۴۰۲ حضور داشتند. هایما S7 پلاس یکی از محصولاتی بود که توسط مدیران فروش این خودروساز در دسترس متقاضیان قرار گرفت.

به گزارش اکو ایران، ایران خودرو با انتشار اطلاعیه از عرضه هایما S7 پلاس در پاییز سال جاری خبر داد. ایران خودرو قصد دارد تا این محصول مونتاژی خود را به متقاضیانی تحویل دهد که در دور اول فروش خودرو با مکانیزم نوبت دهی شرکت کرده و برای این خودروی SUV (شاسی بلند) نام نویسی کرده بودند. آبی های جاده مخصوص برای آن دسته از متقاضیانی که موعد تحویل این عضو خانواده هایما پاییز ۱۴۰۲ در نظر گرفته شده بود، پیامک ارسال کرده اند. تحویل هایما S7 پلاس برای خریداران این خودرو می تواند خبر خوبی باشد و آنها بعد از بیش از سه ماه که از نام نویسی برای خودروی مورد نظرشان گذشته می توانند آن را تحویل گیرند. 

ایران خودرویی ها از متقاضیانی که پیامک دریافت کرده اند خواسته تا مبلغ حدود یک میلیارد و ۷ میلیون تومان را به حساب این خودروساز واریز کند و منتظر باشند که خودروی خود را در پاییز ۱۴۰۲ تحویل گیرند.

ایران خودرو در دور جدید تحویل این خودروی چینی مونتاژی خود قصد دارد تا آن را در پنج رنگ به خریداران تحویل دهد. این رنگها عبارتند از سفید، مشکی آبنوس، خاکستری متالیک، نقره ای و ذغالی.

با توجه به اینکه خودروسازان به طور معمول خودروهای ثبت نامی را در هفته چهارم آخرین ماه از هر فصل تحویل می دهند بنابراین ثبت نام کنندگان هایما S7 پلاس در دور اول فروش سامانه یکپارچه با مکانیزم نوبت دهی باید در هفته پایانی آذر سال ۱۴۰۲ منتظر دریافت خودروی مورد نظر خود باشند. البته این احتمال نیز وجود دارد که مدیران فروش ایران خودرو این عضو خانواده هایما را زودتر از موعد پیش بینی شده به متقاضیان تحویل دهند.

بررسی قیمت هایما S7 پلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار نشان می دهد این خودرو هم اکنون با قیمتی حول و حوش یک میلیارد و ۳۴۰ میلیون تومان در بازار حضور دارد. بنابراین خریداران این خودرو سودی حدود ۳۴۰ میلیون تومانی را به حساب خود واریز می کنند.   

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.