دوشنبه, ۱۷ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 23453
  • 06 سپتامبر 2023 - 0:12
  • 144 بازدید
  • ۰ دیدگاه

حرکت خلاف جهت در بازار؛ قیمت خودرو افزایشی شد + جدول قیمت

حرکت خلاف جهت در بازار؛ قیمت خودرو افزایشی شد + جدول قیمت
حرکت خلاف جهت در بازار؛ قیمت خودرو افزایشی شد + جدول قیمت

اکوایران؛ ارزیابی‌ها از حرکت خلاف جهت قیمت خودرو در بازار امروز حکایت دارد و با این شرایط پرطرفدارهای ایران‌خودرو با رشد به استقبال تعطیلات رفتند.

به گزارش اکوایران؛ براساس ارزیابی‌ها امروز پرطرفدارهای ایران‌خودرو رشدی ۳ تا ۱۰ میلیون را تجربه کردند، افزایشی که در بازار بدون مشتری رقم خورده است. به گفته فعالان بازار خودرو روند رو به افزایش قیمت خودرو در بازار در حالی در ۴۸ ساعت گذشته شکل گرفته که در این بازه زمانی دلار نوسان کاهشی داشته و با توجه به تعطیلات پیش‌رو خبری از خریدار در بازار نیست.   

براساس رصد بازار امروز «هایما S5 پلاس» در بازار رشدی ۱۰ میلیونی داشت و «دنا پلاس توربو اتومات» و «۲۰۷ پاناروما اتومات» هم با افزایش ۵ میلیونی در بازار قیمت‌گذاری شدند و رشد «دناپلاس» هم ۳ میلیون تومان برآورد شده است.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «۲۰۷ پاناروما اتومات»، «هایما S5 پلاس»، «سمند سورن پلاس»، «رانا پلاس»، «دنا پلاس» و «دنا پلاس توربو اتومات» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است نسبت به چهارشنبه گذشته قیمت «سمند سورن پلاس» در بازار ۵۷۰ میلیون تومانی شد و رشد ۳ میلیونی قیمت را تجربه کرد، اما ارزیابی بازار نشان می‌دهد «هایما S5 پلاس» هم در بازار امروز رشدی ۱۰میلیونی داشت و قیمت آن به یک میلیارد و ۱۶۵ میلیون تومان رسید. اما در بازار امروز «رانا پلاس» بدون تغییر ۴۴۸ میلیون تومان قیمت خورد.

اما در میان خانوداه دنا هم امروز «دناپلاس» رشد۳ میلیونی در بازار داشت و  ۶۲۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۳ میلیونی داشت و قیمت «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۸۰۴ میلیون تومان ماند و تغییر قیمت نداشت. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ پاناراما اتومات» در بازار تغییر قیمت نداشت و ۷۷۰ میلیون تومانی شد و رشدی ۵ میلیونی داشت.  

ایران اکو

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت 06 مه 2024

پایان نوسانات در بازار خودرو؛ دنا پلاس و هایما S7 میلیاردی ماندند +جدول‌قیمت

اکوایران: پرطرفدارهای داخلی با آرام شدن نرخ دلار امروز آرام گرفتند و با این شرایط تنها دو خودرو داخلی در بازار بیش از یک میلیارد تومانی ماندند.

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند 05 مه 2024

خودروی محبوب دوباره به بازار بازگشت / متقاضیان این محصول پُرطرفدار خوشحال شدند

اکو ایران : سایپا بزودی عرضه محصول جدید خود را آغاز می کند.

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور 04 مه 2024
سیگما | شرکت توسعه زیرساخت های فناوری اطلاعات

سیگما، پلتفرم اختصاصی و آنلاین خرید و فروش محصولات کرمان موتور

خرید و فروش خودرو با کم‌ترین هزینه و امن‌ترین شیوه ممکن، همواره یکی از دغدغه‌های اصلی خریداران و فروشندگان ماشین بوده است. در سال‌های اخیر با توجه به گرانی تمام کالاهای مصرفی از جمله خودرو و لوازم یدکی آن، افراد بسیاری به سمت تعویض ماشین‌های کارکرده روی آورده‌اند تا بلکه به این شیوه، وسیله نقلیه خود را به‌روز و کم‌خرج نگه دارند.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.