چهارشنبه, ۱۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 40593
  • 06 نوامبر 2023 - 20:13
  • 132 بازدید
  • ۰ دیدگاه

ایران خودرو فروش اقساطی ویژه پایان سال را استارت زد / متقاضیان به سامانه یکپارچه مراجعه نکنند

ایران خودرو فروش اقساطی ویژه پایان سال را استارت زد / متقاضیان به سامانه یکپارچه مراجعه نکنند
ایران خودرو فروش اقساطی ویژه پایان سال را استارت زد / متقاضیان به سامانه یکپارچه مراجعه نکنند

اکوایران: ایران خودرو قصد دارد تا پیکاپ جدید خود را به صورت اقساطی به متقاضیان واگذار کند البته فروش نقدی هم در دسترس متقاضیان قرار دارد.

به گزارش اکو ایران، پیکاپ فوتون تونلند G7 از سوی ایران خودرویی ها در دسترس متقاضیان قرار گرفت. این خودرو هم به صورت نقد و هم به صورت اقساطی در این طرح فروش قابل خریداری است. این طرح فروش از امروز تا زمانی که ظرفیت فروش تکمیل شود، ادامه خواهد داشت. این خودرو هفته آخر اسفند ۱۴۰۲ به مشتاقان پیکاپ فوتون تونلند G7 تحویل داده خواهد شد.  قیمت کارخانه ای این خودرو حول و حوش یک میلیارد و ۸۸۶ میلیون تومان است.

براساس برنامه ریزی هایی که  آبی های جاده مخصوص انجام داده اند قرارا ست این پیکاپ علاوه بر اینکه به صورت قسطی واگذار می شود، فروش منعطفی داشته باشد. مدیران فروش ایران خودرو قصد دارند تا این محصول جدید خود را در اقساط یک سال تا چهار ساله واگذار کند. خودروساز کیلومتر ۱۴ جاده مخصوص وام ۸۷۰ میلیون تومانی را در این طرح فروش در نظر گرفته است.

الباقی مبلغ نیز باید توسط متقاضیان به حساب ایران خودرو واگذار شود. خریداران باید همزمان با ثبت نام حدود ۱۸۸ میلیون تومان پرداخت کنند. حول و حوش ۳۷۷ میلیون تومان نیز طی یک فقره چک در تاریخ ۳۰ آذر امسال به ایران خودرو واگذار خواهد شد. متقاضیان در مرحله سوم پرداخت باید چکی به مبلغ ۴۵۰ میلیون تومان به بخش فروش ایران خودرو تحویل دهند.  

البته نرخ سود با توجه مدت زمان باز پرداخت وام متفاوت است. ایران خودرویی ها نرخ سود ۶ درصدی تا ۱۸ درصدی را با توجه به بازه زمان پرداخت وام در نظر گرفته اند. متقاضیان باید هر سه ماه یک بار یک برگه چک را به ایران خودرو تحویل دهند. مبالغ چک ها با توجه به بازه زمانی که متقاضیان انتخاب می کنند متفاوت خواهد بود.  موعد سررسید اولین چک برای تمام طرح های فروش قسطی، ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

پیکاپ فوتون تونلند G7 با دو رنگ سفید و مشکی در این طرح فروش حاضر است. سود مشارکت سالانه ۱۲ درصد در نظر گرفته شده است. سود انصراف نیز چنانچه یک ماه از پرداخت مبالغ توسط خربداران گذشته باشد با نرخ ۹ درصد سالانه پیش بینی شده است. اگر آبی‌های جاده مخصوص در تحویل خودروهای فروخته شده بدقولی کنند علاوه بر سود مشارکت ماهانه ۱ درصد جریمه تاخیر پرداخت خواهند کرد.

خریداران برای شرکت در این طرح فروش نیازی به مراجعه به سامانه یکپارچه ندارند و باید به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو دیزلی ها مراجعه کنند.

ایران خودرو

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت 07 مه 2024

افزایش ۱۵ میلیونی دو محصول ایران خودرو در روز کاهشی دلار + جدول قیمت

اکوایران: بازار پرطرفدارهای داخلی امروز خلاف جهت نرخ دلار حرکت کردند و شکل افزایشی به خود گرفتند.

سایپا این خودرو را به خط تولید باز گرداند / عرضه گسترده این محصول در بازار به زودی 07 مه 2024

سایپا این خودرو را به خط تولید باز گرداند / عرضه گسترده این محصول در بازار به زودی

اکو ایران : تولید خودرویی که ازسبد محصولاتی سایپا خارج شده بود بار دیگر در دستورکار قرار گرفت.

رشد و افت قیمت در میان محبوب‌های بازار خودرو + جدول قیمت 06 مه 2024

رشد و افت قیمت در میان محبوب‌های بازار خودرو + جدول قیمت

اکوایران: در روزی که دلار در بازار گران شد، پرطرفدارهای داخلی شکلی نوسانی به خود گرفتند و با این شرایط شاهد کمترین تغییر در میان محصولات ایران خودرو و سایپا بودیم.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.