دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 42333
  • 15 نوامبر 2023 - 17:10
  • 130 بازدید
  • ۰ دیدگاه

خریداران این خودروها غافلگیر شدند / فروش خودرو زیر قیمت اعلامی شورای رقابت

خریداران این خودروها غافلگیر شدند / فروش خودرو زیر قیمت اعلامی شورای رقابت
خریداران این خودروها غافلگیر شدند / فروش خودرو زیر قیمت اعلامی شورای رقابت

اکو ایران : بهمن موتور دو خودروی وارداتی خود را با شرایط متفاوت عرضه می کند و این اقدام خریداران این خودروها را غافلگیر کرده است.

به گزارش اکو ایران، خریداران دو خودروی هونگچی H5 و بستیون T77، دو خودروی وارداتی شرکت BM cars (شرکت واردکننده زیر مجموعه بهمن موتور) با تغییراتی که مدیران فروش این شرکت واردکننده در مسیر تحویل دو خودروی خود ایجاد کرده، حسابی غافلگیر شدند.

BM cars تصمیم گرفت بستیون T77 را زیر قیمت اعلامی از سوی شورای رقابت برای متقاضیان خود فاکتور کند. این اقدام می تواند نظر بازار را به خود جلب کند. مدیران این شرکت واردکننده تصمیم گرفتند تا در دور اول فروش بستیون T77 این خودروی شاسی بلند را زیر قیمت اعلامی شورای رقابت در دسترس خریداران قرار دهند. این خودرو یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون تومان تعیین شده است اما هنوز مدیران BM cars مشخص نکرده اند که در دور اول قرار است این خودرو با چه قیمتی برای مشتریان فاکتور شود.

ایده فروش زیر قیمت در دنیا جز استراتژی هایی محسوب می شود که مدنظر شرکت هایی قرار می گیرد که به دنبال حضور بلند مدت و با برنامه ریزی در بازار هدف هستند.

استراتژی BM cars درباره دیگر محصولشان یعنی هونگچی H5 متفاوت است اما این استراتژی نیز خریداران این خودروی لاکچری چینی را شگفت زده کرده است.

بهمن موتوریی ها قصد دارند این محصول خود را با ارائه بسته‌های گارانتی و تعمیرات دوره‌ای طولانی مدت به خریداران واگذار کنند تا از این مسیر خیال آنها را بابت خدمات پس از فروش خودروی خریداری شده تا حد زیادی راحت کنند.  متقاضیان خودروهای وارداتی در دور جدید با توجه به تنوع محول و همچنین تنوع شرکت های واردکننده ای دغدغه را دارند تا در آینده نتوانند از خدمات پس از فروش مناسب چه در زمینه سرویس های دوره ای و چه در زمینه تامین قطعات مورد نیاز، بهره مند شوند. حال با این اقدام شرکت BM cars نگرانی خریداران هونگچی H5، با توجه به اینکه این خودرو اولین حضور خود در بازار ایران را تجربه می کند تا حد زیادی بر طرف شده است.

به نظر می رسد این اقدام BM cars شرکت های واردکننده دیگر را نیز ترغیب کند تا سیاست هایی از جنس BM cars را در دستورکار قرار دهند تا بتوانند سهم خود در بازار خودروهای وارداتی را تا حد ممکن افزایش دهند.

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟

اکو ایران : وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.