۳ طرح روستایی در شهرستان پیشوا افتتاح شد
۳ طرح روستایی در شهرستان پیشوا افتتاح شد

مرکز بسته بندی محصولات کشاورزی در روستای شعیب آباد، مرکز جامع خدمات خانه سلامت روستای قلعه سین و دهیاری روستای قلعه سین شهرستان پیشوا با حضور استاندار تهران افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از پیشوا، مرکز بسته بندی محصولات کشاورزی جهت صادرات در روستای شعیب آباد شهرستان پیشوا، مرکز جامع خدمات خانه سلامت روستای قلعه سین شهرستان پیشوا به وسعت ۵۰۰ مترمربع و دهیاری روستای قلعه سین شهرستان پیشوا به وسعت ۴۰۰ مترمربع توسط استاندار تهران افتتاح شد.

علیرضا فخاری استاندار تهران در این مراسم با تقدیر از زحمات و تلاش‌های تولیدکنندگان اظهار کرد: امروز شاهد تلاش‌های موثری از سوی تولیدکنندگان هستیم تا ظرفیت‌های بی بدیلی در مسیر تبدیل دارایی‌ها به ثروت های جاریه نقش آفرینی کند.

وی گفت: تمرکز بر ظرفیت‌های پیش نیاز و اهداف اقتصادی به قدرت اقتصادی کمک می کند و وقتی قدرت اقتصادی شکل می‌گیرد، سایر بنیان های قدرت اقتصادی محقق می‌شود.

استاندار تهران افزود: در این چرخه بزرگ همه مراکز تولیدی در یک مسیر حرکت می کنند که منجر به ظرفیت جدید می شود و گاهی تا دوردست ها آثار وضعی خود را نشان می دهد.

فخاری بیان داشت: محصولاتی که در حوزه سرزمینی و متناسب با شرایط جغرافیایی در فضای روستا و عشایری تولید می‌شود، زمینه رشد، توسعه و تعالی حوزه اقتصادی را فراهم می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: لازمه رشد و توسعه در شهرها، رشد و توسعه روستا است و امروز بخش کشاورزی مدرن و بروز در پیشوا را نشان می دهد که مشتریانی از کشورهای خارجی در حوزه شمال و شمال شرق پذیرای محصولات ما هستند تا با رعایت استانداردها بازار منطقه را به دست بگیریم.

فخاری تاکید کرد: باید اقتصاد کشور را به کشورهای همسایه گره بزنیم تا سطح استانداردها را بالا ببریم و به سطح جهانی برسیم و با رعایت اصول کارشناسی در کشت، داشت و برداشت ظرفیت‌های جدیدی ایجاد کنیم.

پایان پیام/۶۷۰۳۷


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]