معاون استاندار تهران: ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در شهر باغستان بیداد می‌کند
معاون استاندار تهران: ساخت‌و‌سازهای غیرمجاز در شهر باغستان بیداد می‌کند

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران با اشاره به وجود بیش از ۷۰۰ نیروی مازاد در شهرداری باغستان، گفت: یکی از مشکلات مهم شهر باغستان ساخت‌وسازهای غیرمجاز چه در محدوده و چه در حریم شهری بوده که این مسئله در این شهر بیداد می‌کند.

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، میرمحمد غراوی معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری تهران عصر امروز در آئین تکریم و معارفه شهردار باغستان در فرهنگسرای آفتاب‌ این شهر اظهار داشت: تغییر مکرر مدیریت شهری به شهر لطمه می‌زند و امیدواریم اعضای شورا تا پایان دوره با شهردار همکاری و همراهی کرده و برای افزایش رفاه مردم تلاش کنند و اختلافات را کنار بگذارند.

وی با اشاره به اینکه با تغییرات مکرر مدیریت شهری مردم ضرر می‌کنند، افزود: نگرانیم که دوباره شرایطی فراهم شود که با طرح سوال و استیضاح، شهردار دیگری انتخاب شود و متاسفانه فرصت خدمت از بین می‌رود‌.

معاون استاندار تهران با اشاره به سند بودجه و سند طرح جامع توسعه شهری بیان‌کرد: بودجه امسال شهر باغستان بالغ بر هزار میلیارد تومان بوده که نشان از پردرآمد بودن این شهر است که حداقل ۴۰ درصد آن باید در ردیف‌های عمرانی هزینه شود که بایستی شهردار با ارائه متمم بودجه کار بیشتری در تمامی حوزه‌ها تعریف کند.

غراوی گفت: یکی از مشکلات مهم شهر باغستان ساخت‌وسازهای غیرمجاز در محدوده و حریم شهری است و در این شهر ساخت و ساز غیرمجاز با سفارشات و چراغ‌سبزهای افراد مختلف از جمله در شورا و شهرداری بیداد می‌کند و استانداری نسبت به پیشگیری این موضوع پیش از شروع ساخت و ساز حساس است.

وی تصریح‌کرد: شهرداری بنگاه کارآفرینی برای دیگران نیست و شهرداری باغستان امروز بیش از ۷۰۰ نفر نیروی مازاد دارد و حجم نیروی انسانی زیادی به شهرداری در ادوار مختلف تحمیل شده است و به نوعی بخش مهمی از بودجه صرف حقوق و مزایای پرسنل می‌شود که بایستی حتما اصلاح شود.

پایان پیام/


✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]