چهارشنبه, ۱۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 42426
  • 15 نوامبر 2023 - 17:11
  • 149 بازدید
  • ۰ دیدگاه

حرکت پژو ۲۰۶ به سوی ۵۰۰ میلیون تومان + جدول قیمت

حرکت پژو ۲۰۶ به سوی ۵۰۰ میلیون تومان + جدول قیمت
حرکت پژو ۲۰۶ به سوی ۵۰۰ میلیون تومان + جدول قیمت

اکوایران؛ نه ثبات قیمت دلار و نه طرح جدید فروش محصولات خودروسازان از مسیر سامانه یکپارچه فروش نتوانست بازار را آرام نگهدارد،‌ بطوریکه امروز ایران‌خودرویی‌‌ها در کنار سایپایی‌ها رشد قیمت را تجربه کردند.

به گزارش اکوایران؛ براساس ارزیابی بازار امروز دور جدید فروش محصولات از مسیر سامانه یکپارچه فروش آماده می‌کنند. ایران خودرویی ها در این دوره با محصولات جدید خود شامل «دنا پلاس با موتور EF7P و گیربکس دستی ۶ سرعته، دنا پلاس با موتور توربو شارژ و گیربکس اتوماتیک آپشنال»، «سمند سورن پلاس با موتور XU7P»، «پژو ۲۰۷ با گیربکس دستی و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته»، «پژو ۲۰۷ با گیربکس اتوماتیک و سقف شیشه ای (پانوراما) ارتقا یافته»، «رانا پلاس ارتقا یافته»، «تارا با گیربکس دستی ۶ سرعته (تارا V1P)» و «تارا با گیربکس اتوماتیک LX (تارا V4)» حضور دارند.

شیوه جدید فروش خودرو در سامانه یکپارچه خودرو به این صورت است که شرکت های خودروساز این امکان را پیدا می کنند تا علاوه بر فروش محصولات جدید، مازاد تولید خود را نیز پشت ویترین سامانه یکپارچه فروش خودرو قرار دهند.

هرچند استارت طرح‌های اینچنینی باید بازار را به سمت کاهشی شدن هدایت کند، اما ارزیابی‌ها نشان می‌دهد ایران‌خودرویی‌ها روند افزایشی داشت.

از سوی دیگر دلار هم امروز ثبات خود را حفظ کرد با این حال بازار خودرو امروز تصمیم به افزایشی شدن گرفت.

براساس ارزیابی بازار امروز «تارا اتوماتV2 » و «۲۰۷ دنده‌ای» بیشترین رشد قیمت را تجربه کردند و با افزایش ۵ میلیونی راهی بازار شدند. از سوی دیگر امروز «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» هم با افزایش ۴ میلیونی در بازار قیمت خورد و برای رسیدن به کانال ۵۰۰ میلیونی‌ها خیز برداشت.

قیمت محصولات ایران خودرو

در میان محصولات ایران خودرو امروز قیمت خودروهای «پژو۲۰۷ دنده‌ای»، «هایماS8» ، «تارا اتوماتV2»، «پژو ۲۰۶ دنده‌ای»، «دنا پلاس ۶ دنده توربو» و «دنا پلاس توربو اتوماتAT» مورد ارزیابی قرار گرفت.

رصد بازار خودرو نشان دهنده آن است «پژو ۲۰۶ دنده‌ای» در بازار ۴۸۷ میلیون تومان قیمت خورد و نسبت به روز گذشته رشدی ۴میلیون تومانی داشت. اما «هایما S8 پلاس» امروز بدون تغییر راهی بازار شد و یک میلیارد و ۶۷۰ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد.

از سوی دیگر ارزیابی بازار از رشد ۵ میلیونی «تارا اتوماتV2 » در بازار امروز حکایت دارد، این خودرو امروز ۷۸۰ میلیون تومان قیمت خورد.

از سوی دیگر ارزیابی‌ها نشان می دهد خانواده دنا امروز تغییر قیمت نداشتند و با این شرایط «دنا پلاس ۶دنده توربو» هم در بازار ۷۴۲ میلیون تومان قیمت‌گذاری شد و «دنا پلاس توربو اتومات» هم ۸۰۹ میلیون تومان قیمت خورد. از سوی دیگر بررسی‌‌ها نشان می‌دهد امروز پژو «۲۰۷ دنده‌ای» هم در بازار ۶۱۵ میلیون تومان قیمت خورد و رشد ۵ میلیونی داشت.

اکو 20

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟

اکو ایران : وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.