دوشنبه, ۱۰ اردیبهشت , ۱۴۰۳
پ
  • شناسه خبر: 46460
  • 02 دسامبر 2023 - 12:11
  • 92 بازدید
  • ۰ دیدگاه

آغاز نام نویسی خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید

آغاز نام نویسی خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید
آغاز نام نویسی خودروهای وارداتی برای متقاضیان جدید

اکوایران: مدیر سامانه یکپارچه خودرو با اشاره به ظرفیت مازاد خودروهای وارداتی، از عرضه این خودروها به متقاضیان جدید که تاکنون در سامانه ثبت‌نام نکرده‌اند، خبر داد.

به گزارش اکوایران: مهدی تقدسی، مدیر سامانه یکپارچه خودرو، از آغاز عرضه جدید در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی خبر داد که افرادی که پیش از این در این سامانه ثبت نام نکرده‌اند، می‌توانند نسبت به انتخاب و خودرو و واریز وجه اقدام کنند.

تقدسی ادامه داد که با توجه به این امر، دیگر  متقاضی خرید خودروی وارداتی نیازی نیست که مانند نوبت اول ثبت‌نام که در اسفندماه سال گذشته بود، مبلغی را نزد بانک بلوکه کند، بلکه خودروهای مازاد با توجه به ظرفیت مازاد در سامانه بارگذاری می‌شوند و متقاضیان خرید این خودروها می‌توانند خودروی موردنظر خود را با مراجعه به سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انتخاب و نسبت به واریز وجه اقدام کنند. پس از طی مراحل لازم، خودرو به مشتری تحویل می‌شود.

او همچنین عنوان کرد که در این مرحله از عرضه متقاضیانی که قبلاً در سامانه ثبت نام کرده و در نوبت تحویل خودرو قرار داشته‌، اما تاکنون اقدامی مبنی بر انتخاب خودرو و همچنین واریز وجه نکرده‌اند، می‌توانند در صورت تمایل، نسبت به خرید خودرو اقدام کنند.

بنابه گفته مدیر سامانه یکپارچه خودرو، از ابتدای سال جاری تاکنون چند بار عرضه در سامانه یکپارچه خودروهای وارداتی انجام شده است و تعدادی از این ۳۳ هزار نفر (ثبت نام کنندگان اسفند ماه) که در نوبت تحویل خودرو قرار داشتند، نسبت به انتخاب خودرو و واریز وجه اقدام کرده‌اند. اما تعدادی از خودروهای وارداتی با وجود چند بار عرضه، بدون تقاضا مانده است. با این تفاسیر بنا شده است تا شرایطی فراهم شود که طی دو هفته آینده این ظرفیت مازاد به متقاضیان جدید عرضه شود.

 

✅ آیا این خبر اقتصادی برای شما مفید بود؟ امتیاز خود را ثبت کنید.
[کل: 0 میانگین: 0]
گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی 27 آوریل 2024

گزارش آژانس بین‌المللی انرژی از طوفان خودروهای الکتریکی

اکوایران: آژانس بین‌المللی انرژی در گزارشی به بررسی چشم‌انداز خودروهای الکتریکی پرداخته است. طبق این گزارش، تقریبا از هر ۳ اتومبیل در جاده‌های چین تا سال ۲۰۳۰ یک اتومبیل الکتریکی خواهد بود و این میزان در ایالات متحده و اتحادیه اروپا تقریبا یک خودرو از هر ۵ اتومبیل خواهد بود.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می‌گیرد؟

اکو ایران: وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می‌رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟ 25 آوریل 2024

ایده آرام کردن بازار خودرو به کما رفت/ قیمت خودرو با این خبر فاز افزایشی به خود می گیرد ؟

اکو ایران : وزارت صمت قصد داشت تا به کمک اهرم واردات خودرو سر و سامانی به وضعیت بازار دهد اما به نظر می رسد با توجه به آمارهای منتشر شده از ورود محصولات برندهای جهانی خودروساز این ایده عملیاتی نشده است.

💬 نظرات خود را با ما در میان بگذارید

  • 📜 قوانین ارسال نظرات کاربران
    • دیدگاه های ارسال شده شما، پس از بررسی توسط تیم اقتصادژورنال منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی توهین، افترا و یا خلاف قوانین جمهوری اسلامی ایران باشد منتشر نخواهد شد.
    • لازم به یادآوری است که آی پی شخص نظر دهنده ثبت می شود و کلیه مسئولیت های حقوقی نظرات بر عهده شخص نظر بوده و قابل پیگیری قضایی می باشد که در صورت هر گونه شکایت مسئولیت بر عهده شخص نظر دهنده خواهد بود.